It is currently Thu Mar 28, 2024 6:11 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Månedens Idiot oktober 2008
PostPosted: Sun Jan 18, 2009 4:56 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

[font=Arial]Månedens Idiot 0ktober 2008[/font]


Dette var en av de mer opplagte månedene. Det var aldri tvil om hvem som skulle bli Månedens Idiot i oktober.

Saken som ble presentert i media var vinklet som omtrent alle barnevernsaker. Ingen viste forståelse for at den 15-årige jenten skulle slippe å bortplasseres mot sin vilje. Vi vet jo at barnevernet lyver, når de sier at barn skal bli hørt. Når selv ikke femtenåringer blir hørt, hvor lite blir da niåringer hørt?

[font=Arial]Kortversjonen av saken[/font]

1. Politi og såkalt barnevern overfaller en tynn 15-åring som krever bestemmelsesrett i sitt liv, og som derfor har dratt hjem til sin mor. Politi og barnevern er idioter, som behandler mennesker som slavehandlere gjør.

2. En rett hevder politivold mot jenta i håndhjern, er bevist, men dømmer jenten for påstått å hindre politiet. Man har altså ikke lov til å kjempe mot overgrep. Dommeren er en idiot.

3. Politien tilstår politivold, men får fortsette i jobben. Politien og politisjefen er idioter.

4. Siden politien var "provosert", ble saken henlagt, sa sjefen for Spesialenheten for politisaker, Jan Egil Presthus. Da er idiotiet absolutt.

Dette er ikke noe spesielt i Norge. Norge ER et SÅ RÅTTENT land. Det er derfor justisministeren vil beskytte de offentlige tjenestemenn mot uttalelser, ved hjelp av en ny lov. Han klarer ikke dette uten å bryte menneskerettighetene og ytringsfriheten. Hvilket media mest synes er helt OK.

Sjefen for Spesialenheten for politisaker, Jan Egil Presthus, får "gleden" av å bli kåret til Månedens Idiot oktober 2008. Han må gjerne dele den med de andre aktørene.

Les mer om saken her.

Diplomet finner dere her:
http://idiot.r-b-v.net/janegilpresthus.pdf

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 18, 2009 7:53 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Den fortjente han virkelig. For hvilket signal sender han videre? jo

Det er helt i orden å misshandle barn i Norge, bare man står på "riktig" side av "loven". Di som kalles "lovens lange arm". Ja norge er kav råttent. Å det kryper marker over allt. :evil:

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]