It is currently Fri Mar 29, 2024 12:35 am



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: DEN "SAKKYNDIGE" KIRSTEN WESTLYE
PostPosted: Wed May 23, 2007 5:53 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 7:17 pm
Posts: 288
Hvem er så dennne personen Kirsten Westlye som elsker å skravle rundt i fylkesnemndene med sitt "høye kunnskaps nivå". Har hun en omfattende privatpraksis (stiller bablingen sin til disposisjon for barneverntjenesten), samtidig som hun skal skjøtte sitt arbeid som ansatt ved sykehus. Kommer hun på jobb når hun skal?
Klarer hun å holde orden på journaler hun har ansvar for?
http://www.helsetilsynet.no/templates/Page____7218.aspx

Senteret har hatt eit gammalt journalsystem, men har nå teke i bruk Norgesjournalen

Ved gjennomgang av 25 journalar, fann ein til dels alvorlege manglar i dei fleste. Lovpålagde undersøkingar av pasientar under tvunge psykisk helsevem var dokumentert. Ut over dette var det lite journalført som kunne fortelja om kva for ei behandling pasientane fekk

Innkomstvurdering mangla, og i nokre tilfelle kunne det sjå ut som om pasienten ikkje kom i kontakt med psykiater før etter fleire månader. I ein av journalane var det to år utan jouralnotat.

Dei somatiske undersøkingane var godt dokumenterte av somatisk tilsynslege.

Den nytilsette tilsynspsykiateren hadde dokumentert si verksemd i journalane.

Sjukepleiardokumentasjonen vart ikkje gjennomgått og vurdert ved dette tilsynet


Her var det mye "slamperi". Hvem kan være så slampete med journalføring?

Personalet prioriterte kven som skulle f°a snakke med tilsynspsykiater eller kva for problem som skulle presenterast for ho når ho kom innom. Dei hevda dei var vane med at ho ikkje hadde tid til meir enn det absolutt naudsynte og ofte kunna besøk verta avlyst.

Behandlinga vart ikkje systematisk evaluert, korkje undervegs eller ved utskriving.

Hvem er så denne "ho" som ofte avlyste besøka?
(Tips scroll dere nedover på linken")
Denne ho er også ofte borte fra "jobben" ho har nå, hennes privat praksis som "sakkyndig" er blitt mer og mer omfattende.
Kommer med mer stoff om henne.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu May 24, 2007 2:36 pm 
Offline

Joined: Wed Feb 08, 2006 3:34 pm
Posts: 38
eneste jeg vet om henne er at hun jobber på Jæren DPS på Bryne i Rogaland

_________________
grip dagen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu May 24, 2007 3:44 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 7:17 pm
Posts: 288
Dersom en klikker seg inn på linken til helsetilsynet, så vil en finne at slampa ikke kom på jobb når hun skulle. Hun holdt ikke orden på journalene sine, alle de andre klarte det, men ikke denne slampa her.
Dette var ved kontroll på Varatun. Hun hadde da vitterlig for mye å gjøre.
Hun var mye borte fra jobben. Jeg ringte Varatun for å høre. Hun er også mye borte fra jobben sin på Jæren, jeg ringte også dit. Jeg ville vite om hun hadde permisjon når hun "liksom" utredet meg, og når hun satt og blomstret i nemda med fjase bablet sitt.
Jeg var så heldig at nemda kjørte henne i diffrensialdiagnoser, da begynte hun formelig å sutre. Jeg tror barnevernet med sin advokat ble temmelig paffe, min advokat ble også paff. Jeg ble ikke paff for hun skal kunne diffrensialdiagnoser og korrelasjoner.
Når jeg analyserer helsesaker benytter jeg meg av analyseteknikker som Økonometri (den eneste teknikken jeg kjenner til når en har med ikke eksperimentell data, og ofte ikke observerbar data), samt Spill-Teori. Disse analyseteknikkene er det gitt flere Nobel- priser i. Westlye kalte teknikkene "konspirasjons-teorier". Det bør hun vel belyse for og ta opp med Nobel-komiteen.
Jeg skal legge ut rapporten hennes, så skal jeg lære dere en enkel spill-teoretisk tenke måte.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]