It is currently Thu Mar 28, 2024 10:18 am



Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Klovn som ikke aksepterer hvem gjesteboken er for
PostPosted: Tue Sep 30, 2008 9:07 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Quote:
Hei.
Blir skremt av dette dere skriver. Jeg er selv barne-verns arbeider og kjenner meg ikke igjen i dette. Har aldri tatt fra noen barna deres og hope jeg aldri må det heller.


Et vanlig barnefjernskontor har et vist antall på tiltak og et vist antall borte fra foreldrene. Dette varierer litt. Statistikken sier at om du f.eks tre forskjellige år får tiltak fra det såkalte barnevernet, så er risikoen for å miste barnet større enn å beholde det.

Derfor blir slike uttalelser komplett meningsløse til alt annet enn å glorifisere og danne et forvrengt bilde av det såkalte barnevernet.

Quote:
Husk bare at det faktisk finnes overgripere


Ja. F.eks du.

Quote:
...seksuelle eller voldelige!!!!


Ja, slike og maktmennesker trekker mot barnevernet.

Quote:
I DO support you in those things that`s really a violation of private/human rights and i know it exists, i only hope the majority of you, have a clean samvittighet.


Dette er det såkalte barnevernets jobb. De trenger inn i folks privatliv, med fullstendig subjektive begrunnelser.

Jeg håper ikke denne såkalte barnevernsarbeideren har en god samvittighet. Jeg vet nemlig det motsatte. Det er ikke mulig å jobbe i det såkalte barnevernet og samtidig ha en god samvittighet. Det fleste som jobber der, har en del mangler der andre skulle ha samvittighet.

Quote:
Tror flesteparten av dere ikke vil identifiseres med de som fortjener kontrollen samfunnet i regi av barne''vern'', (Admins endring) gjør. I hope you reach what you seek with this and that you will be heard in your request for justice. It`s about time...I DO support you


Det er da ikke noen som fortjener den kontrollen. Men det finnes folk som trenger at politiet blander seg inn. De som jobber i barnevernet er et eksempel på det. Tenke seg til å behandle mennesker som noe man bare kan hente når man har en føøøleelse av ditt eller datt.

Galne mennesker!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]