It is currently Fri Apr 19, 2024 8:58 pm



Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Boikott frelsesarmeen
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 4:47 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Frelsesarmeen støtter aktivt opp om overgrepene mot familiene.

Kilde

Da det ikke er en kristen virksomhet å delta i barnevernsovergrep, vil jeg anbefale at ingen gir dem penger i deres innsamlinger. De bruker jo være ekstra ivrige med innsamlinger i jula.

Paulus skriver om å la "sinnet fornyes" mot det å følge strømmen. Frelsesarmeen har nok funnet at det lønner seg mer å gå med strømmen i barnefjernsgalskapen.

Det er for så vidt en tradisjon at noen kristne organisasjoner, deltar i barnefjernsgalskap, lobotomering, kasterering, kulturovergrep og annet som påstått skal være til barns beste.

Man finner det imidlertid ikke i Bibelen.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: La alle barna komme til Frelsesarmeen!
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 8:50 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Hvis Kristus var her nå, var det én ting han ikke ville være: Kristen. Av Mark Twain.

Og Frelsesarmeen spiller Gud, spør du meg. De ser på seg selv som "opphøyede", og høyt hevet over alle dem som er annerledes enn dem selv. Det er lett å se: La alle barna komme til Frelsesarmeen!

Jeg vil heller dø av sult fremfor å spise deres mat som er utgått på dato. Og jeg vil heller gå naken fremfor å gå i Fretex' filler.

Jeg skulle egentlig ha stått på stands og delt ut løpesedler i Absalon Beyersgt. hver fredag mellom kl. 10.30 og 12.00. For der deler de ut mat og klær til fattige folk. Blant dem er narkomane, alkisser, kriminelle, folk med psykiske problemer og you name it. Jeg har også vært der med bikkjen på slep.

Jeg skulle ha fortalt alle de "spedalske" og "vantroe" hvem som har vært med på å stjele deres barn. Og forklart dem hvor disse såkalte "velgjørerne" gjør av alle de barna som de får tak i.

Disse taperne har ikke en tjangs i havet til å komme seg ut av det uføret de er i, fordi at utpresserne, blant annet Frelsesarmeen, har deres barn i sin varetekt. (Vel, ikke nøyaktig deres barn, men det går ut på det samme, og da blir det "noen andres" barn.)

Da jeg var i Oslo i forbindelse med en tv-opptreden, taff jeg en annen deltaker der, en ung mor fra nord-Norge. Hun var sammen med meg i mange timer, helt inn på teppet i studioet. Hun var sunn og frisk på alle mulige måter, men kort tid etterpå, mistet hun omsorgen for sine tre barn.

Jeg / vi mistet kontakten med henne i et års tid, men jeg klarte omsider å spore henne opp. Men da hadde hun havnet på kjøret. På stoff. Hun var nedfor og fortvilet, og hadde gitt helt opp kampen om å få sine barn tilbake.

Altså, først er Frelsesarmeen delaktig i å fjerne barna fra disse såkalte "sårbare" foreldrene, for så etterpå holde de dem kunstig i livet med mat som er utgått på dato.

Så, for Frelsesarmeen er det snakk om å gi med den ene hånden og ta med den andre.

Eller ri to hester samtidig.

Eller min variant: Å stå med den ene foten i graven og den andre på et bananskall.

-Den siste kommentaren var ikkje akkurat en direkte fulltreffer, ... men den går jo også fint ann.

Dersom disse såkalte "skakkjørte" og "sårbare" bare hadde fått brøkdelen av de pengene de får overført av ditten og datten, så er jeg skråsikker på at mer enn halvparten av tiggerne deres hadde klart å livberge både sine barn og seg selv.

Så, jeg slutter meg til Arild Holtas opprop! Boikott dem så det synger etter!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Skriv leserinnlegg : GFSR!
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 10:22 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Sep 24, 2006 2:11 pm
Posts: 401
Jeg vil heller oppfordre til å skrive leserinnelgg som svar til dette motbydelige innlegget fra Frelsesarmeen. Viktige momenter:

1. Frelsesarmeen mener barnevernet må gå inn for en økt brukt av fosterhjem. Hva med de barna som faktisk bor i fosterhjem og vantrives, og vil hjem til sine foreldre?

2. Er Frelsesarmeen kjent med de skadevirkningene av å fjerne barn fra sine biologiske foreldre?

3. Frelsesarmeen driver stigmatisering av foreldre med psykisk lidelse. I dagens samfunn har vi heldigvis en større åpenhet om psykisk lidelse, noe som Frelsesarmeen ikke ser ut til å verdsette. Vi har hatt en statsminister som trakk seg midlertidig tilbake fordi han ikke maktet presset, og hans bruk av anti-depressiv medisin ble det skrevet om i aviser over det ganske land. I dag er det over 800 000 nordmenn som går til pyskologer og psykiatere. Mener Frelsesarmeen at det finnes noen hundretusen barn som bør flyttes fra sine biologiske foreldre.

4. Har Frelsesarmeen, som kristen organisajon, ingen respekt for den biologiske familien? Har det noengang falt dem inn at selv foreldre med problemer er glad i sine barn? Hvis familier trenger hjelp finnes det andre måter å hjelpe enn å fjerne deres barn.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 03, 2006 7:00 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Her har jo Rinna skrevet leserbrevet langt på vei ferdig.

Til punkt 4 bør det kanskje legges til:
(.. selv foreldre med problemer er glad i sine barn) og barna i dem

?
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Dec 04, 2006 9:15 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Frelsesarmeens barne- og familievern driver syv barnevernsinstitusjonerog ett familiesenter.

Når det svares med å sette inn milde tiltak som barnehage, avlastning, støttekontakt, veiledning til foreldre m.m. fordi det kommunale barnevernet ikke får gjennomslag for sin argumentasjon om at barnet/ungdommen trenger fosterhjem eller institusjonsplass, er det svært alvorlig. :!:

Dette var nytt for meg. Jeg synes det er alvorlig at Frelsesarmeen har utviklet seg til en de-facto terror-organisasjon. Det er vel disse liksom-kristne fariseerne som har infiltrert armeen og omskapt den fra frelsesarme til sosionomreir.

Attpåtil synes Lindis Evja, seksjonsleder, Frelsesarmeens barne- og familievern at tiltak som barnehage, avlastning, veiledning er altfor milde tiltak og krever at barna plasseres i fosterfengsel. Jeg har lyst til å si til vedkommende: Du er ikke av Abrahams ætt men av Satans ætt, for hadde du kjent Gud så hadde du ikke snakket slik.

Jeg spiser gjerne mat som er utgått på dato, for det er mange som sulter, men det er galt å støtte en organisasjon som har forlatt den rette vei og begitt seg ut på den brede motorvei som fører lukt i helvete.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 05, 2006 6:12 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Et Google-søk på "Frelsesarmeen barnevern" bringer frem en hærskare av driftsavtaler og reklame. Bufetat har Frelsesarmeen listet opp sammen med fosterhjemsforeninger og prosjekter.

Mange som arbeider i Frelsesarmeens barnehaver og barnehjem (og sikkert i andre avdelinger også) er barnevernspedagoger.
  
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Morsomt om Frelsesarmeen
PostPosted: Fri Dec 08, 2006 10:44 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Sep 24, 2006 2:11 pm
Posts: 401
Every now and then, one sees a bedraggled member of the Salvation Army banging a drum or tooting a bugle, dressed in ill-fitting paramilitary uniform......

Hele artikkel:

Return of the Salvation Army


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]