It is currently Thu Mar 28, 2024 11:53 am



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Månedens Idiot? Barneverner med partsinnlegg i Wikipedia
PostPosted: Sat Jun 10, 2006 2:19 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[face=Arial]
Barnevernstulling med partsinnlegg i Wikipedia
[/face]

Under diskusjon i Wikipedia kommer det fram at en barnevernsansatt skriver partsinnlegg for barnevernet. Dette holdes fram som objektiv informasjon.

Det som er ekstra morsomt er at når vedkommende blir tatt med buksa nede, så forstår ikke mannen at han har tabbet seg ut! Han er jo objektiviteten og sannheten i egen person!

Er ikke det typisk barnevernet?

Når andre har rettet på artikkelen og sørget for linker til BarnasRett.no og Alvheims 10 bud har kommet med, så er siden blitt stengt grunnet hærverk.

I Wikipedia er det altså hærverk å fremme objektivitet. Det er maktens "sannhet" som er den eneste sannhet.

Det er ærlig talt ikke behov for enda et organ med subjektiv informasjon om barnevernet, hvor makten skal fritas kritikk.

Quote:
Såvidt jeg skjønner er det du som angriper meg for å skjønnmale barnevernet. Jeg synes du skal starte med å legge frem de undersøkelsene som viser at det går dårlig med de fleste (og husk at det skal være de fleste) barn barnevernet tar hånd om. Jeg synes du tillegger meg motiver jeg overhodet ikke har. Addakon 7. jun 2006 kl.07:42 (UTC)


"Kan det være slik at du muligens mener, kan hende, at partsinnlegget mitt kan ha negative sider?"

Likheten med en viss avisskrivende kandidat til Månedens Idiot i mai, er slående: All form for kritikk er en utrolig skandale.

Om det er barnevernskulturen som ødelegger hodene deres eller om det er barnevernskulturen som tiltrekker seg ødelagte hoder er vanskelig å si. Kanskje begge deler?

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 10, 2006 2:44 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  

Er det tillatt å foreslå stengerne av Wikipedias side som kandidat til juni-idiot-prisen? Jeg er klar over at de er usynlige spøkelser, men det bør jo ikke være til hinder. Tvert imot, de selv sitter altså beskyttet? Og sensurerer andre?

MHS
  


Last edited by MH Skånland on Sat Jun 10, 2006 3:16 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 10, 2006 2:49 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Et delt kandidatur av stengerne og barnevernstullingen?

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Månedens Idiot? Barneverner med partsinnlegg i Wikipedia
PostPosted: Sat Jun 10, 2006 7:43 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Quote:
Såvidt jeg skjønner er det du som angriper meg for å skjønnmale barnevernet. Jeg synes du skal starte med å legge frem de undersøkelsene som viser at det går dårlig med de fleste (og husk at det skal være de fleste) barn barnevernet tar hånd om. Jeg synes du tillegger meg motiver jeg overhodet ikke har. Addakon 7. jun 2006 kl.07:42 (UTC)


"Kan det være slik at du muligens mener, kan hende, at partsinnlegget mitt kan ha negative sider?"

Likheten med en viss avisskrivende kandidat til Månedens Idiot i mai, er slående: All form for kritikk er en utrolig skandale.


Jeg synes barneverneren "Addakon" burde legge frem dokumentasjon som beviser at barna ikke tar skade av barnevernstiltak. Og da holder det ikke med tulledokumentasjon som ikke fyller vitenskapelige krav. Addakon er troendes til å si: "Alle de fire barna som jeg har tvangsplassert, er inne i en fantastisk positiv utvikling etter at de slapp å omgås sine personlighetsforstyrrede foreldre. De simpelthen nyter oppholdet på Pedoklubben Barnevernsenter, som jeg selv driver."

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]