It is currently Thu Mar 28, 2024 10:18 am



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Plakat for Stavanger og Gunnar Toresen
PostPosted: Sat Aug 05, 2006 4:56 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Har tilpasset og forandret en plakat slik at den kan brukes i Norges barnefjernhovedstad, Stavanger.

Nestnederst på plakaten står det (fritt sitert):
Dette er opinionsdanning. Jfr Grunnloven §100, Personopplysningsloven § 7, Den Europeiske Menneskerettighetskonvensjonen art 10.

Sistelinjen forklarer at de som river plakaten ned, kan bli politianmeldt. Politiet har bare godt av å få noen slike anmeldelser. Henlegger de det, kan dere skrive om det her på forumet. Kopi av anmeldelse, heleggelse, anke etc kan gjerne legges ut her. Slikt dokumenterer at vandaler kan drive på med politiets støtte.

:arrow: PLAKATEN
Quote:
Gunnar Toresens HELVETE
...
Barn fjernes uten bevis, barne«vernere» graver i
barnas bukser, fosterpersoner misbruker barn, etc
...


(Trykk på plakaten.)
Image

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: mail ang plakat om gunnar toresen,
PostPosted: Fri Sep 15, 2006 12:05 pm 
Offline

Joined: Wed Jul 12, 2006 3:39 pm
Posts: 31
Location: rogaland
hei igjen.
er vist blitt anmeldt for en rekke forhold av stavanger barnevernsjef gunnar toresen.
men vi får jo håpe han har bevis for alle disse beskyldningene ?
ser ut som han har bare tatt en baby i stavanger , og at det er kun jeg som ikke er så veldig glad han etter det han har gjort.
men faktum er at det sitter mange sinte foreldre i stavanger.
at han har fått seg skjult tlf nr, er vel noe alle barnefjernere burde ha.
vist de er så redde for foreldres sinne burde de kansje og ha skjult adresse?
er snakk om at jeg har hengt ut han på plakater i stavanger og utalt meg om hans person, men hvem var det som snakkte på tv norge om mennesker han ikke engang hvet hvem er, han hadde ikke dokumentasjon på at min datter hadde det bra.derfor fikk stavanger komune laget et hastevedtak og manipulert en bekymringsmelding i dagmamma inger lill olsen sitt navn, som ikke stavanger komune kan finne.ville aldri kastet vekk en telefonsamtale på gunnar toresen .
men vi får se når jeg skal i avhør for alle anklagene om meg.
så pass på at de offentlige holder seg til loven så kansje foreldre og gjør det. :wink:

_________________
LC"R-B-V.NET


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: mail ang plakat om gunnar toresen,
PostPosted: Fri Sep 15, 2006 1:18 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Jeg venter i spenning på å bli avhørt for plakaten... o0o0

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Slaveriet har gjenoppstått i Rogaland fylke etter 1000 år
PostPosted: Sat Sep 16, 2006 12:34 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
linda wrote:
hei igjen.
er vist blitt anmeldt for en rekke forhold av stavanger barnevernsjef gunnar toresen.
men vi får jo håpe han har bevis for alle disse beskyldningene ?
ser ut som han har bare tatt en baby i stavanger , og at det er kun jeg som ikke er så veldig glad han etter det han har gjort.
men faktum er at det sitter mange sinte foreldre i stavanger.
at han har fått seg skjult tlf nr, er vel noe alle barnefjernere burde ha.
vist de er så redde for foreldres sinne burde de kansje og ha skjult adresse?
er snakk om at jeg har hengt ut han på plakater i stavanger og utalt meg om hans person, men hvem var det som snakkte på tv norge om mennesker han ikke engang hvet hvem er, han hadde ikke dokumentasjon på at min datter hadde det bra.derfor fikk stavanger komune laget et hastevedtak og manipulert en bekymringsmelding i dagmamma inger lill olsen sitt navn, som ikke stavanger komune kan finne.ville aldri kastet vekk en telefonsamtale på gunnar toresen .
men vi får se når jeg skal i avhør for alle anklagene om meg.
så pass på at de offentlige holder seg til loven så kansje foreldre og gjør det. :wink:


Jeg synes det er alvorlig at barnevernsjef Gunnar Toresen forsøker å true foreldre til å oppgi ytringsfriheten sin. Han kom med alvorlige trusler mot alle de som skriver på dette forumet i sin ynkelige mail til administrator. Han forsøker i kjent barnevernstil å intimidere alle som ikke vil underkaste seg hans brutale og perverse kontrolltiltak. Selv sitter han og sipper som en unge fordi noen har våget å ta til motmæle mot skrekkregimet hans. Gunnar Toresen terroriserer foreldre i Stavanger og tror han eier alle barna der. Han unnslår seg ikke engang for å kidnappe tyrkiske barn fra Tyrkia, alt for at arbeidsskye mennesker skal ha en grei og sikker inntekt uten å jobbe. Fosternæringen er blitt vekstnæring nummer en i Stavanger etter oljen!

Deretter er Gunnar Toresen feig og ondskapsfull nok til å anmelde en stakkars mor som nylig har blitt frastjålet sin lille baby. Alt for at Toresen og kumpanene hans skal tjene penger på det lille barnet. Det kalles "barnevern" men er rendyrket djevelskap i regi av mennesker som aldri skulle hatt offentlige embeter. (Loven om barnevern har åpnet for grove maktovergrep mot barn og foreldre. Om dette var hensikten med loven er uvisst. Staten krever kontroll med sine undersåtter. Det kalles visst "velferd".)

Nå må politiet snart slutte å la seg misbruke av det såkalte barnevernet. Sett heller Gunnar Toresen i fengsel slik at barn og foreldre i Stavanger igjen kan leve i trygghet mot hans avskyelige "hjelpe- og omsorgstiltak". Overgriperne er nemlig ikke foreldre som maktesløse prøver å beskytte sine barn mot et farlig barnevern men hyklerske "barnevernere" som stjeler barn for profitt.

Barn tilhører sine foreldre. De er ikke en vare som kyniske menneskehandlere som Gunnar Toresen, skal tjene seg rike på.
Slavehandel er ikke tillatt i henhold til norsk lov men kaller man det "barnevern" så er det visst tillatt allikevel...

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]