It is currently Thu Mar 28, 2024 6:56 pm



Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Om å spille piano med mer enn en finger
PostPosted: Mon Feb 26, 2007 9:57 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Tim wrote:
Vi må prøve å ha mer enn en tanke i hodet av gangen. Dyreværn kan være å ikke like at høns går i trange bur. Vi behandler våre medmennesker på samme vis som dyra omkring oss. Jeg slakter ikke ei god melkeku, på samme måte bekjemper ikke advokatene barnevernet som er ei sikker melkeku for dem. De slåss på barnevernets premisser. I byråkratiet er det vel ikke annet som fører frem, for oss må det være mere vesentlig å kalle spaden for en spade. Fascisme er fascisma samme hvem som utøver den. Jeg skal sone 30 dager ubetinget, uten ankemulighet, for å ha prøvd å stoppe barnerøverne i en sak røverne tapte. Et samfunn som internerer besteforeldre som beskytter sine barn kjenner vi godt. Min bestefar og bestemor sa klart i fra for 60 år siden og fikk slike # gardiner av jern.


Norge har politiske fanger. Mennesker som ikke vil akseptere barnevernets maktovergrep blir satt i fengsel som om de var kriminelle.

Moren som i nødverge forsvarte sitt tre dager gamle spebarn mot politi og barnevern fikk betinget fengsel. Tim har fått 30 dagers ubetinget fengsel. Barna som barnevernet bortfører får livstidsstraff, for i Norge regnes 20 år som livstid, og barn som blir bortført når de er spebarn får ikke komme fri før de når myndighetsalder.

Da Gerhardsen regjeringen overtok styringen av landet i 1945 overtok de nazistenes maktapparat og bygde videre på det. Norge ble ikke et fritt land i 1945. Det var da fascismen fikk fotfeste i landet, og i Norge anno 2007 er fascismen en så integral del av det norske samfunnet at det er nesten ingen som stiller spørsmål ved den en gang.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Om å spille piano med mer en en finger.
PostPosted: Wed Feb 28, 2007 8:20 pm 
Offline

Joined: Tue May 16, 2006 4:36 pm
Posts: 16
Location: Porsgrunn
Joda, Gerhardsen satt sammen med min bestefar, og ryktene sier at bestefar var innblandet i aksjonen kapitalkreftene satt igang for å få Gerhardsen hjem før krigen sluttet.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Ja da ja da
PostPosted: Sun Mar 04, 2007 1:52 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Fri Sep 01, 2006 3:00 am
Posts: 52
Location: Bærum
tjo hei.

_________________
Stans Offentlige Overgrep Mot Sivilbefolkningen


Last edited by Kristin Brataas on Wed Mar 14, 2007 1:40 am, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 11, 2007 11:05 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 10, 2006 11:54 am
Posts: 224
Location: ei lita bygd på vestlandet
Savner enda litt mer info om hva dette går ut på, er det for å :

*Få tilbake barna?
*Erstatning/oppreising for de som har hatt sak og vunnet fram i f.eks fylkesnemd
*Underkjenning av sakspapirer fulle av løgn?
*Livsløgnen generellt?
*Hva med de som evt.har en sak gående?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 11, 2007 11:51 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Fri Sep 01, 2006 3:00 am
Posts: 52
Location: Bærum
langora wrote:
Savner enda litt mer info om hva dette går ut på, er det for å :

*Få tilbake barna?
*Erstatning/oppreising for de som har hatt sak og vunnet fram i f.eks fylkesnemd
*Underkjenning av sakspapirer fulle av løgn?
*Livsløgnen generellt?
*Hva med de som evt.har en sak gående?


1. Du må ikke gi opp sakene med barna dine - denne saken må du holde fast ved og ikke gi slipp på.

2. Erstatning og oppreising gjelder gamle og nye saker samt pågående saker og de sakene som er i undersøkelsesfasen.

3. Det går innunder straffelovens § 120, løgn i dokumenter.
4. Livsløgn generellt går under de lovbrudd som barnevernet begår.
5. De pågående sakene må kjøres parallellt med gruppesøksmålet.

Dette vil ta noe tid - det er er umulig å forutse hvor lang tid dette kan ta, det vesentlige er at man kommer i gang med dette og ikke utsetter dette for lenge. Det vil da ikke lenger være snakk om enkeltsaker da det er svært mye det samme som går igjen i hver eneste "enkeltsak" - dvs den samme "røde tråden" går igjen i alle saker. Barnevernets negativiseringer i dokumenter - i tillegg er det barnevernets verbale trusler og tilsvarende (psykisk terror).

_________________
Stans Offentlige Overgrep Mot Sivilbefolkningen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 11, 2007 1:53 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Fri Sep 01, 2006 3:00 am
Posts: 52
Location: Bærum
langora wrote:
Savner enda litt mer info om hva dette går ut på, er det for å :

*Få tilbake barna?
*Erstatning/oppreising for de som har hatt sak og vunnet fram i f.eks fylkesnemd
*Underkjenning av sakspapirer fulle av løgn?
*Livsløgnen generellt?
*Hva med de som evt.har en sak gående?



Obs:
JEG SKRIVER FOR TIM.

Hei Langora
Ja, dette går ut på å tilfresstille alle de spørsmål du stiller.
Vi vet at ingen barn som blir tatt hånd om av barnevern får det bedre enn hos sine biologiske foreldre. Dette viser forskningsresultater fra NIBR.
Vi vet at 70% av alle barna som blir tatt hånd om får det verre, og at deres problemer øker.
Vi vet at dødeligheten er større hos de som blir tatt hånd om enn hos de som får bo hjemme.
Vi vet at norsk barnevern er et formidabelt pengesluk og sysselsetningsjippo kun til å ødelegge norske barn. Norsk barnevern har svært liten kontakt med barna, kun 1/8 av arbeidstiden, og mange byråkrater ser ikke barn i det heletatt.
Vi ser at de fleste lover som omhandler barnevern blir brutt av barnevernet.
Vi vet at alle som blir utsatt for norsk barnevern blir psykisk, fysisk og økonomisk ruinert.
Jeg vil derfor svare ja på alle dine spørsmål, det alle disse spørsmålene vi vil ha rettens kjennelse på at norsk barnevern bryter alle lover de kommer i nærheten av.
Hilsen tim@timtim.no tlf 47755003

_________________
Stans Offentlige Overgrep Mot Sivilbefolkningen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 11, 2007 5:44 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 10, 2006 11:54 am
Posts: 224
Location: ei lita bygd på vestlandet
Ja med dette er det ihvertfall 4 herifra som blir med. Har allerede hatt kontakt med gerd june og dette høres lovende ut,om ikke for noe annet så ihvertfall kunne få satt søkelyset på overgrepene.
LYKKE TIL ALLE SAMMEN!


Top
 Profile  
 
 Post subject: svin er svin
PostPosted: Mon Mar 12, 2007 8:42 pm 
Offline

Joined: Tue May 16, 2006 4:36 pm
Posts: 16
Location: Porsgrunn
Snakket i dag med Morten Lund, sekretær for sosialkomiteen på Stortinget. Han blei noe mutt da jeg fortalte at vi ville gå til gruppesøksmål mot norsk barnevern for deres trakasering av barn og foreldre. Jeg sa han fikk skaffe fri retshjelp. Han toet sine hender og henviste oss til Sivilombudsmannen. Politikere ser ikke engang sanden de får i øynene når de stikker hodet i sanden. Adv. Henriette Buch hos sivilombudsmannen kunne ikke ta saker som ikke var pådømt, og når de var dømt kunne hun ikke ta dem da heller.
Fikk likevel ut av ringerunden at det er advokatene som søker fylkesmennene, så da får vi se når disse får ræva i gir!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Gruppesøksmål
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 4:03 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Wed Mar 22, 2006 5:47 pm
Posts: 113
Har lenge tenkt på dette å henge meg på. Har lastet ned påmeldingsskjema.

Bare noen spørsmål fra meg jeg håper noen kan svare meg på.

Hva vil det koste, om vi vinner eller taper?, hva om myndighetene gir noen medhold og resten ikke, for å få de andre (og media) til å takke for seg, i kjent stil.
Er det noen frist for å melde seg på?

Skal søke om vår sak kan bli tatt opp igjen for 5 gang i mars 2008, så jeg er på leit etter en god advokat, så det blir mye å forholde seg til å søke rundt og sette seg inn i alt (blir rot i hodet vettu )
Jeg vil ikke hive meg på noe uten å ha tenkt gjennom først og finne ut mest mulig(har jo brent meg på det da )

mvh


Top
 Profile  
 
 Post subject: Godt spørsmål
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 6:31 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Godt spørsmål,

noen som har svar?

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Feb 12, 2008 7:32 pm 
Offline

Joined: Wed Feb 08, 2006 3:34 pm
Posts: 38
lurer bare på en annen ting jeg......hvor skal skjemaet sendes? mulig jeg er blind som ikke ser hvor det skal sendes :roll:

_________________
grip dagen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Feb 12, 2008 9:38 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?t=2930

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]