It is currently Thu Mar 28, 2024 11:06 am



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Dommer: - Retten har aldri nektet politiet overvåking
PostPosted: Thu Mar 15, 2007 6:25 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[face=Arial]
Umulig å få vite omfanget
[/face]

Det er helt umulig å få vite omfanget av overvåking.
Quote:
Verken politimester Håvard Fjærli eller sorenskriver Svein Staurem har lov å snakke om antall saker.

Barnevernsofre er utsatte.
Quote:
Avlytting kan bare foretas i tilfeller der strafferammen for den mulige forbrytelsen er minimum 10 år.
Årsaken til at barnevernsofre er utsatte, er at man mistenkliggjør alt fra krybbedød til hva som helst. Når barnefjernsfantastene mistenker at barn kan være ødelagte nedentil, så er det jo både grov vold og sexperversitet de mistenker. Det er altså mulig å oppkonstruere at folk muligens kan gjøre ting som har strafferamme helt opp til over 20 år.

Blir aldri nektet!
Quote:
– Det er slett ikke tilstrekkelig at politiet finner framgangsmåten mest bekvem, påpeker Staurem som imidlertid også medgir at han ikke har eksempler på at retten har nektet politiet muligheten til kommunikasjonskontroll.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Last edited by Arild Holta on Sun Sep 21, 2008 2:26 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Samfunnsfiender
PostPosted: Thu Mar 15, 2007 7:20 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Ja, jeg er klar over at vi regnes som samfunnsfiender nå. Ja, så ille er det at de vil lage en lov som forbyr vår virksomhet. Å avsløre barnevernets overgrep på nettet blir sett på som kriminell virksomhet, og jeg er sikker på at de hadde blitt happy om de kunne fått sperret meg og deg inne i en 10 år og deromkring.

Og jeg og GFSR skal da liksom være med på å skjule pedofile prester og diverse annet knæsk, og for ikke å glemme bombemannen i Bergen!

Politiet mente at han befant seg i Norge, og at han ble beskyttet av ei gruppe likesinnede personer.

Her er forresten hans egen historie, Ola Kåre Bjørneset.

Så, i tillegg til din forklaring Arild, så forteller min historie resten.

Snart får vel jeg skylden for å ha drept Olof Palme óg.

PS: Jeg hadde ingenting med forsvinninge til Ola Kåre Bjørneset å bestille. Jeg fikk kun en telefon fra en eller annen person som jeg har glemt navnet på, om at han var gått under jorden.

Folk stikker av, ja, de gjør det, og ja, jeg ber dem om å komme seg til H#### ut av landet og la ting være ting. Jeg sier også at jeg ikke vil vite hvor de planlegger å reise hen. Dess mindre jeg vet - dess bedre er det for meg. For som sagt, så går polisen på meg. Og det vil jeg også si; om jeg hadde visst noe likevel, så hadde jeg gått i fengsel fordi at jeg nektet å forklare meg til retten. Uten advokat, of cause. Try me. For jeg samarbeider som sagt ikke med TERRORISTER!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 01, 2008 9:58 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
barnefjern og politi overvåker selv ei maur. Jeg ble observert av politi ute syv om morgenen gid arild gjemte seg for politi og det i heimen vpår .Barnevern å politi overvåket meg for å finne ut hvem av sitat Bangsund som avkjøtt og blod passet barna når jeg tok småturer ut , Da politi så meg ute ringte politi barnevern . Dette skjedde samme dag di fant Arild i vår heim.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]