It is currently Fri Apr 26, 2024 2:36 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Hvorfor mange av oss ikke kjemper med våpen
PostPosted: Mon Apr 17, 2006 4:48 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[font=Arial, sans-serif]Våpenmakt[/font]

[font=Times New Roman, serif]For 3-4 år siden argumenterte en kvinne for å starte krig mot maktpakket som hadde tatt hennes barn og som ruinerte deres liv.

Jeg vil for det første være helt klar: Jeg mener det er rett å kjempe for seg og sine, om nødvendig med våpen. Staten har ikke noen større rett til å agere kjeltring enn hvilken som helst amoralisert pedofil. Hadde det vert nødvendig å bruke våpen mot en som ville ødelegge mine barn, så ville jeg brukt våpen.

Utfordringen med maktpakket som driver organisasjonen staten, er maktmidlene de rår over.

Å kjempe mot en sterkere part krever alt man har av kløkt. Da klarer man muligens å dempe noen skadevirkninger.

Nettopp leste jeg at staten hadde tenkt å sette inn 200 vernepliktige mot altademonstrantene i 1979. Dette er selvsagt ingen ting mot hva de kan mobilisere.

Det er altså ikke hensiktsmessig å bruke våpen mot maktpakket som ødelegger menneskers familier og liv.

Det vi kan gjøre er å gjøre overgriperne kjent.

Det er en mengde feige advokatene som tror de skal få skjule seg bak taushetsplikt i barnevernsaker. De spiller kjekke karer og liker å se ansiktet sitt i avisen. Fortell hvor kyniske hensynsløst de overkjører menneskerettigheter og driter i barns beste. Fortell om naiviteten deres, den nærmest barnslige systemtilliten til såkalt barnevern. Man kan jo forstå at de glorifiserer det såkalte barnevernet. De tjener seg jo rike på å hjelpe barnevernet eller agere judas overfor sine egne klienter.

Så har man disse hårsåre "vernerne". De er vane med å kunne skjule seg på barne"vern"-kontorene. Fortell om hva de har gjort. Beskriv truslene, nedlatenheten, bedreviterholdningene, maktovergrepene etc. Fortell hva de heter, hvor de er ansatt og advar på det sterkeste mot dem.

Når man eksponerer dritten hos mennesker som liker å peke på seg som redningen, samfunnsstøtten etc så blir de veldig sure. Noen ganger går de regelrett til vold mot de som har hengt dem ut. Andre ganger forsøker de ødelegge familiene som tar igjen. De bruker en masse samfunnsresurser på dette og ødelegger privatlivet med å utrede dem på kryss og tvers. Alt for å få noe på dem som kan brukes. Sannhetsinnholdet er uvesentlig.

Hysteriet deres viser at det svir når de mister anerkjennelse.

Bruk internett til å jekke ned maktpakket og til å gjøre overgrep mindre populære.
[/font]

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]