It is currently Sat Apr 27, 2024 9:32 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Trond ble ikke Månedens Idiot
PostPosted: Sat Jul 01, 2006 1:28 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[face=Arial]
Trond ble ikke Månedens Idiot
[/face]


Hvem som ble Månedens Idiot kommer jeg tilbake til!
Image
Rart med disse venstrefolkene - Trond og gjengen... Hevder være for individets frihet samtidig som de angriper familier på det groveste. En del virker utrolig naive - vil liksom være verdensmestre både som sosialister og kapitalister.

Å kombinere inntrengninger i hjemmene med frihet fra byråkrater er å forskræve seg!


Mange barnevernsofre husker "blurb" på VGD. Han herjet verre med barnevernsofre, gikk i tospann med kommunister og hevdet stemme Venstre. Trolig som et alibi - "alle" vet jo at markedet er mest moderne...

Det er liksom så trygt for bekvemlighetshallikere og deres ludre. Da får de et klapp på skulderen fra alle politiske leire. I mot "blurb" er nok Trond en light utgave. Trond har imidlertid drevet aktivt med overgrep mot familiene gjennom sitt arbeid i det påståtte barnevernet!

Venstre kunne vert et av de bedre parti. Den opprinnelige ideologien fra en gang lenge før Dørum, hadde mye godt i seg. Men ord er ord og handling er handling. Per i dag roper en mengde Venstre-folk etter flere barnevernsovergrep i tro på at staten skal ha magiske krefter. Barnefjernerne og inntrengerne har imidlertid ingen muligheter til å konkurrere med selv påstått dårlige foreldre sitt fantastiske oppsett med naturgitte instinkter. Det er for lengst bevist. Sannheten kjemper en hard kamp mot ideologier og narsissisme. Barnefjernere er nemlig verdensmestre i omsorg. Helt til man gransker maktmenneskene på nært hold... Unntakene holder høy stander i egne hjem.



En del av kampen for familiens rett handler om å få ut budskapet til små og store parti...

Skånland på Det Liberale Folkeparti sitt forum wrote:
Som dessverre typisk eksempel på tøv fra politikerhold kan jeg vise til en samtale jeg hadde med Venstres Borghild Tenden. Hun forsikret meg at politikerne leste flittig. Men hva? Jo, det var tydeligvis alle systemets egne skjønnmalende rapporter over sin virksomhet. Blant annet fremhevet hun en rapport som uttalte at 90% av et utvalg mennesker som hadde vært i befatning med barnevernet, var fornøyd med de ytelser de fikk. Jeg kunne fortelle henne at dette må dreie seg om en undersøkelse fra Sørlandet jeg kjenner til, og at denne undersøkelsen bevisst har utelatt alle tvangssaker. Til dette hadde hun ingen reaksjon. Bortsett fra at hun mente at vi var å bebreide som "ikke kom til politikerne hvis det skulle være noen saker som ikke fikk korrekt behandling". Nå er det så at de fleste barnevernsofre skriver en strøm av brever med nødsskrik til litikere på alle nivåer, men med få unntak møter bastant avvisning. Dette kjente hun ikke til.
KILDE

Nei, barnevernsofrene skriver kan hende ikke så mye til politkere som vil øke mengde overgrep, jobber som barnefjernere eller støtter galskapen som fosterforeldre. Det er liksom ikke tillitsvekkende...


_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]