It is currently Thu Mar 28, 2024 10:53 am



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Til min datter Triana Madeleine.
PostPosted: Sun Sep 12, 2010 7:47 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Sep 08, 2010 1:03 am
Posts: 58
Triana Madeleine.



Dagen du ble født er den beste dagen i mitt liv! Du var så sykt nydelig, jeg ble nesten sjokkert over hvor nydelig det går ann å være.



Vi var på fødeavdelingen i 10 lange, men fine dager.

du var glad og fornøyd så og si hele tiden, husker at jeg ikke klarte å tenke på noe annet enn hvor herlig det er å være mamma. verdens beste følelse <3



Deretter dro vi på mødrehjem i Molde. Grunnen til at vi dro dit var at jeg ønsket å få litt hjelp i begynnelsen, hadde lyst til å lære å være mamma:) der var vi i cirka 20 dager.



det som skjedde der oppe var at de som jobbet der gjorde alt de kunne for å finne noe negativt å si om meg som mamma. de anklaget meg for å mate deg for mye, at jeg ikke badet deg nok , at jeg ikke brydde meg om deg, at jeg gjorde alt feil. De brukte fortiden min mot meg. og det at jeg har slitt mye psykisk. Det virket som at de gjorde alt for å knekke meg, noe de ikke klarte! Jeg tenkte som så at jeg skulle holde ut til de 9 ukene som jeg skulle være der med deg var over.



Så kom den verste dagen i mitt liv. dagen da barnevernet kom å sa at du skulle bli plassert i fosterhjem. de sa at jeg ikke var skikket som mor. Du ble bokstavelig talt revet ut av armene mine. 4 uker gammel var du da...



Den dagen gråt jeg og hyperventilerte i flere timer før det i det hele tatt begynnte å gi seg. De fra barnevernet satt bare å så på meg, som om at de likte å se meg lide.



Du har ikke vært hjemme med meg engang. Du har aldri brukt sengen jeg fremdeles har stående til deg.Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å kunne se deg vokse opp.jeg har allerede gått glipp av ditt første skikkelige smil, å høre deg le for første gang, å se deg utvikle deg for hver dag som går.



barnevernet har bestemt at jeg bare får se deg 2 ganger i året fremover.... sist gang jeg møtte deg, så kjente du meg ikke igjen engang... Og det gjør så sykt vondt.



nå blir det snart rettsak igjen.



Men jeg skal kjempe med alt jeg har jenta mi, -det lover jeg!

du er grunnen til at jeg i det hele tatt står opp om morgenen!



Og uansett hva utfallet av rettsaken blir, så kommer jeg til å fortsette å kjempe for deg!

Du er jenta mi, og jeg elsker deg over alt, og det kommer jeg alltid til å gjøre.





MAMMA ELSKER DEG TRIANA! <3

_________________
:)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Til min datter Triana Madeleine.
PostPosted: Sun Sep 12, 2010 8:30 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Det er en trist historie. Og så veldig mange som har det som deg. barnevernet er bare helt grusom som bryter slike bånd.
Barna tilhører forledrene.
Barna får heller ikke noe bedre liv av å vokse opp hos andre.
Dessuten så skades barn av å adskilles fra mora\foreldrene.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Til min datter Triana Madeleine.
PostPosted: Wed Sep 29, 2010 11:30 pm 
Offline

Joined: Thu Dec 04, 2008 8:14 pm
Posts: 24
Så utrolig trist historie. Jeg gråter(bokstavelig talt) på dine vegne.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]