It is currently Thu Mar 28, 2024 2:05 pm



Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: Stem på Demokratene mandag 10. september 2007 - Det gjør jeg
PostPosted: Sun Sep 09, 2007 9:51 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Fri Sep 01, 2006 3:00 am
Posts: 52
Location: Bærum
Image

For et fritt og demokratisk Norge uten overgrep.

_________________
Stans Offentlige Overgrep Mot Sivilbefolkningen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 09, 2007 11:34 am 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Vet du, jeg tror faktisk jeg kommer til å gjøre det jeg også.

Det er mye jeg er veldig skeptisk til når det gjelder hva dere står for, men dere er det eneste politiske alternativet som fortsatt er forankret i den kulturen jeg vokste opp i og som jeg setter så høyt!

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 09, 2007 12:18 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Litt info om Demokratene:

I tillegg til Kristin har Jan-Ove Fromreide i Demokratene i Hordaland skrevet bra om barnevern:

Raundalen vil kontrollere foreldrene

Han var i FrP tidligere, og tilhører vel utbryterne derfra. Jeg ringte til ham og spurte om det var flere hos dem som mener det samme, og han sa ja, det er det, så han håpet barnevernsofre ville "ta Demokratene i betraktning" når de skulle stemme. Fra artikkelen lenket til ovenfor:

" Det er også et faktum at svært mange barnevernsansatte gjennom 50 år, antakeligvis har stått for den verst tenkelige typen av barnemishandling som eksempelvis manipulativ undertrykkelse av barn, psykisk mishandling, fysisk mishandling, reelle seksuelle overgrep, fornedring osv. ... Demokratene er på foreldrenes side og vil gjøre det som står i vår makt for at Raundalen og hans likesinnede ikke skal lykkes."

Nå vet vi jo om politikere at vag tale er én ting, handling er noe annet, og at virkelig klar og forpliktende tale er sjelden når det kan koste dem velgeres uvilje. Denne artikkelen synes jeg faktisk er ganske klar tale.

Om Vidar Kleppe vet jeg at han også er kritisk til barnevernet, og han er blitt bra informert over noen år nå, tror jeg.

I Trondhjem sitter Svein Otto Nilsen som leder for Demokratene. Han har undertegnet Arilds opprop, og har uttalt seg svært klart, og fått kjeft av "kommunen" fordi han har engasjert seg i enkeltsaker på familiers side!

De skulle derfor være et brukbart parti å stemme på hvis man synes bekjempelse av barnevernsovergrep er svært viktig. Som vanlig er spørsmålet naturligvis hva man synes om deres politikk på andre felter, og enkeltpolitikere som er tullinger og som heller ikke er kritiske til barnevern fins det vel der også. Men det er jo et generelt problem. FrP har et bra program mht til barnevern på riksplan, men en del profilerte politikere i FrP er det jo anderledes fatt med. Noen få Høyre-politikere som deler vårt syn har jeg også truffet, og noen i sosialistiske partier også, men det monner lite.
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 09, 2007 1:14 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Anne Brit Raaen wrote:
Vet du, jeg tror faktisk jeg kommer til å gjøre det jeg også.


La oss håpe motforestillingene forsvinner, mellom de som vil ha mindre statlig makt på venstresiden, og de som vil ha mindre statlig makt på høyresiden.

Sammen har vi en mulighet til å bremse den totalitære utviklingen.

(PS: Håper ikke dine egne slakter deg, men at det kan ha en pedagogisk effekt.)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Demokratene
PostPosted: Sun Sep 09, 2007 1:43 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
I år går min stemme til Demokratene! :D :D

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 09, 2007 7:11 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Arild skrev:

Quote:
La oss håpe motforestillingene forsvinner, mellom de som vil ha mindre statlig makt på venstresiden, og de som vil ha mindre statlig makt på høyresiden.

Sammen har vi en mulighet til å bremse den totalitære utviklingen.


Helt enig! Det er kun gjennom åpen debatt at vi kan utvikle samfunnsformer som er til beste for alle de som lever i dem. Da kan vi også hindre at barn vokser opp til å bli maktsyke og ansvarsløse voksne.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 06, 2008 2:07 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Kan jo bare tro at noen politikere vil redde oss fra barnevernet... Nei, di rottene i barnefjernet trenger hardere kruuuuuuut.

Ingen politikere gjør noe radikalt mot barnevernet. Krut hjelper ikke. Bare røm landet. Bare skitt hele dette barnefjerns pakket! Stakkars oppvoksende folk som skal plages med disse skrullingan.

Tar meg en kaffe jeg, kaffemaur...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 14, 2008 5:07 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
FOR MANGE BARNEFJERSOVERGREP LAG FLYKTNINGEMOTAK I SPANIA FOR BARNVERSOFRE SÅ EN KAN FLYKTE FØR EN FYLKESNEMD BRÅKER .OG I SITUASJONER HVOR DER ER SNAKK OM MØDREHJEM OG FRATAGELSE AV BARN RETT ETTER FØDSEL ; EN PLASS Å FLYKTE MED BARNA:LAG DET.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 14, 2008 7:15 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Noen får foreslå det for Demokratene og FrP. Det er i det minste ikke inflasjonsdrivende med utbygginger i utlandet... :wink:

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 14, 2008 11:59 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
yes i am :wink: :wink: :wink: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :P :P :P :P :P :P :P :D :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: forestiller flykningan til spania :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :D :D :D :D :D :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Di mange tusen ofre som vil flykte fra grusomhetene i barnefjern :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :shock: :shock: :roll: :lol: :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 15, 2008 9:02 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Utøyet er imidlertid på ferde i utlandet også, både i "embeds medfør" og til egen fornøyelse. De sikler etter å etablere skandinavisk barnevern over alt, og de utvider stadig samarbeidet med utenlandsk barnevern, og propper dem full av eventyr om hvor fryktelige de foreldrene er som har flyktet.

Her er imidlertid en liten historie om 4 barnevernsarbeidere på ferie, på hotell på Rivieraen, hvor de sitter og koser seg med å slenge skitt om barna de har "hjulpet":

(Kopiert fra Borgerdebat:)

På en fredelig feriedag.
Indsendt af : Grethe (IP Logged)
Dato: 13. October, 2008 23:42

Selv på en fredelig feriedag i Eze, som ligger lidt uden for Antibes i Frankrig, kan man ikke blive fri for sagsbehandlere, af den slags der fjerner børn.
De sidder endda og diskuterer de enkelte børn og deres egne fortræffeligheder i forhold til de anbragte børn, som de talte om.
Vi sad på terassen tilhørende et eksklusivt og meget dyrt hotel, med panoramaudsigt. Vi var kun seks personer, de fire sagsbehandlere og min mand og jeg.
De har sikkert ikke tænkt på, at der kunne være andre danskere tilstede på dette lille eksklusive sted.
Det er utrolig grimt at høre på, og da jeg havde fået nok, sagde jeg til min mand:
Dem der sidder der, det er sådan nogle der fjerner børn.
Så blev der ro på terassen.
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]