It is currently Thu Mar 28, 2024 11:11 am



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Egner barnevernet seg som reality TV show?
Ja, det er som skreddersydd 91%  91%  [ 10 ]
Nei, av hensyn til barna (les: de ansatte) må man ikke filme 0%  0%  [ 0 ]
Vet ikke 9%  9%  [ 1 ]
Total votes : 11
Author Message
 Post subject: Realityshow
PostPosted: Thu Mar 29, 2007 2:00 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
TVNorge lanserer stadig nye konsepter for realityshow. Det siste konseptet heter "Gretne, gamle gubber" og er mer underholdende enn det høres ut som.

Idéene må snart tørke ut for TVNorge og da har jeg forslag til et nytt konsept, nemlig en familie som er forfulgt av barnevernet, enten en som blir undersøkt eller mottar såkalt hjelpetiltak.

Det er kanskje ikke lett å finne familier som ønsker å stå frem i en slik tøff situasjon, men all erfaring viser at barnevernet blir mer forsiktige når det får medias søkelys på seg.

Kanskje det finnes et uavhengig produksjonsselskap som tenner på idéen. Formålet må være å belyse hvordan barnevernet krenker familien og hvordan familien forsøker å overleve.

Jeg tror barnevernet in action hadde blitt skikkelig bra fjernsyn. Seerne hadde fått innblikk i en verden de ikke trodde fantes.

Arbeidstittel kunne være: Forfulgt av barnevernet.

Den siste kjendisen som har startet eget realityshow er Victoria Beckhamsom har sagt ja til å bli fotfulgt av et TV-team når hun flytter til USA.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Super ide!
PostPosted: Thu Mar 29, 2007 5:47 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Det er en super ide! Men så spørs det da, om det finnes noen tv-stasjoner som tør å lage dette reality-showet.

Så derfor må vi vel lage våre egne reality-show og legge dem ut på youtube og sånt.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Super ide!
PostPosted: Fri Oct 31, 2008 3:32 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Mona Lygre wrote:
Det er en super ide! Men så spørs det da, om det finnes noen tv-stasjoner som tør å lage dette reality-showet.

Så derfor må vi vel lage våre egne reality-show og legge dem ut på youtube og sånt.

Jeg har allerede forsøkt dette... Laga video om det jeg har opplevd, og la ut på youtube, men ble nødt til å fjerne den dessverre :evil: Ellers er jeg villig til å stille i et sånt program, jeg er ikke redd for å stå fram som et typisk offer for bv-overgrep :twisted:

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Super ide!
PostPosted: Fri Oct 31, 2008 10:55 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Savner_jenta_mi wrote:
Jeg har allerede forsøkt dette... Laga video om det jeg har opplevd, og la ut på youtube, men ble nødt til å fjerne den dessverre :evil: Ellers er jeg villig til å stille i et sånt program, jeg er ikke redd for å stå fram som et typisk offer for bv-overgrep :twisted:


Nåja,

om et par å kan det hende at du har forandret syn på den saken, altså vedr. de flotte videoene dine som du nå har tatt vekk, så bare ta godt vare på dem,

for min del var det et slag i tryne, nettopp fordi at vi mangler slik super dokumentasjon på hvor ille barnevernet er,

ingen tør å gjøre det, fordi at folk er redde for sine egne unger, of cause, skjønner jeg det, men tenk om plutselig ALLE gjorde det samme, altså la ut alt de hadde av dokumentasjon mot barnevernet?

Hva hadde de da hatt å presse oss med?, hæ?

Istedet for blir det hakk i plata, ingen tør å være lysbærere for de andre og de tilbakemeldingene som barnevernet får igjen på sin FØLELSESMESSIGE UTPRESSING er: "DET VIRKET - GJØR DET IGJEN!"


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 31, 2008 11:45 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Jeg gremmes over mitt mobile bredbånd. Helt umulig å laste opp noe. Å ikke fikk jeg den fastprisen jeg skrev under på i butikken heller. Nok en ting jeg skal klage på. Telenor oppererer med villedende reklame. :evil:

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]