It is currently Sat Apr 27, 2024 2:58 pm



Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Sendte mail til ordføreren i Ullensaker kommune
PostPosted: Thu Jan 04, 2007 8:18 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:22 am
Posts: 108
Location: Ullensaker
Hei jeg sendte en mail til ordføreren i Ullensaker kommune der jeg ber han kommentere en artikkel i Samfunnsmagasinet. Jeg ga han 3 uker til å kommmentere den

hei dette er noe vi kommer til å ta tak nå som det er kommune valg . Og det passer bra å sette søkelyset på hvordan kommunen bruker penger på barnevernet. Og hvordan frp støtter lovbrudd. Denne eposten vil i sin helhet bli lagt ut på internett og jeg vil opp lyse ordføreren om att han er personlig ansvarlig og kan saksøkes om han ikke svarer innen 3 uker


http://www.sfm.no/Arkiv-2007/Art-Jan-07 ... stiden.htm

_________________
jan thore


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jan 04, 2007 11:10 pm 
Offline

Joined: Sat Oct 28, 2006 6:48 pm
Posts: 21
Du er ikke alene om å ha problemer med barnevernet i den kommunen!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jan 04, 2007 11:22 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:22 am
Posts: 108
Location: Ullensaker
jonh wrote:
Du er ikke alene om å ha problemer med barnevernet i den kommunen!


Nei jeg regner med det men jeg har prøvd å få med flere men ingen har meldt seg

_________________
jan thore


Top
 Profile  
 
 Post subject: komuneadvokater
PostPosted: Sun Jan 07, 2007 12:12 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:22 am
Posts: 108
Location: Ullensaker
Hva om vi alle sendte ett brev til alle kommune advokater å ber dem svare på om dem følger de etiske reglene for advokater

http://www.etikeren.net/index.php?optio ... 3&Itemid=8


Bare for å se hva dem svarer. For eksempel hvis dem har sendt inn løgner til retten noe dem kan straffes for. Jeg kommer til å sende ett brev til kommune advokat Inger Lise Sæthren for jeg kan bevise att hun er en løgner og løpe jente for barnvernet

_________________
jan thore


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 07, 2007 1:42 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Få det endelig ut på nett både svar og avslørelse.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: brev til barnevernet
PostPosted: Mon Jan 08, 2007 10:49 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:22 am
Posts: 108
Location: Ullensaker
Ser vist ut til att jeg har fått skrive kløe i dag. Her er et brev jeg sender barnevernet

Til Jessheim 080107
barnevernet i
Ullensaker


Jeg Jan Thore H vil ha svar på spørsmål angående dokumenter dere har sendt inn til fylkesnemnd og tingretten. I noen av dokumentene var det klare usannheter noe som kan bevises. For eksempel att mitt barn ikke hadde tilgang på lege. Og hvorfor dere bruker historiske dokumenter når det står i barnevernloven att det skal brukes dokumenter av nyere dato. Og det er gjentatte gang blitt fore tatt brudd på europakonvensjonen artikkel Artikkel 3 - Forbud mot tortur

Ingen må bli utsatt for tortur eller for umenneskelig eller nedverdigende behandling eller straff.


Artikkel 8 - Retten til respekt for privatliv og familieliv

1 Enhver har rett til respekt for sitt privatliv og familieliv, sitt hjem og sin korrespondanse.

2 Det skal ikke skje noe inngrep av offentlig myndighet i utøvelsen av denne rettighet unntatt når dette er i samsvar med loven og er nødvendig i et demokratisk samfunn av hensyn til den nasjonale sikkerhet, offentlige trygghet eller landets økonomiske velferd, for å forebygge uorden eller kriminalitet, for å beskytte helse eller moral, eller for å beskytte andres rettigheter og friheter.

Artikkel 17 - Forbud mot misbruk av rettigheter

Intet i denne konvensjon skal kunne bli tolket slik at det innebærer at noen stat, gruppe eller person har noen rett til å ta opp noen virksomhet eller foreta noen handling som tar sikte på å ødelegge noen av de rettigheter og friheter som er fastsatt her, eller til å begrense dem i større utstrekning enn konvensjonen gir anledning til
Jeg vil også ha en forklaring på hvorfor barnevernet bryter denne konvensjonen

.
Er virkelig kompetansen så dårlig ved det kontoret att dere ikke har klart å lære dere barnevernloven. Og jeg vil ha en forklaring på om det er dere eller kommune advokaten som bestemmer vilke dokumenter som sendes retten. Og er det barnevernet eller kommune advokaten som villeder retten med usannheter. Og jeg vil ha en forklaring på hvorfor barnevernet nekter å ha sagt det dere har sagt når dere vet jeg har lydopptak av dere. Så jeg kan bevise att barnevernet i Ullensaker kommer med direkte usannheter som jeg nå vurderer å legge ut på Internett. Jeg forventer ett svar innen 14 dager i motsatt fall vil brevet og lydopptak bli lagt ut på internnett

_________________
jan thore


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 08, 2007 11:33 pm 
Offline

Joined: Sat Oct 28, 2006 6:48 pm
Posts: 21
Håper opptakene blir lagt ut uansett, slik at andre får vite hvordan de arbeider. Har selv opplevd å få servert en mengde tildels grove usannheter i rapportene deres.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Brev til kommune advokaten
PostPosted: Mon Jan 08, 2007 11:34 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:22 am
Posts: 108
Location: Ullensaker
jeg fant ut at kommune advokaten trengte ett også

Til Jessheim
Advokat
Inger Lise Sæthren
Tullinsgt 6
0166
Oslo


Jeg Jan Thore H vil ha svar på spørsmål angående dokumenter du har sendt inn til tingretten. I noen av dokumentene var det klare usannheter noe som kan bevises. Jeg vil att du forklarer hvordan du kan sende usannheter til retten. Ett eksempel er att min sønn ikke hadde tilgang på lege Når det står i etiske regler for advokater punkt 3,1,6 Når en advokat har fått feilaktige eller ufullstendige opplysninger. .skal advokaten forsikre seg om att alle dokumenter er sanne.. Noe jeg ikke kan se att du har gjort og jeg vil ha en forklaring på det er det du eller barnevernet i Ullensaker som bestemmer vilke dokumenter som skal sendes retten. Er det barnevernet som villeder retten eller er det du. Jeg vil også ha en forklaring på hvordan du kan støtte kriminelle handlinger utført av barnevernet da grov sjikane er forbudt i Norge. EMK er helt klar på det området. Jeg forventer ett svar innen 14 dager i motsatt fall vil brevet bli lagt ut på Internett

_________________
jan thore


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 08, 2007 11:34 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Jan 04, 2007 5:36 pm
Posts: 31
Meget bra j!

Er det lov og kopiere og sende andre bv kontor??

_________________
Forfølgelse av barn og deres foreldre er en uting, vi må slå ned på det nå!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 08, 2007 11:36 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:22 am
Posts: 108
Location: Ullensaker
Kathy wrote:
Meget bra j!

Er det lov og kopiere og sende andre bv kontor??


Kopier å send så mange dere vil og om dere vil forandre det til det bedre så gjør det. Jeg håper flere følger etter

_________________
jan thore


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 08, 2007 11:45 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:22 am
Posts: 108
Location: Ullensaker
jonh wrote:
Håper opptakene blir lagt ut uansett, slik at andre får vite hvordan de arbeider. Har selv opplevd å få servert en mengde tildels grove usannheter i rapportene deres.


Jeg har lagt ut noen lydopptak allerede. Men den siden kommer ikke opp før litt senere. Jeg skal gi beskjed om når den kommer opp igjen der ligger også dokumenter som viser att bv i Ullensaker jobber for bvs beste. Og ikke til barnets beste

_________________
jan thore


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: brev til barnevernet
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 9:11 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:22 am
Posts: 108
Location: Ullensaker
jthaake wrote:
Ser vist ut til att jeg har fått skrive kløe i dag. Her er et brev jeg sender barnevernet

Til Jessheim 080107
barnevernet i
Ullensaker


Jeg Jan Thore H vil ha svar på spørsmål angående dokumenter dere har sendt inn til fylkesnemnd og tingretten. I noen av dokumentene var det klare usannheter noe som kan bevises. For eksempel att mitt barn ikke hadde tilgang på lege. Og hvorfor dere bruker historiske dokumenter når det står i barnevernloven att det skal brukes dokumenter av nyere dato. Og det er gjentatte gang blitt fore tatt brudd på europakonvensjonen artikkel Artikkel 3 - Forbud mot tortur

Ingen må bli utsatt for tortur eller for umenneskelig eller nedverdigende behandling eller straff.


Artikkel 8 - Retten til respekt for privatliv og familieliv

1 Enhver har rett til respekt for sitt privatliv og familieliv, sitt hjem og sin korrespondanse.

2 Det skal ikke skje noe inngrep av offentlig myndighet i utøvelsen av denne rettighet unntatt når dette er i samsvar med loven og er nødvendig i et demokratisk samfunn av hensyn til den nasjonale sikkerhet, offentlige trygghet eller landets økonomiske velferd, for å forebygge uorden eller kriminalitet, for å beskytte helse eller moral, eller for å beskytte andres rettigheter og friheter.

Artikkel 17 - Forbud mot misbruk av rettigheter

Intet i denne konvensjon skal kunne bli tolket slik at det innebærer at noen stat, gruppe eller person har noen rett til å ta opp noen virksomhet eller foreta noen handling som tar sikte på å ødelegge noen av de rettigheter og friheter som er fastsatt her, eller til å begrense dem i større utstrekning enn konvensjonen gir anledning til
Jeg vil også ha en forklaring på hvorfor barnevernet bryter denne konvensjonen

.
Er virkelig kompetansen så dårlig ved det kontoret att dere ikke har klart å lære dere barnevernloven. Og jeg vil ha en forklaring på om det er dere eller kommune advokaten som bestemmer vilke dokumenter som sendes retten. Og er det barnevernet eller kommune advokaten som villeder retten med usannheter. Og jeg vil ha en forklaring på hvorfor barnevernet nekter å ha sagt det dere har sagt når dere vet jeg har lydopptak av dere. Så jeg kan bevise att barnevernet i Ullensaker kommer med direkte usannheter som jeg nå vurderer å legge ut på Internett. Jeg forventer ett svar innen 14 dager i motsatt fall vil brevet og lydopptak bli lagt ut på internnett


Og her er svaret fra barnefjernet i ullensaker. Dem har ikke såpasskompetanse i barnefjernfaget att det er utrolig att dem har fått den jobben. Dem nekter å svare på spørsmål og driver med direkte ansvarfraskrivelse

Men att kompetansen var så dårlig i barnefjernet i ullensaker kom jo ikke som noen bombe. Og den kommuneadvokaten har ikke nok kompetanse til å svare selv. Er det mulig hun at har klart advokat eksamen eller har hun kjøpt seg den advokattittelen. Men etter å ha sett hvordan hun er i retten kan jeg skjønne at hun ikke eier kompetanse på det hun skal. Og med dette svaret her inrømmer barnefjernet i ullensaker kommune ved leder unni bevren og kommuneadvokat inger lise sæthren att dem er krimminelle og driver med terrorisme og barnefjerns konsulent britt bakke er vist ikke noe bedre. Dette minner mer om nasi tyskland og hvordan gestapo opererte. Hitler kunne ha fått seg noen fine medhjelpere i disse ansatte i ullensaker kommune. Og med dette svaret har både kommuneadvokaten og barnevernet i ullensaker kommune gitt meg tillatelse til å legge ut dokumenter på nettet. Forde dem ikke har svart på det jeg spørr om og det står klart i det brevet att jeg vil ha svar på det jeg spørr om. Men jeg viste att dem ikke ville svare så den er grei den


JTH


2050 JESSHEIM
Jessheim, 17/01/07






Svar på brev til barneverutjenesten og deres advokat

Vedr.:LLH

Viser til brev til to brev fra deg datert 08/01/07.

Barneverntjenesten viser til at det er øvre Romerike tingrett som har kommet til en
slutning i saken.

Som part i saken har du fått bistand fra advokat og du har har møtt i retten og uttalt deg.

Barneverntjenesten har intet å tilføye ut over det som tingretten har lagt til grunn for sin
beslutning. Denne avgjørelsen vil barneverntjenesten følge opp. Du har allerede mottatt
brev om samvær for første halvår 2007.

Dette til din orientering.


Med hilsen

Unni Berven
Barnevernieder


Britt Bakke
Barneevernkonsulent

_________________
jan thore


Last edited by jthaake on Thu Jan 25, 2007 4:26 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Legg ut lydopptak
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 10:19 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Legg ut dine lydopptak sammen med deres fantasiløse rapporter og journaler og sak til fylkesnemd. Du er ikke alene. Dersom du videre vil følge opp med bokutgivelse så gi beskjed og jo fler vi er jo bedre. Selv arbeider jeg både med bok basert på saksdokumentasjon innhentet fra samtlige offentlige etater og sorter dette etter dato. Der står deres groteske metoder for innhenting av deres "saksdokumentasjon" beskrevet med egne ord. Husk å skriv deres navn og nevn om det er underskrevet og av hvem dettte er underskrevet. Slik kan de få sin arbeidsoppgave servert tilbake på sølvfat. Tror dette er eneste måte for å få slutt på deres stat i staten makt. Utover dette håper jeg du vil bli med i gruppesøksmål til emk. Har samles vi fra alle skandinaviske land og i alle generasjoner. La gjerne også dine barn delta her og med egen sak, husk det finnes også noe som heter youth human cort...

Ta gjerne kontakt om du ønsker mer informasjon privat.

Først og frem trenger jeg at dere skriver et personlig brev og her legg vekt på det menneskelige aspekt samt informasjon om advokat som kan videresende ders saksdokumentasjon om du ikke selv klarer eller makter å innhente denne ved brev om innsyn etter §§ 18 og 19 i forvaltningslov og helselov. Det er imidlertid best å skaffe denne tilveie selv, da bvt og andre offentlige etater velger å selektere ut de opplysninger de videresende til advokat og rettsinstanser.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 11:08 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:22 am
Posts: 108
Location: Ullensaker
Ja det med å selektere vet vi alt om men hvor mye av dette er rein løgn. Og du ser av svaret att dem har ikke hjerne til å kunne svare som ett normalt tenkende menneske. Så det er tydelig att det trenges en betydelig kompetanse heving. La dem sitte noen år i konsentrasjonsleir men dem er vel så hjernevasket att dem ikke skjønner noe av det. dem hadde vel finni omsorgsvikt der også. Barne får ikke tilrettelagt oppvekst så vi må desverre gasse dem. barnefjernet er så snille att dem hadde hjulpet dem som satte dem i den leiren og det sier mye om kvaliteten hos barnevernet. Her i ullensaker har 2 byttet navn anita rustad heter nå anita haskel holm og heidi årdal het før heidi engebretsen oog dem er det bare å advare mot dem er en fare for folks helse og dine barns liv dem har sagt vi jobber for barnevernets beste og ikke barnets beste det skjuler vi oss bare bak enda flere kandidater tli samlingen til Hitler

_________________
jan thore


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jan 26, 2007 5:52 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:22 am
Posts: 108
Location: Ullensaker
Barnevernet siste store stunt nå er å nekte bestforelderen å se barnet så flinke er barnevernet i ullensaker. Dette minner mer og mer om nasisme og dem kommer sikkert til å si det er min skyld forde jeg legger ut på nettet om hvor kriminelle dem er. Så det sier litt om kompetansen deres.Barnevernleder unni bermen og saksbehandler britt bakke fornekter seg ikke å dette kaller dem samaarbeide vi nekter alt som er . det heter vel att barna skal kjenne sin biologiske slekt men neida. her skal barnet glemme hele sin slekt for noen r----høl

_________________
jan thore


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]