It is currently Thu Mar 28, 2024 11:24 am



Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Plakat med Grunnloven § 102
PostPosted: Sat Oct 18, 2008 3:27 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Litt logikk bl.a bassert på Grunnloven § 102


http://spre.r-b-v.net/grunnlovsbrudd.pdf

Image

Vær med å spre den.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 18, 2008 3:56 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ser frem imot det.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 10:45 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Når jeg får fødselspenger, skal jeg investere i et stort lager med papir og blekk. Slik at jeg får hengt opp dine flotte plakater i Fredrikstad. |-}

Gleder meg til rabaldret som kommer i kjølvannet |-D

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 2:01 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Nå har jeg vært ute og hengt opp plakater. Både disse og noen andre. Selv om ikke været var det beste gjør det godt å henge opp plakater. Godt å få informert folk om hva galskap dette såkalte barnevern holder på med.

Legg ned barnevernet nok overgrep. Skal henge opp noen flere, og dette er gøy. I like it; I love it. Gjør som jeg. Det er godt, og gjør godt. :D :D :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 2:08 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Liv Marit Bakke wrote:
Gleder meg til rabaldret som kommer i kjølvannet |-D
Turid skrev wrote:
Dette er gøy. I like it; I love it. Gjør som jeg. Det er godt, og gjør godt. :D :D :D

Det er rette holdningen! Jippi. Dette er gøy! La oss forstyrre litt i de fastlåste totalitære hjernene, og se på "symptomene" i ettertid.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Last edited by Arild Holta on Mon Oct 20, 2008 10:49 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 20, 2008 10:15 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Arild Holta wrote:
Det er rette holdningen! Jippi. Dette er gøy! La oss forstyrre litt i de fastløste totalitære hjernene, og se på "symptomene" i ettertid.


Jepp! Vår tur til å forske på di som forsker på oss. 1Q=) |-D

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 21, 2008 10:12 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ja, riktig det, forske på di som forsker på oss.

Jeg syns det er kjempe morro å henge opp plakater . Må få lov å vise at en er uenig og reagerer på barnefjernsgalskapen. Litt plakater rundt omkring forstyrrer litt i hjernen på overgripere og maktsyke mennesker . Lurer på når det går opp for mennesker at det er makta som det er no galt med . Styre og stell.

Familien skal di smadre og alle barn skal di pakke i barnehager. Det er så mange tydligvis uvitende om hva barnefjern holder på med, så plakater er bra. SÅ HENG OPP. :D :D :D :D

Å henge opp plakater er å bra. Man får ut en del om hva galskap barnefjern herjer med hos di svært foskjelige ofrene . Og ofrer er helt vanlige mennesker.

Nye medlemmer her kommer med sin sak. Det er svært bra det kommer ut hva di gjør, barnevernet . Det dumme er at ikke alle er intresert i å ha et fellees mål om at barnevern burde vært fjernet . Di vil ikke mer enn å fremme og fokusere på sin sak. Man trenger disse som beviser at det man her på forumet skriver er sant.

Alikevel håper man at di som og vinner sin sak har sett hvor galt dette barnever er, og derfor driver felles kjør mot barnefjernet . Dine barn skal tross alt vokse opp i denne galskapen.

Vil du se ditt barn få barn og barnvern bråker, og du som besteforelder har ingen ting å si? Noe av informasjon i plakater går og på dette . :evil:

Desværre ser man at folk ofte bare kommer for å få hjelp for egen sak . Så stikker di av . Andre er ikke så viktig. Tror mange er rystet over all galskapen i barnefjern, og alt for mange går rundt med feil tanker om at har barnevernet grepet inn, så må noe være galt.

Slik er det ikke alltid , folk lyger , baksnakker og henger ut folk. Ja, lyger!

Mest av alt er det viktig å fokusere på at barn ikke får det bedre av at barnefjern bråker og røver barn.

Alle med et godt familieliv vet at familien trenger tid sammen . Før var middagen felles i flere heimer . Nå får ungdomme penger til å spise ute. Mor og far tar lunsj på jobb og di hopper vel over midagen. Disse arbeidende. All den lange reisa hjem fra jobb. Hente småen i barnehage - det er bare natta snart igjen . Så en ny dag .

Staten har overtatt stadig mer av barna dessværre. Barneverns angivere føler seg viktige. Nesa står høyt i sky.

Di som har blitt frarøvet sine barn har nok å bedre tid til å gjøre mere i saker mot barnevern . Vi som heldigvis sitter med vår skokk , har mer enn nok å gjøre. Med barn i alder fra to til tjueto - så har vi vel snart barnebarn og .

Men alle går vi vel ut i blant og lufter oss. Ta med noen plakater . og du har gjort en god jobb. Det trenger ikke ta allverden tid å gjøre en god jobb. Heng opp plakater . Vis at du bryr deg om din neste, uten å bruke så mye tid at det går ut over din egen familie.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]