It is currently Thu Mar 28, 2024 7:42 pm



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: livet hadde vore bedre uten barneverne ..
PostPosted: Sun Sep 09, 2007 9:32 pm 
Offline

Joined: Tue Aug 01, 2006 6:45 pm
Posts: 3
Location: Sandnes
barneverne e altså bare drid ..
di ødelegge bare mer og mer får folk & familier ..
foreksempel mellom meg & søskenå mine .

eg va me di kver dag i mangen år, & 1 dag flytta eg t pappa & noen dager ittepå ble di tatt vekk .
itte det har eg nesten ikkje snakkt me di ..
eg klare meg hvertfall , & har dt bra så lenge eg får snakkt me mamma & pappa hver dag.
men det er verre me søskena mine, som ikke får sett foreldrene mer enn 1 gang i måneden .. :(
mamma gir seg ikkje på dette, hu har bestemt seg får at hu ska få ungene tbake uansett koss lenge hu må kjempa .. :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 09, 2007 9:53 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Det er en stor fordel for dere alle at moren din ikke legger seg flat!

Hilsen
Marianne HS

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 10, 2007 8:39 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Quote:
mamma gir seg ikkje på dette, hu har bestemt seg får at hu ska få ungene tbake uansett koss lenge hu må kjempa ..


-og så er det bra at du skriver her sånn at flere får lese hvor forskrullete disse barnevernsfjolsene virkelig er :D

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: livet hadde vært bedre uten bv.
PostPosted: Mon Sep 10, 2007 9:52 pm 
Offline

Joined: Wed Jul 12, 2006 3:39 pm
Posts: 31
Location: rogaland
hei jentå mi!
er glad for at du vet jeg aldri vil gi opp kampen om og få dere tilbake!
men heldigvis er du såpass stor at du forstår litt mer enn småsøsknene dine.
jeg vet du ikke har det greit, men du er hvertfall hos en du kjenner og kan komme til meg når som helst :D
er en trøst at jeg har deg og tommy .
det jeg ikke syns er greit er at barnevernet i sandnes truer deg og tommy, selv om det er normalt for de vet at mamma blir lei seg, siden dere betyr alt for meg og vil ALLTID gjøre det.
de truet meg og før, men nå har de ikke mere og true med så da skal de bruke deg , for at jeg skal gjøre som de vil.
jeg vet du er tøff og klare deg, selv om barnevernet i sandnes vet koss du har det og beskytter pappaen din.
men en vakker dag kommer alt frem vet du, og det skal mamma klare om det så blir det siste jeg gjør.
barnevernet bryter loven og skal stå til ansvar for de feilene de gjør.
kjempeglad i deg :D
på en måte er det bra at din lillesøster christine er så liten og ikke forstår , siden barnevernet har gjort slik at vi kun får se henne tre ganger i året. for hun blir ikke lei seg og får så vondt som vi andre som savner hverandre og henne noe forferdeligt.
men du vet at jeg tenker på dere hver dag og gleder meg til den vakkre dagen dere kommer hjem.nå skal jeg kjempe for atle og christoffer i neste rett og jeg håper snar dommerne i fylkesnemda oppfatte at, det vil bli tap i straussbourg og jeg trekker aldri saken.
er bare synd at det går utover dere, siden de i sandnes er så glad i at mamma ikke gir seg.
du vet at de hater meg selv om de ikke sier det med ord, men det er kansje likegreit for da tenker de på meg, så får heller vi andre be for at de får det godt i hjerte en gang selv om det egentlig er det siste jeg vil de ska ha.
håper en gang de får oppleve og miste et barn i en ulykke eller noe sånt, så de kan kjenne litt på sorgen.
jeg har det bra en kjekk jobb, 4 barn som elsker og savner meg, en kjekk og snill mann, og jeg har god samvittighet for jeg vet jeg er og har vært en god mor i de 11 og 13 årene jeg hadde med deg og tommy.
klem

_________________
LC"R-B-V.NET


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Sep 13, 2007 9:31 pm 
Offline

Joined: Tue Aug 01, 2006 6:45 pm
Posts: 3
Location: Sandnes
ja , dt e bra du jer dt du kan får å få oss alle hjem .
klare meg eg, sjøl om at eg ofte e veldigt leie meg pga savn av christoffer og atle :( ..
- eg kjenne jo isje christine, får å sai dt sånn .
men alså , dt e bra eg kan komma t deg korti eg vill å sånn :)
dt e godt .

ska ud t christoffer og atle igjen i bjunnelsen av desember, glede meg ellerede . har dt kjempe kjekt når eg e me di , heldigvis :)

elske deg, mamma <3 :D


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]