It is currently Thu Mar 28, 2024 9:32 am



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: øvsttunsenteret lyger til bt!
PostPosted: Sat Jul 07, 2007 5:53 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue Jul 03, 2007 12:15 am
Posts: 160
:evil: I denne avis Artikkelen skriver barnevernet løgner, http://www.bt.no/lokalt/bergen/article245332.ece
jeg bor på øs selv og vet at det er MANGEN ganger man må vere i celle ``stripperom`` i mere en 24t og hvis man prøver å true seg ut blir man kastet HARDT i bakken og rett på celle, og der er man! leeeenge, det står at man kan dra på kino,kafe,å fjelltur, ja man gjør kansje det, men hvis jeg skulle på kino mens jeg bodde der motte hvertfall jeg til voss får og gå på kino:\ og det er bolter og greier på vinduer ++++ for at man ikke skal stikke av, men noen er så dumme at dem vet ikke litt hva som kjer, Ops så var 1 ungdom stukke av, men det er jo mangen kreative ungdommer som bor på øs som klarer å stikke son ca nor dem vil, fordi at dem er smartere en dem som jobber der:) det står at man kan holdes i fire uker uten å gi sitt samtykke, vel jeg bodde der i 3mnd før jeg flyttet i 2år på en annen avd på øs. det står man må ha en annsatt med ut hvis man skal det, ja det henner kansje en eller annen gang, men normalt er det 2 og da må du sitte bak med en annsatt mens en kjører!det står man er 13-18 år dem som bor der, vel jeg var 12. det står at grunnen til at ungdommer kommer er pega rus, eller kriminalitet, vel jeg hadde verker rus eller kriminalitet som problem, hilsen meg som har bodd under øs i nesten 3år, jeg har nå flere problemer en nor jeg kom til øs, kriminalitet

_________________
-------------------------------------
her er mitt bv forum!
www.freewebs.com/henrikquam/
-------------------------------------
Her er min nyhets side bare om barnevernet
www.freewebs.com/barnevernsnyheter


Top
 Profile  
 
 Post subject: barnefengselet
PostPosted: Sat Jul 07, 2007 10:35 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
"- Men Øvsttunsenteret er ikke et fengsel, understreker Fasting.

- Vi skal hjelpe beboerne ut av en vanskelig situasjon, og prøver å gjøre oppholdet mest mulig trivelig. Vi går på kino, kafé og fjelltur med dem rett som det er, forklarer hun, og viser til at barn og unges rettigheter er regulert i forskrifter.

- Det betyr blant annet at vi over tid ikke kan begrense deres bevegelsesfrihet, sier hun.

De seks beboerne på den lukkede avdelingen er innlagt på såkalt tvangsparagraf. Det innebærer at et barn med alvorlige atferdsproblemer kan plasseres i en institusjon i inntil fire uker, uten å ha gitt sitt samtykke. "

Ja kall meg en krakk som ikke lenger kan ytre meg fordi jeg er av tre - om ikke dette stedet er et BARNEFENGSEL av værste slag.

Navnelisten din var kjempe ok - den bør legges inn på listen med mennesker man må advare mot.
Det er farlige barnemishandlere som har til ett formål - bevise at barnas tarv holder stkk i henhold til de løgner de har servert om foreldrene.

Det er kjempe ok at du forteller andre hvordan forholdene her faktisk er.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jul 08, 2007 11:33 am 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Heia Henrik!

Du har skjønt det - hvor du må rette raseriet ditt - nemlig mot de som har gjort deg vondt.

De kommer til å prøve å straffe deg for dette, akkurat som de har gjort tidligere, men du vet hvem som er skurkene og derfor har du overtaket.

Hvis du ikke kjenner han i fra før, sjekk ut Immortal Technique,jeg tror du vil skjønne hva han snakker om. La deg inspirere :wink:

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]