It is currently Thu Mar 28, 2024 11:09 am



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Noen bibeltroende kristne på Kristenblogg.no gir støtte
PostPosted: Fri Jun 15, 2007 4:23 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
På forumet til Kristenblogg.no er det flere som støtter min familie økonomisk i forbindelse med at politiet tok PCer og statsadvokaten bøtela oss.

Det er en spontanaksjon startet av en kristen bedriftseier som kaller seg "olec" på nett. Lederen på Kristenblogg, Andreas, har kastet seg med.

En "Jone" støtter saken. Sønnen hennes er autistisk. Skolen har meldt henne til bv etter at sønnen var mye opptatt av Jesus og himlen! Sønnen er jo som autister flest og henger seg opp i visse saker. Når han nå hengte seg opp i kristen tro, så taklet tydligvis ikke skolen det. Utrolig tåpelig!

Kristenblogg nevnes rett som det er i kristne medier, og nyter respekt blant bibeltroende kristne. Derfor er de posetive holdningene og handlingene veldig bra for saken vår - frihet for familiene.

Dette er jo mine åndelig brødre og søstre - selv om mange står et stykke ideologisk ifra meg. Så dette varmet!!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 16, 2007 4:32 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:53 am
Posts: 90
Det varmet her på forumet også å få høre dette.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 18, 2007 8:06 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Støtten vokser:

http://www.kristenblogg.no/?p=600

Denne støtten fra konservative kristne, har vert veldig rørende. Jeg har jo vokst opp i en predikantfamilie og har nærmest følt meg som "det sorte får" når jeg har gått knallhardt ut mot maktmennesker som knuser andre.

De har gitt meg litt rettledning og noen har kommet med pekefingen. Likevel støtter de økonomisk av eget initiativ. Det var veldig oppmuntrende!

Allerede på Trines forum nevnte jeg at det fantes en del blant vekkelseskristne som hadde veldig sterke motforestillinger mot det såkalte barnevernets herjinger. Kristenblogg.no er en mediainstitusjon som når denne gruppen.

Der har jeg fått lov å skrive om vekkelseskristendom, politikk og barnevernsovergrep. Budskapet har falt i god jord. Dermed har vi flere alianser.

:)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 10, 2008 11:45 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Javist finns det kristne som ikke liker barnevernet. Og det er flott. Vekkelses kristne. Bibeltroende kristne. Og som Arild skriver om det positive med brødre og søstre i ånden. Når man har jesus på lag blir kampen mot det såkalte barnevernet så mye enklere - man har en Jesus med seg i sine avgjørelser. Og det er virkelig trist at ikke flere har fått blitt kjent med Jesus.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]