It is currently Thu Mar 28, 2024 8:03 pm



Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Månedens Idiot for juni er kåret!
PostPosted: Sun Jul 02, 2006 6:59 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Månedens Idiot for juni er kåret!


I juni var det flere kandidater til Månedens Idiot enn tidligere. Det begynner å danne seg røde soner på kartet. I Norge har vi risikosoner - områder som domineres av idioter i offentlige etat.

Marnardal er en slik kommune. Stavanger er en annen slik kommune.

Vi på Redd Barna Våre har i 2006 skrevet om tre forskjellige barnerov utført av Stavanger kommune. Å være skyld i tre kjente barnevernsovergrep og tragedier er ganske horribelt.


Involverte idioter i Stavanger
Fremfor alt Stavanger kommunes sjef over det såkalte barnevernet, Gunnar Toresen

Gunnar Toresen har imidlertid politisk støtte. Ja, til og med Fremskrittspartiets Jostein Zazzera (Fr.p) har foreslått å bruke 4 millioner kroner mer på barnevernet i Stavanger! Tvert i strid med Frp's partiprogram.

Stavanger kommune sin advokat, Nils G. Vestvik, har stukket hodet fram i Tyrkia-saken. Blant annet kaller han barnefjern-systemet for "en rettstat verdig". Tross Norge er dømt for brudd på menneskerettighetene. Saken har vert omtalt i internasjonale forum og Tyrkisk presse. Norsk presse har imidlertid bare kommet med nasjonalistisk, autoritetstro og ensidig forsvar for Norge, barnefjernerne og fosterpersonene.


"Tyrkia-saken"

"Tyrkia-saken" er en sak hvor man uten påviselig grunnlag har tatt barna fra en familie. Fosterpersonene fremstilles som helter og de biologiske foreldrene holdes som kjeltringer, dog uten at man kan påvise omsorgsvikt.

Se saken på BarnasRett.


Moren som rømte med baby fra Gunnar Toresen barnevernshelvete

I denne saken finnes det ingen beviser mot moren. Ingen ting tyder på omsorgsvikt.

Også denne har en samlemappe på BarnasRett

Saken minner om den tidligere saken i år hvor det rasistiske barnevernspakket bare stjal et barn fra en norsk/tyrkisk mor. Der hadde ikke barnefjernerne utredet noe som helst. De bare tok barnet etter fødselen.


Sensurerte kritikk
Stavanger kommune sensurerte kritikk i sitt forum. Det er blitt sagt at ytringsfrihet er den elementære menneskerettigheten som avslører menneskerettighetsbrudd. Sensur er altså symptomatisk der det pågår noe galt.


Månedens Idiot

Som dere nok har oppfattet så er Månedens Idiot Stavanger kommune. Jeg har ikke lyktes i å avgrense idiotiet til kun det såkalte barnevernet grunnet politikernes overgrepsvilje.

Jeg sender tre anti-diplomerer
Omsorgsfascisten Gunnar Toresen fortjener det mer enn de fleste.
Påtattidiot advokat, Nils G. Vestvik for sitt falske spill i Tyrkiasaken.
FrP's lokalpolitiker Jostein Zazzera gjør jeg til representant for politikernes hodeløse aksept for brudd på menneskerettighetene.



Flere nyttige linker
"Tyrkia-saken"
Agrippa laget debatt her

Skånland på engelsk om saken.

Skånland om innlegg sendt Aftenbladet

Flykten med baby
Gjesteskribent Kirsten Øvregaard sitt avisinnlegg med det som ble sensurert.

Dagmamma kontaktet barnevernet av agrippa. Se siste posting: "Du bestiller, politiet leverer. Barnevernets nye slagord for rask og effektiv adopsjonsservice." (agrippa)

Skånland: Kandidat for juni: Bv-sjef i Gunnar Toresen i Stavanger. Interessante tall lengre ned i debatten.


I debattene finnes en mengde linker til avisartikler.



(PS: Forumets medlemmer må gjerne hjelpe til med linker, nyttige begrunnelser og kommentarer. Jeg er temmelig tilbakesatt etter at PCen jeg kjørte krasjet! De siste dagene har jeg kjempet meg tilbake til (internett-) livet. Skadenes omfang er enda ikke kartlagt. Tror imidlertid ikke de varige mén blir for mange. Kaoset er imidlertid omfattende! Denne artikkelen skulle ha vert noe bedre...)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Last edited by Arild Holta on Wed Jan 31, 2007 4:18 pm, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jul 02, 2006 7:52 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Stavanger kommune må være blant Norges mest familiefiendtlige kommuner. Barnevernet i Stavanger er ledet av en verdig kandidat til Månedens Idiot. Gunnar Toresen har utmerket seg ved sin store mangel på kunnskaper om de skadelige virkningene av plassering i fosterfengsel og - ikke minst - de skadelige virkningene av å ta fra et ni uker gammelt diende spebarn sin mor.

Større dumskap og inkompetanse iblandet en god porsjon maktbegjær og grådighet, er det vanskelig å finne.

Gi mannen et hjelpetiltak i form av noen år bak murene. Det ville gitt den avsindige barnevernsfyren tid til å tenke over sine ugjerninger. Det går ikke an å gjemme seg bak: Jeg gjorde bare det jeg var blitt satt til til å gjøre. Nürnbergdomstolen har gjort det klart at også offentlige bødler har et personlig ansvar.

Det er en skam for Norge at slike tosker skal bekle offentlige embeter.
Barnevernsloven er ille nok som den er om ikke nidkjære idioter skal gjøre den enda verre.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jul 07, 2006 11:49 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
Vi ser som vanlig frem til at flotte anti-diplomer legges ut til beskuelse!

MHS


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jul 12, 2006 4:17 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Jo mere jeg nå i ettertid får høre om Stavanger og barnevernssjefen der, desto riktigere fremtrer juni-valget som.

MHS
  


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 13, 2006 2:08 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
For første gang kommer pdf-filen med Månedens Idiot opp blant de 30 mest leste internettadressene på forumet.

http://idiot.r-b-v.net/gunnartoresen.pdf

At han var blant "vinnerne" (les: taperne) er tydligvis mer aktuelt enn tidligere "vinnere".

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jul 18, 2006 12:47 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Ser ut som familien Toresen lever godt på barnevernsovergrep. Virker som om de har sommerbolig på Sandnes.

Kilde: Gule Sider

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 17, 2008 10:03 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Kandidater til Månedens Idiot er noen merkelige vesen. To år for sent ute undrer Idar Tronstad over om han "vant"!

Quote:
email: idar.tronstad@losmail.no
realname: Idar Tronstad
contact: Y
Gjelder: Annet
Omhandler: Annet
mesg: Ser at jeg var kandidat til månedens idiot i juni 2006. Klarer ikke å se hvilken plassering jeg fikk til slutt. (Kanskje litt uoversiktelige sider). Ser videre at jeg ikke har kommet med på noen 'svarteliste'. Er jeg uteglemt, eller? Med vennlig hilsen


Det er nesten så det gir mulighet for et nytt kandidatur, selv om de gir meg klare antydninger om at han snubler i IQ-kravet på 110.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]