It is currently Wed Apr 24, 2024 12:11 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Det Liberale Folkeparti - mest mot familieødeleggerne
PostPosted: Fri Sep 11, 2009 5:13 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Det Liberale Folkeparti
- mest mot familieødeleggerne


Det finnes, så langt jeg forstår, kun et parti som vil legge ned barnevernet, HELT, og det er Det Liberale Folkeparti (DLF).


Det Liberale Folkeparti tror ikke på at land skal STYRES, men at man skal ha et rettsystem som kan slå ned på reelle overgrep, for å opprettholde FRED.

De er sterkt imot styring av voksne mennesker, og sammenligner statens styring ved hjelp av politimakt, med hvem som helst kriminell som forsøker å styre andre FRIE mennesker.

DLF mener at de aksepterer at mennesket EIER SEG selv - og ser på dette som en grunnleggende ideologi. Å eie seg er å bestemme over seg og sitt. Etter min mening stemmer også dette best med både toleranse, liberalitet, kristen tro, fred etc.

Skal noen bryte inn i individets- og familienes private liv, så må man kunne BEVISE objektivt at individet er overgriper. De tror altså på en mye høyere grad av rettsikkerhet, enn i dagens samfunn.

I praksis betyr det at man ikke kan ta barn fra foreldre, uten å bevise i Høyesterett, at dette må gjøres grunnet foreldrenes overgrep.

Pr i dag så trenger man jo ikke bevis for å ta barn, og DET reagerer DLF kraftig på, da det er et "rettsikkerhetsparti". Ja, de går så langt som å kreve objektive bevis for enhver lov som skal inføres i et land! Med dette så faller jo nærmest hele barnevernsloven.

Demokratene, Fremskrittspartiet, Kristent Samlingsparti, etc vil også høyne rettsikkerheten, men ingen går så langt som DLF.

Det er heller ingen andre parti som har en så klar ideologi som DLF, hviket gjør at man lettere vet hvor man har partiet.

Skal man kunne bevise at noe er OBJEKTIVT nødvendig, så kommer man ikke forbi vitenskap og EMPIRI (vitenskapelig bevist erfaring). DLF forkaster mye av psykologien, sosiologien, og annet som pr i dag kalles vitenskap, men som vi vet så inderlig vel at er overgrepsredskap mot familiene.

Det hadde altså vert en stor styrke, i kampen mot barnevernsovergrep og overgrep mot familien, å få inn DLF på Stortinget.

Som en del har fått med seg, så har jeg mine grunner for å ikke støtte opp om dagens politiske system. Likevel er jeg så pragmatisk anlagt, at jeg ser nytten i at vi får "nye koster" på Stortinget. (Man skulle gjerne fått inn også flere nye enn DLF!)

DLF har lister i TRE fylker: Oslo, Rogaland og Hedmark. For å stille landsdekkende ved neste valg, så trenger de 500 stemmer i et av disse fylkene.

ROGALAND! eller Oslo?
Rogaland kan bli det største DLF-fylke. Derfor ber jeg spesielt rogalendingene om å stemme pragmatisk. Hjelp til å få Det Liberale Folkeparti inn på tinget!

Dette kan også gjelde Oslo.

Dersom rogalendingene gjør "jobben sin", så kan vi få et landsdekkende DLF i neste Stortingsvalg, og da blir det spennende med valg igjen. :)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]