It is currently Thu Mar 28, 2024 10:25 am



Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Fra rasende mosjøværing
PostPosted: Sun May 20, 2007 3:22 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[face=Arial]
Et eksempel på standarden til de
som kjemper for barnevernsovergrep
[/face]

At folk er så forvirret har redaktør Are Andersen og Helgeland Arbeiderblad medansvar for. Men en del her er så tåpelig at selv ikke avisen kan ha skyld i det.
Mosjøværing wrote:
arild holta, sletting av innlegg i gjesteboka, er det yttringsfrihet?
Angående ytringsfrihet: Jeg har ikke et gudgitt ansvar for at du skal kunne ytre deg. Like lite som det er ditt ansvar å hjelpe meg å ytre meg.
Mosjøværing wrote:
du sjikanerer fosterfamilier og går så langt at de gir fra seg barna, er det bra for barna?
Hvor og når har jeg sjikanert fosterfamilier. Jeg har ved et tilfelle kritisert en fosterfamilie uten å nevne navn. Tåpelige mennesker, som Are Andersen, kaller slikt sjikane kun for å påvirke opinionen med løgner. Og du er tydeligvis lettpåvirkelig.
Mosjøværing wrote:
du henger opp dødsannonse av rådmannen i mosjøen, noe som mange ville tatt som er draps trussel,
Angående "drapstrussel": Har du røykt noe du ikke har tålt? Det kom veldig klart frem at det var barnevernsoffer som døde, på grunn av maktbruken til kommuner. Tenk at du har muligheten til å kjempe for disse menneskene, men gir fullstendig blaffen i deres helvete. Du er et fælt menneske, der du slenger rundt deg med løgner og forvrengelser.
Mosjøværing wrote:
er det å kjempe for barna?
Når premissene er feil, blir spørsmålet meningsløst. Vet du hva et "premiss" er for noe?
Mosjøværing wrote:
og du gjør det du altid gjør, produserer barn på samlebånd, uten fast jobb eller økonomisk sikkerhet, og lar staten, som du kritiserer på alle måter, betale for alt du har(det betyr meg!). blir regelrett kvalm av å leve i samme sammfund som personer som deg,
Her ser man forskjellen på mobben som arbeider for- og i barnevernet. De angriper uten hemninger privatlivet. Dette er ikke lovlig på r-b-v.net overfor barnefjernsfantastene. Vi angriper ikke privatliv men den offentlige jobben for samfunnet. Gang på gang får vi se denne standarforskjellen.
Mosjøværing wrote:
og jeg håper at du nå, etter saken forsterhjemsfamilien, ENDELIG ender opp bak lås og slå lenge!

Så du drømmer om at jeg skal fengsles for å bruke min ytringsfrihet? Ja, det var vanlig i Sovjet og i nazi-Tyskland, og foregår enda i Kina og andre land nordmenn ikke vil sammenligne seg med. Du vil altså ha det slik i Vefsn!

Barnevernsofrene som tar sine liv, de opplever Vefsn som nazi-ofrene opplevde nazi-Tyskland.

Og samtidig krever du altså at gjesteboken for barnevernsoffer skal være til for din ytringsfrihet? Som andre som kjemper for barnevernsovergrep er du ikke helt riktig rett! Faktisk langt i fra!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]