It is currently Thu Mar 28, 2024 11:02 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Passert 1000 deltakere i gruppesøksmålet
PostPosted: Thu Oct 25, 2007 12:04 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[face=Arial]
Over 1000 deltakere i gruppesøksmålet![/face]

Det blir informert om fra de som vet det (idjmel@hotmail.com, tlf 98071708) at gruppesøksmålet nå har passert 1000 deltakere.

Det er altså over 1000 mennesker som har sluttet seg til organiseringen av gedigne søksmål mot Norges grusomme behandling av familiene - lidelsen norsk media, nesten uten unntak, har gitt blaffen i.

Dette er nå så stort at jeg tar det som en selvfølge at det vil bli registrert internasjonalt. De som arbeider med dette bør ta kontakt med svensk, dansk og større utenlandsk media. Det har jo tidligere vert nevnt en arabisk kanal her på r-b-v.net. Jeg håper også at noen skriver om dette til norsk media.

Mona Lygre har hele tiden hevdet at et slikt søksmål ville komme til å mobilisere flere tusen. Hun får nok rett.

Jeg våger også påstanden om at dette ikke blir det eneste søksmålet. Vi vet jo også at det arbeides med å dele dette opp i grupper. Men dette blir nok også "mat" for flere advokater.

Man skal ikke se bort fra at Statsminister Jens Stoltenberg forsøkte å gardere seg overfor det han ser kommer: Flere stygge menneskerettighetsdommer mot et stygt stykke Norge. Da vil han kunne peke tilbake og si:
- Barne- og likestillingsministeren måtte gå av.

La det være helt klart: Statsminister Jens Stoltenberg legger ikke to pinner i kors for barnevernsofrene, og skal ikke ha muligheten til å sko seg på dette, når den tid kommer.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Last edited by Arild Holta on Fri Oct 26, 2007 1:17 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Egypt
PostPosted: Thu Oct 25, 2007 12:58 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Gruppesøksmålet er informert om i Egypt, en venn av meg arbeider i media her og han har fattet interesse for både denne saken og den mangel på åpent demokratri vedrørende at vi blir nektet innsyn i egne sakspapirer.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]