It is currently Thu Mar 28, 2024 8:17 pm



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: hei
PostPosted: Tue Feb 26, 2008 3:24 pm 
Offline

Joined: Wed Feb 08, 2006 3:34 pm
Posts: 38
dere som mente at jeg ikke hørte til her inne pga jeg var midt inni en barnefordelingssak.......jeg hører like mye til her inne som dere andre pga bv har vært inni saken hele tiden, selv om det ikke var de jeg kjempet mot nå

vi prøvde å få saken opp i høyesterett men ble avvist der:( så nå er jeg uten sønnen min

_________________
grip dagen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: hei
PostPosted: Tue Feb 26, 2008 5:47 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
vennen78 wrote:
dere som mente at jeg ikke hørte til her inne pga jeg var midt inni en barnefordelingssak.......jeg hører like mye til her inne som dere andre pga bv har vært inni saken hele tiden, selv om det ikke var de jeg kjempet mot nå

vi prøvde å få saken opp i høyesterett men ble avvist der:( så nå er jeg uten sønnen min


Du kan jo ha noe her å gjøre, for det om barnefordelingsaker og foreldrekonflikter ikke er TEMA her. Du er lagt inn i den gruppen som gjør at du kan skrive over det meste av forumet. (Jeg glemmer dette noen ganger. Andre ganger glemmer jeg å si i fra om dette. Medlemmer må bare minne meg med en PM om jeg glemmer ting.)

Belys gjerne hva det såkalte barnevernet har rotet til. For det er jo stort sett det de gjør.

Personlig så tror jeg spesielt SMÅ barn har et større behov for mamma enn for pappa. Nå har jo jeg vert hjemmeværende pappa (assisterende bleiskiftarbeider), og deltok enda mer i barnestell når jeg var ung. Så derfor kan man ikke hevde at jeg er gammeldags. Derimot har forskningsbasser kunnskap, annen kunnskap og erfaring vist meg at bandet mellom mor og barn er sterkere enn båndet mellom far og barn.

At jeg har så nært forhold til mine barn, skyldes at jeg er orginal. Det er ikke "normalen". Jeg leste om barneoppdragelse allerede i tenåra. Så som spesielt interessert er jeg ikke helt som alle andre. Så derfor bruker jeg å skøye litt om mine morsinstinkter...

Du må gjerne snakke om smerten over å miste ditt barn. Mange her forstår det. Det var bl.a potensielle konflikter mellom foreldre som var tanken å forhindre når TEMA ble bestemt.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: hei
PostPosted: Thu Feb 28, 2008 2:44 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Thu Jan 10, 2008 7:52 am
Posts: 75
vennen78 wrote:
dere som mente at jeg ikke hørte til her inne pga jeg var midt inni en barnefordelingssak.......jeg hører like mye til her inne som dere andre pga bv har vært inni saken hele tiden, selv om det ikke var de jeg kjempet mot nå

vi prøvde å få saken opp i høyesterett men ble avvist der:( så nå er jeg uten sønnen min



Hei.

Trist at du ikke fikk saken inn for høyesterett. :oops:
Har du samvær med gutten din?

Stå på , Ikke gi deg.

Klem


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Feb 29, 2008 4:42 pm 
Offline

Joined: Wed Feb 08, 2006 3:34 pm
Posts: 38
ja jeg har heldigvis samvær, men far driver og nekter meg samværet jeg har i følge dommen i tingretten og lagmannsretten......mener at jeg har for mye samvær at sønnen vår blir ødelagt av å ha samvær med meg......men der har jeg heldigvis fått bv på min side, de holder på å gransker han grundig nå, faren altså...men så har de nå fått beskjed om å følge dommen de og, så dermed får ikke far de til å være enig med han.

har snakket med advokaten min og hun er flyforbanna på far og hans advokat, at de i det hele våger å gå mot dommen som er avsagt......jaja noen tror de kan gjøre som de vil uten at det går dem i mot

hmm ble litt rotet her, er litt for trøtt til å sitte med data idag

_________________
grip dagen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Feb 29, 2008 6:21 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Det såkalte barnevernet bryter gjerne fylkesnemndas dommer systematisk.

Problemet er gjerne det at når bv blir hisset på begge parter, så ender det med at noen andre får barna. Da kan barna bli helt foreldreløse.

Det såkalte barnevernet har jo ikke noe imot å ha den totale kontrollen.

vennen78 wrote:
ja jeg har heldigvis samvær, men far driver og nekter meg samværet jeg har i følge dommen i tingretten og lagmannsretten......mener at jeg har for mye samvær at sønnen vår blir ødelagt av å ha samvær med meg......men der har jeg heldigvis fått bv på min side, de holder på å gransker han grundig nå, faren altså...men så har de nå fått beskjed om å følge dommen de og, så dermed får ikke far de til å være enig med han.

har snakket med advokaten min og hun er flyforbanna på far og hans advokat, at de i det hele våger å gå mot dommen som er avsagt......jaja noen tror de kan gjøre som de vil uten at det går dem i mot

hmm ble litt rotet her, er litt for trøtt til å sitte med data idag

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]