Sørlandsjente skrev i Gjesteboken:
Quote:
Nå har jeg vært her en stund, kanskje blitt litt avslørt av å ha snakket for mye om mishandling, men jeg er da Sørlandsjente og har bare vært her og sagt det motsatte av hva jeg mener. Du kan gjerne slette mine innlegg her. Og jeg beklager overfor enkeltpersoner her, for min ufine oppførse
Så du kom inn her for å lure og manipulere oss til å tro at du "var på vår side"? Det å lyve og bedra er en av barnevernskonsulentenes viktigste egenskaper. Det var noe med tonen din som jeg stusset ved: Du virket så tanketom og tok våre meninger som dine øyeblikkelig. Det er vel slik de ansatte i barnevernet fungerer, også. De bare suger til seg de offisielt godkjent familiefiendtlige holdningene og nedvurderende oppfatningene om barn og foreldre. Selvstendig tankevirksomhet er det lite av, utover mer eller mindre sløve "vurderinger" av hvordan familien har det. Din nesegrus beundring for hva psykologen mener og sier, er også ganske avslørende. Tror du psykologen er et slags moderne orakel? Mange såkalt "moderne" mennesker kvier seg for å ta selvstendige avgjørelser og overlater til moderne spåkoner å bestemme for dem. Jeg er glad for at du har avslørt deg selv, for da slipper vi den servile holdningen til barnevernfantastene. Lik en slange som kryper på buken har du snoket rundt på forumet vårt for å spre barnevernsgiften din.