It is currently Thu Mar 28, 2024 9:42 am



Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: jeg blir flyttet åver alt!
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 9:34 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue Jul 03, 2007 12:15 am
Posts: 160
:.(


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 9:49 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue Jul 03, 2007 12:15 am
Posts: 160
hei, jeg er henrik quam, jeg ble tatt fra mamma og flyttet i fosterhjem som 5åring hva gale kan en 5åring ha gjort?? jeg ble flyttet i fostehjem som fungerte:) men så fant barnevernet ut at det var ikke det beste for meg:\ så dem flyttet meg fra radøy\bergen til voss ca 2t vekke:( så flyttet dem meg derfra etter et år til sotra ``for det var det beste for meg`` jeg hadde ikke gjort noe gale, som alle andre vanlige 11åringer kunne ha gjort, bodde der i et år, dem var for hard mot meg så jeg begynte å stikke av avogtil, dem flyttet meg derfra til bømlo dt r lankt vekke! dem flyttet meg til hop like etter og like etter det flyttet dem meg til nattlandsfjellet og bodde der et halvt år jeg stakk en del av da, pega di var veldig strenge, blantannet at dem skulle se på nor jeg dusjet for og se at jeg dusjet:\ dem flyttet meg til ØVSTTUNSENTERET avd utredning der det er bolter på vinduer og skuddsikra vinduer uknuslige dører celler og masse folk som ``passerpå `` bodde der i 3mnd mye sjedde der:( ting som ikke skulle ha sjedd!, jeg ble da flyttet til en annen avd under øvsttunsenteret avd osveien bodde der i nesten 2år:\ det var ikke gøyt fikk ALDRIG gå ut aleine på nesten 2år, men stakk sinnsykt mye av da self! så dem valgte og flytte meg vekk, til tysnes der du må ta ferge fra os for og komme dit, det gjore self bare ting verre og sende meg lengre vekk fra familie, og det gikk ikke så bra, så etter noen mnd sendte dem meg tilbake til osveien, og skal nå sende meg til moss etter sommerferien oppi en hytte i skogen:( ORDET BRUKES MEST AV SPAMMERE. MELDINGEN ER MENT Å HINDRE DEM. BEKLAGER OM ANDRE BERØRES! barnevernet! SERIØST, jeg har forresten laget et opprop mot barnevernet sine tvangsrettigheter å sont her: http://pic4.piczo.com/henrikquam3/?g=41074331&cr=4


Top
 Profile  
 
 Post subject: Pakkepost
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 10:22 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Jeg trodde det skulle være godt og stabilt å bo i fosterhjem. Henrik har blitt flyttet fra det ene fosterhjemmet til det andre. Hver gang han har begynt å slå seg til ro, har barnevernet flyttet han til et annet sted. Hver eneste avgjørelse blir begrunnet med at det er til hans beste.

Er det virkelig noen som tror at det er til et barns beste å bli flyttet rundt på denne måten?

Det er leit at barnevernet sender deg rundt som en pakke på denne måten, Henrik. Det står klart for meg at det ikke er ditt eget beste barnevernet tenker på. Det er nok andre hensyn som veier tyngre.

La Henriks historie være en advarsel til alle som tenker på å kontakte barnevernet for å få hjelp. Barnevernet har ingen reell hjelp å tilby, og du risikerer at barnet du ønsker å hjelpe ender opp som en nomade.

Det eneste som er forutsigbart med barnevernets omsorg er den totale mangelen på nestekjærlighet.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 10:26 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue Jul 03, 2007 12:15 am
Posts: 160
ENIG! men det er ikke nok med at jeg ble flyttet rundt, jeg har bare bodd i fosterhjem 1gang og alle di andre gangene har jeg flyttet på kjipe instuttisjoner:(


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 10:27 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 7:17 pm
Posts: 288
Hei Henrik, jeg har skrivi under på oppropet ditt, et flott tiltak som jeg håper mange vil støtte. Om du er fylt 15 år nå, så har du krav på å få lese dine egne sakspapirer, du har også krav på egen advokat om du ikke allerede har en. Det at barnevernet tok deg fra mammaen din som 5 åring er ikke bra. Det er heller ikke bra for skolegangen din eller deg selv at du er blitt flyttet mye rundt.
Barnevernet har vel i det store og det hele ødlagt barndommen din.
Dersom du får lese dine egne sakspapirer, må du være forbredt på at barnevernet kan ha sagt mange løgner og stygge ting om deg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 10:31 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue Jul 03, 2007 12:15 am
Posts: 160
jeg har fått sakspapåirene mine fra min advokat ja, der det riktinok sto masse løgner om meg å min mor og hvor riktig barnevernet har gjort ting Osv... dem tar bare opp det verste! og det meste er ikke sant, hva er det som gjør at det såkalte ``barnevernet`` holder på son? skal ikke dem gjøre dt som er best for meg? arrrh jeg kan bli så FORBANNA! å lei meg!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 11:43 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 7:17 pm
Posts: 288
Er advokaten din dyktig? Det er ikke likegyldig hvilken advokat en har.
Slik som du er blitt flyttet rundt, bør advokaten din forberede et søksmål for tapt barndom.
Hadde barnevernet gjort noe godt for deg, så ville du vel vært en lykkelig og glad ung mann/gutt i dag.

Alle blir forbanna og lei seg når en leser barnevernets løgner, barnevern er god butikk for mange, noen blir mange millionærer på å ødelegge andres barn. Hvordan barn og foreldre har det er uvesentlig så lenge de tjener mest mulig.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 11:45 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue Jul 03, 2007 12:15 am
Posts: 160
jeg har en ok advokat, men bruker min mors advokat i tilleg, brukte begge i nemda sist:)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 12:00 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue Jul 03, 2007 12:15 am
Posts: 160
nå skal barnevernet sende meg lankt vekk til moss fra bergen:(


Top
 Profile  
 
 Post subject: Norge rundt med barnevernet
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 12:35 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Henrik Quam wrote:
nå skal barnevernet sende meg lankt vekk til moss fra bergen:(


Tenk om naturlige foreldre hadde gjort noe lignende med barna sine. Da hadde det blitt baluba, tenker jeg.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 12:36 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue Jul 03, 2007 12:15 am
Posts: 160
ja da hadde det blitt bråk! det er faen helt utrolig!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 1:34 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue Jul 03, 2007 12:15 am
Posts: 160
for 2min siden fikk jeg en tlf fra min saksbehandler som sa at jeg skal flytte til moss fra bergen, at det er bestemt :evil: :evil: :evil: :evil:
FAEN NÅ SKAL JEG GJØRE ALT SOM ER I MIN MAKT OG KNUSE BARNEVERNET, selv om jeg kansje ikke kan klare det vil jeg hjelpetil med det! no er jeg forbanna nå, og self leimeg...... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :.(


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 3:02 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Å totalt ta inflytelsen over eget liv bort fra en 15-åring er alt annet enn sunt. Tenke seg til om jeg skulle behandle barna mine i den alderen, som pakkepost. Da hadde jeg mistet omsorgen for dem.

Det er et utrolig fordummende system! Politikerne som i sin opphøydhet legger til rette for galskapen, skulle vert straffet. Det gjelder for så vidt alle som deltar i slike umenneskelige prosesser! Inkludert alle dommerne som hengir seg i dumhet.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 7:17 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue Jul 03, 2007 12:15 am
Posts: 160
:.(


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jul 06, 2007 8:38 am 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Jeg kan ikke skjønne at det er det beste for noen å bli flyttet rundt slik du har blitt, aller minst et barn.
Du har kanskje ikke vært "grei" nok, slik at institusjonene fikk problemer med deg? Mitt inntrykk er at når de snakker om ens eget beste er det seg selv de tenker på.
Med en gang terrenget ( barnet) ikke stemmer med kartet (teorien) så er jo enkleste løsning å pakke problemet sammen og sende det videre.
Har du prøvd å kontakte avisene, historien din roper på offentliggjøring.

Sørg for å ha en advokat som bryr seg om deg, og gå til sak mot barnevernet for omsorgssvikt med en gang du er myndig - ellers slipper alle overgriperene unna ved å påstå at saken er foreldet.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]