It is currently Thu Mar 28, 2024 11:39 am



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Oss andre!
PostPosted: Sat Nov 04, 2006 1:29 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Oct 25, 2006 1:51 pm
Posts: 109
Hva med "vi" andre, som ikke er kristene, ei heller "ikketroende"(atteist kaller de meg), vi som har et annet syn på livet?! Jeg har vært pinsevenn selv, men sluttet og tro, fant min religion som jeg er trygg på, jeg mener ikke at noen religion hverken er rett eller gal, ikke min egen, eller andres!!,Det som her i bygda blir sett på som ateisme!? Er nok ikke det jeg tilhører(mener jeg selv, har tro, men ikke den rette ifølge normen), selv om min tro aldri blir forkynt/fortalt til mine barn!
Jeg tror Jesus har levd.... Det vil si, jeg VET at Jesus har levd, men jeg er ikke kristen! Mine barn ER døpt, og om det hadde hjulpet å bli kvitt bv, hadde jeg gått i kirken når som helst.
Jeg oppdrar mine barn i den "kristene" tro, SELV om jeg er av en helt annen oppfatning, dette forde det er sammfunnets "normer", og at jeg mener MINE barn har RETT til og BESTEMME SELV hva de vil tro på, UTEN noens innblanding, selv ikke min! Dette vil nok noen mene er galt! Jeg tør ikke engang si hva min religion er, da jeg har fått mange kraftige reaksjoner på dette, tragisk, men religionsfrihet er ikke et tema for bv. de ville tatt barna for min tro, uansett hvor god den er...
Men min empati er til alle oss som opplever bv forferdelige overgrep, ER DA RELIGION VIKTIG??

Cc


Top
 Profile  
 
 Post subject: ORD FOR DAGEN.
PostPosted: Sat Nov 04, 2006 2:58 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
ORD FOR DAGEN. JEG RESPEKTERER TRO, MEN DET ER TVIL VI LÆRER AV, sa Wilson Mizner.

Jeg har en liten lapp med disse ordene hengende rett foran nesen på meg når jeg lager mat.

Tidligere har jeg også nevnt denne her: Det er i kirken du skal tro - her skal du vite.

Å konventere til kristendommen i håp om å få en rettferdig dom fra de salige, er utpressing. Vi har til en orientering religionsfrihet her til lands, men både de bv-ansatte og psykologene har aldri lest den loven.

For min del legger jeg meg ikke oppi hvilket livssyn folk har. Og når jeg blir oppringt av muslimer, så ber jeg dem om å be Allah om å gi dem et sant MIRAKEL!

Men Gud Nåde deg dersom du skulle være så uheldig å ha åndelige interesser som går på tvers av den aksepterte normen, for da får du høre at de "trekkene" inngår i en diagnose.

Jeg har denne; mine "metafysiske interesser er sammenfallende med" en diagnose av "manisk karakter". Til psykologen sa jeg at jeg har et kristent livssyn, og også at jeg er interessert i andre åndelige greier. Den første opplysningen droppet han og hengte seg istedet for opp i sine egne "på spørsmål fra meg"-svar: Jeg fortalte ham at New-Age var en samlebetegnelse og nevnte noen greiner, men han skrev denne forklaringen ned i rapporten sin som om alt det der er min greie. -Nei så festelig du!

:shock: -Men jeg fortalte ham aldri at utenomjordiske vesener opererte inn en metallplate i ryggen min i 1995 - som de jevnlig sender info på... -Det skjedde i halvsøvne, og det er jo bare vittig, men tenk om jeg hadde vært så uheldig å nevne det for psykologen? :shock:

Åndelighet og forståelse for at alle mennesker følger sin egen utviklingsspiral er totalt fraværende i bv - og det er lett å se. Jeg betrakter dem for øvrig som demoner, som skal hjelpe meg til åndelig vekst og fremgang. -Og DET er også lett å se, eller?


:twisted: Når jeg snakket om dette temaet, så kom jeg ihu en karikaturtegning av Khomeini. Da han kom til helvete, stod satan ved siden av en trapp som gikk videre nedover. Satan pekte på Khomeini og trappen og sa: Lengre ned, lengre ned!!! :twisted:

-Og jeg er helt skråsikker på at samtlige bv-banditter vil få nøyaktig den samme beskjeden av satan når de er ferdig her... :twisted:

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Sun Nov 05, 2006 6:05 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 04, 2006 3:49 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Feb 27, 2006 1:02 am
Posts: 159
Min vekkelses-kristne tro ble sendt fylkesnemnda. Jeg er langt fra lutheraner. Det ble også min politiske. Jeg er libertarianer.

Min advokat tok dette opp i forkant av nemda. Fem minutter for sent kom de inn i lokalet. Da var det bestemt at det ikke skulle være tema.

Men det er interessant at bv angriper folk både religiøst og politisk. Jeg spissformulerte min tro og ideologi i forkant - sendte det i brev til bv - og provoserte bv det beste jeg kunne med det.

Årsaken er at jeg aldri vil akseptere at de hindrer min ytringsfrihet og utlevelsen av mine idealer.

Jeg anbefaler ikke andre å bruke samme framgangsmåte. Kan man ikke forsvare seg ideologisk, kategoriserer de det i en diagnose...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Kristendom mot barnevern
PostPosted: Sat Nov 04, 2006 7:31 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Det er ikke tvil om at barnevern er anti-kristendom. Nesten alle barnevernerne gjør narr av Jesus. De tror mer på den kvinnelige guddommen Kari Killen, som de tror fullt og fast har svaret på livets spørsmål. Barnevernerne styrer etter sitt eget moralske kompass og er de i tvil konsulterer de heller svart magi enn Bibelen. Derfor er avgjørelsene deres vonde og triste for dem det gjelder. Likevel snakker barnevernerne ofte om sannhet og verdighet, men sannheten deres er pervertert av løgnen, likeså "verdigheten" deres. Barnevernerne elsker makt høyere enn noe, og yrket gir dem mulighet til å krenke og kue andre mens myndighetene setter glorie rundt hodene deres. Ingenting er så hellig som barnevern i myndighetenes øyne. At de skader barna og knuser familiene betyr ingenting, for løgnen deres sier at barnevernet "tar barna på alvor". I likhet med Jesus sier barnevernerne: La de små barna komme til meg, men der stopper likheten. Det kan man se på hvordan barna blir behandlet i barnevernet.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Kristendom mot barnevern
PostPosted: Sat Nov 04, 2006 9:04 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
agrippa wrote:
... I likhet med Jesus sier barnevernerne: La de små barna komme til meg, men der stopper likheten. Det kan man se på hvordan barna blir behandlet i barnevernet.


Jesus tillot barn å komme. Barnefjernerne tillater seg å stjele barn.

Det er litt av en forskjell!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 10, 2008 1:27 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Jesus elsker alle barna på vår jord. Satan hater barn og har oppfunnet et såkalt barnevern for å ødlegg mennesker fra barndommen av. Navnet barnevern var for å kamuflere sin djevelske plan og virksomhet. I helvette satt satan og hans undersåtter og la den planen. Kunne han snurre hodene på noen k.r.f ere, ville alt se så vakkert ut. Og han klarte det. Di skal jo være så snilde mot all slange-snikende politiske djevler. Så di inngikk ekteskap med fienden.

I dag slår satan på stortromma for en ny barnelov hvor han kan få røvet via sitt barnevern flere barn. Helvette er løs.

Jesus ønsket fred på jord og harmoni. Han laget familie planen i himmelen sammens med sine engler. Mamma og pappa søster og bror, skulle nyte av alt skaperverk. Forøk dere og bli mange. Legg jorden under dere. Masse gode løfter til den som valgte å følge jesus.

Men det var et frivillig valg; jesus tvinger ingen. Man må ville følge Jesus. Så er Guds løfter enorme. Gud skapte oss til frihet.



:D :D


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]