It is currently Thu Mar 28, 2024 1:32 pm



Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: BREV TIL MAMMA 18/8-2007
PostPosted: Sun Aug 19, 2007 6:37 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
Jeg fikk tilsendt et brev fra en datter til mor i dag. Dette er ett brev preget av sorg, sinne,frustrasjon og savn. Sorg og savn etter de som betyr mest her i livet,støtten og tryggheten. :.( Frustrasjon og sinne over at familien blir splittet av de såkallte "barnevernere" eller som de tydeligvis ironisk nok har fortalt denne jenta "barne-vennene"

Dette blir lagt inn etter tillatelse fra Gerd June:

Hei dette er Miriam kjenner å for å bevise at det er meg
ska jeg seii ka jeg sa til barne vennene jeg sa at jeg ville bo hoss mamma å at da spørte dei hvem savner du eller eterlant sån
da hadde jeg sakt mangen Ass..........jeje til bake til saken sorryy Pappa for at jeg vill ikke bo hoss deg men
jeg har bodd hoss mamma helle livet mitt å jeg vill at det ska forsette sånn jeg er veldig veldig glad i både deg å Mamma
men sanheten er at jeg vill Bo hoss Mamma å det har jo jeg sakt til deg å jeg håper du får står
jeg vett at dei komm hjem i huset vårt å det var litt rotete men det er ikke det som betyr noe det som betyr noe er at Mamma
er glad i meg+ at det går ann til å fikkse på når det er rotete da kan jo man bare ryde sant men viss noen driver å slår barna sine det går ikke ann å fikkse på men dere barnevennene løyy for mamma i sist retten da sa dere at jeg ville bo hoss Pappa men jeg hadde sakt at jeg ville bo hoss Mamma jeg er glad i bege 2 men vill bo hoss mamma for der er jeg vannt til å bo i menst nå har jeg vont inni meg for jeg savner
hun så fællt å jeg gråtter ini meg men later som dett ikke er noe å jeg hører stemen til mamma å dei i hode mitt for jeg er så vannt til denn stemen jeg har lyst til å bo der å dett vett Mamma for hu kjenne meg å viss dere barnevennene driver å seier at jeg vill ikke bodd der da komme jeg til å bli rasene for hun har altid vert der å stilt opp for meg selv om hun var lei seg å sånnt å dere barne vennene har plaget oss
i mangen år vett dere hva jeg orker det ikke meire dere vett jo sjølv at jeg vill bo hoss mamma å dett vett i verfall jeg å for å
seii det sånn dei barnevennene som var hoss pappa ja den dagen jeg skulle snakke med dei hu ene hadde oransj hårr å hun andre hadde sånn brunt akti hårr det sa jeg bare for å bevise å at dett er meg å når vi snakker om ste faren min Rony han å ha vert der å stilt opp for meg ver gang jeg var i trøbel der me basta å viss jeg ikke for bo hoss mamma kommer jeg til å gråte ver eneste natt å dett gjør jeg nå å men vill ikke visse det men nå vett dere at jeg vill bo hoss mamma ikke i barne hjem å ikke ta det ille opp Pappa kjempe glad i deg å ikke hoss Pappa men hoss mamma jeg er vedig glad i dem bege men vill bo hoss Mamman min

:.( :.( :.( :.( :.( :.(


Top
 Profile  
 
 Post subject: Fortsettelse
PostPosted: Sun Aug 19, 2007 9:55 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Jeg håper det er i orden for Gerd June at jeg viderformidler Mirams sorg og savn etter mammen sin. Jeg har Miriams tillatelse til det og en av årsakene er at når barnevernet blir ved å lyge, både i og utenfor retten omkring hva datteren sier, som nå er trist og lei seg fordi hun savner sin mor og søsken med alt det som har sjedd. Det er den flotteste pike men som hun selv sier barnevernet har ødelagt barndommen hennes. Ingen barn bør utsettes for det som hun nå gjennomgår...

Vi snakker en del sammen og jeg vet hvor mye og sårt denne situasjonen er for henne. Vi har derfor avtalt at hun skal bli ved å skrive sine brev som jeg videresender og legger ut på forumet slik at alle kan se hva barnefjernpakket gjør med sin tvangsfjerning og løgn.

Helt tilsist vil jeg også si: Gerd June hvor du enn befinner deg, vi savner deg og tenker på dere masse. Jeg håper det ikke gjør noe at jeg fortsetter å legge ut brev fra din datter og håper du har anledning til å lese det som står her. Uansett det gjøres i beste mening og fordi Miram ikke lenger finner seg i barnevernets løgner omkring hvor hun vil bo.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Last edited by Ama on Tue Aug 21, 2007 6:36 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Aug 20, 2007 9:27 am 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
jeg blir så rasende når jeg leser brevet fra Miriam, hva er det som gjør at barnevernet ikke klarer å lese skriften på veggen?

De må leve i en boble.

Så bra at jenta har kontakt med deg, AMA. Det er en veldig styrke i en vanskelig situasjon å ha noen som tar en alvorlig. Dette gjelder oss alle. men for barna kan det være forskjellen mellom liv og død.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Aug 20, 2007 11:08 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Jeg tenker de fint klarer å lese skriften på veggen, jeg. Desto mere umoralsk at de ikke tar hensyn til hva Miriam egentlig vil.

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Aug 20, 2007 12:21 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Jeg har blitt litt kjent med Gerd June forut for dette, og jeg er nesten tom for ord over hva disse inkompetente, hjelpeløse og fatale barnevernsfjolsene er istand til å gjøre med litt hjelp fra ukultur og nyttige idioter.
Tankene går til Miriam, Gerd June og resten av familien.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: brev til mamma
PostPosted: Mon Sep 17, 2007 12:45 am 
Offline

Joined: Sat Oct 21, 2006 9:18 am
Posts: 40
jeg vil bare takke for omtanken dere har for miriam og det gjør godt. jeg kan love miriam at jeg aldri kommer til å slutte å kjempe for henne for hun skal hjem,en annen ting jeg kan love er at gruppesøksmålet klarer ingen å stoppe og vi blir bare flere og flere.barn,foreldre,besteforeldre,søsken og fosterforeldre.vi har også fosterforeldre som vil vitne
gerd june


Top
 Profile  
 
 Post subject: brev til mamma
PostPosted: Sat May 03, 2008 3:44 pm 
Offline

Joined: Sat Oct 21, 2006 9:18 am
Posts: 40
I dag er Miriam 15 år og jeg vil gratulere henne så mye med dagen.
Mamma er veldig glad i deg og savner deg masse,jeg får dessverre ikke snakke med deg på telefon og vedtaket om at jeg skal få treffe deg en gang i månden er også brutt.jeg vet nok ikke når jeg får treffe deg skatt,men du er i mine tanker.håper du får en fin bursdag og koser deg
klem mamma


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 03, 2008 7:27 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN MIRIAM!!

Håper du får en kjempefin dag!!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]