It is currently Thu Mar 28, 2024 3:49 pm



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Burde hun bo hjemme?
Ja. 100%  100%  [ 4 ]
Nei. 0%  0%  [ 0 ]
Vet ikke. 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 4
Author Message
 Post subject: Jente i 10-ende klasse har perm 4ganger i året til forreldre
PostPosted: Thu Nov 15, 2007 11:55 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue Jul 03, 2007 12:15 am
Posts: 160
Her fortleller en jente som kaller seg: om sitt liv angående barnevernet:


Da jeg var 3 år og 10 mnd. ble jeg og broren min flyttet i fosterhjem. det er nå 11 år siden. det jeg husker er at vi feiret bursdagen til broren min siden vi kom dit på hans bursdag. det neste jeg husker er at min biologiske mor gråt når hun skulle dra, og så ble vi bare etterlatt der. . . Etter nyttår fikk vi samværene i orden. hver 3. helg ho mamma og en fredag hver 8. uke hos pappa. de første årene gikk alt bra inntil jeg begynnte på skolen. der ble jeg mobbet fordi jeg var annerledes, så skulle jeg får speialundervisning på sklen, men det ble sammen med klassen så den hadde ikke noen affekt på meg. så kom 5.-7.klasse. Mobbing nesten hver dag fordi at barnevernet ville ha møter med meg ofte, og mye annet tull. . . Kom i ungdommskolen og begynnte med selvmordstanker. Alle var så vant til at jeg var glad hele tiden, så jeg måtte smile uansett hvordan situasjonen var, for hvis jeg blir innesluttet og veldig stille en dag, så tro alle at jeg er syk. . . nå er jeg i 10. og har levd ett helvette her jeg bor fordi at ingen forstår meg og mitt liv, og alle tror at livet er så jævlig perfekt fordi at vi har en utrolig bra fotballbane. Fotball er det eneste som teller her jeg bor, og siden jeg liker dans, kor og korps bedre er jeg en outsider. . . Ingen på denne drittplassen hvet hva det vil si og ha barnevernet over seg, som bestemmer om du får lov til å søke på hvilklen skole uansett om du vill gå på den eller ikke. . . Barnevernet gjør normale bar/ungdommer til unormale og depprimerte folk. . . Nå når jeg skal søke på VGS vil de ha meg så nært som mulig, selv om den skolen jeg vil gå på er ett godt stykke unna komunnen min. . . der skal de tydeligvis skaffe meg egne lærere og plassere meg hos en familie og ikke la meg bo på hybel slik normale ungdommer gjør. . . Og selvfølgelig så er det barnevernet i BODØ som jeg er under

glad jeg har musikken i livet mitt;)
thats me:=)

dette blir diskutert her på mitt forum:
http://www.forumportalen.no/forum/viewt ... forum=rbfb

_________________
-------------------------------------
her er mitt bv forum!
www.freewebs.com/henrikquam/
-------------------------------------
Her er min nyhets side bare om barnevernet
www.freewebs.com/barnevernsnyheter


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 15, 2007 11:57 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue Jul 03, 2007 12:15 am
Posts: 160
Hun kaller seg Tirilpijaa på http://www.forumportalen.no/forum/index.php?mforum=rbfb


rbfb-forumet

_________________
-------------------------------------
her er mitt bv forum!
www.freewebs.com/henrikquam/
-------------------------------------
Her er min nyhets side bare om barnevernet
www.freewebs.com/barnevernsnyheter


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 18, 2007 2:26 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
*

Hilse henne, Henrik, og be henne hilse foreldrene sine også. Jeg håper hun fortsatt har kontakt med dem.

Marianne HS

*

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]