It is currently Thu Mar 28, 2024 10:04 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: For oss som husker Bagdad!
PostPosted: Wed Mar 02, 2016 11:25 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Dec 16, 2015 7:14 pm
Posts: 82
Husker dere da hele verden lo av utenriksministeren eller om det var forsvarsministeren til Sadam Hussein?

På Irakisk TV stod han fram og bedyret for folket at de forsvarte grensene, og at USA ikke hadde mulighet til å bekjempe dem :lol:
Resten av verden sendte samtidig direkte hvordan statuer av diktatoren ble hugget ned og at tanksene fra USA rullet inn i gatene.

Vi lo og sa at vi kunne se dem i bakgrunnen av denne ministeren som stod og pratet propaganda til skjermen gikk i svart.

Sånn føler jeg at Norske politikkere står nå.

Å jeg synes ikke det er det spor morsomt. Det er KVALMT!

Jeg blir skremt. Skremt over at jeg bor i dette landet. Et land med politikere som offrer retferdighet og intregitet for det de er oppdratt til er politisk korrekthet... og jeg tenker og frykter hva mer de velger å glatte over.

Jeg jubler over Syrere, Afgahnere og Irakere som kommer strømmende. De har gjordt det før. De er ikke oppdratt til å tro at Norge er verdens beste land. Jeg tror vi trenger dem. Vi trenger dem veldig, for når disse blir utsatt for det samme som oss, så vil de ikke finne seg i det.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: For oss som husker Bagdad!
PostPosted: Thu Mar 03, 2016 7:46 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed May 05, 2010 12:41 am
Posts: 698
Komiske Ali.

Komiske Mari ?

Direktør i Barne-, ungdooms- og familieetaten, Bufdir, Mari Trommald, kan passe som den norske parallellen til Saddams tidligere informasjonsminister som ble verdenskjent som Komiske Ali ?

Der er omtalt i en annen tråd her, Komiske Mari ble sitert på at "alle" som er bekymret for at barn lider i barnevernets varetekt, måtte "varsle fylkesmannen".

Hadde det ikke vært så tragisk så hadde det nesten vært komisk.

At Bufdir's direktør ber "alle" bidra for å hindre at barnevernet skader uskyldige barn som har blitt fratatt sine foreldrene med makt.

_________________
Never, never, never give up!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." (Churchill)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]