It is currently Thu Mar 28, 2024 12:11 pm



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Overvåking øker, overvåkningsmulighetene øker mer
PostPosted: Thu Mar 15, 2007 11:47 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
I en tid hvor overvåkingen øker er det på sin plass å være på vakt. Ikke minst fordi overvåkningsmulighetene øker enda mer.

Både barne"verns"arbeidere og lege har påpekt at posten vår blir åpnet. Antall ganger vi i 10-15 år har mottat brev og pakker som har vert åpnet, kan ikke telles. Også i år har vi mottat åpnet post, bl.a en pakke.

Det er altså ikke bare barnevernsovergrep og justismord som gjør at jeg har gått til verbal krig mot maktpakket. Overvåkingen er en del av problemstillingen.

Når jeg nektet å gå i fengsel for et justismord, fikk jeg låne en mobiltelefon av nær familie. Den ble levert til meg via min kone. Dette for at disse skulle kunne ha kontakt med meg. Jeg hadde kun brukt mobiltelefonen en eneste gang, så ringte politiet meg på det nummeret.

Konsekvensen av slikt, er at jeg - i vårt eget hjem - ikke tar sjansen på å prate åpent om hva som helst.

Når Svanhild Jensen sine barn ble stjålet av maktpakket, så forsvant telefonforbindelsen der barna var (besteforeldre). Dette har jeg direkte fra far til Svanhild Jensen etter en samtale på Trines forum - forumet som ble stengt av forumtilbyder.

Se mulighetene i min tidligere blogg.

Det er en tragedie at makten forsøples slik at man ikke kan være trygge i eget hjem. Kommunikasjonsmidlene og -mulighetene skal ikke være kontrollert av maktpakk.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Vedrørende telefonavlytting
PostPosted: Thu Mar 15, 2007 6:56 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Vedrørende telefonavlytting:

Jeg regner med at jeg blir avlyttet.

I dag er allting så digitalisert at jeg går ut ifra at jeg ikke merker / hører om / når jeg blir avlyttet.

Derfor forsøker jeg alltid å huske på å snakke høyt og tydelig, sånn at det kanskje en vakker dag vil synke inn i hodet på avlytterne at HAN / HUN HAR VALGT FEIL SIDE.

Kanskje det også er en grunn til polisen ikke har vært hos meg ennå? Tja, for hva forventer de vel å finne hos meg?

Jeg sier at jeg spiller med åpne kort (men underbuksen min vil jeg ha ifred altså!, i likhet med deg Arild), og sånn er det bare med den saken.

Det har hendt at polisen har ringt til meg når folk, som jeg ikke kjenner, har forsvunnet ut av landet. Men stort sett, så lar de det være, nettopp fordi at de vet at de leiter på feilt sted. Kan det skyldes at de avlytter telefonen min, hæ?

De får sikker utskrift av mobilen min også, for alt det jeg vet.

Og for det jeg vet, kan de nye naboene mine rett over veien, som ser rett inn til meg, være "under cover". Ja, for hva vet vel jeg?

Du snakker om justismord; ja, om polisen kommer her og henter meg og maskinen min (en vakker dag), så er jeg sikker på at tiltalen er diktet opp av barnevernet. Og hvis de hiver meg på glattcelle, sånn som de gjorde med Mannien, så blir jeg der til de hiver meg ut igjen.

Selvfølgelig kommer jeg til å lage sirkus. Men, på en litt annen måte. For, du vet jo det at jeg hater advokater? Kommer jeg til å hyre en advokat, liksom?

Og dersom polisen i kompaniskap med barnvernet stevner meg for retten, ja, så kommer jeg til å sitte der også uten advokat. Men, alle skal bli invitert inn i retten.

Alle menneskerettighetsforkjempere har vært samvittighetsfanger. Det kan også skje med meg. Jeg ser ihvert fall ikke bort fra det, for jeg har sett hva de er god for. Men advokat? Nei takk. Kanskje vi / du Arild burde / skulle hatt en seksjon hvor vi kunne lagt ut de brevene som advokatene skriver, slik at vi andre kan kopiere dem og blåse en lang marsj i honorarer til advokatene?

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 15, 2007 7:46 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Har svært få brev fra advokater. Tar normalt ikke kontakt med advokat når jeg blir anmeldt. Det henlegges jo likevel.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Ok. Fant stedet hvor vi kan legge ut dok.
PostPosted: Thu Mar 15, 2007 8:26 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Ok. Fant stedet hvor vi kan legge ut dokumenter som advokater skriver, slik at vi kan kopiere / ta avskrift av det som de har skrevet, og så kan vi fikse resten sjøl.

Mitt forslag er som så: Vi / jeg / den som trenger det kan lage en tråd på GFSR.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]