It is currently Fri Apr 19, 2024 6:10 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Barnevernspedagog S Holter sitt utrolige avisinnlegg
PostPosted: Fri May 26, 2006 2:32 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[face=Arial]Sturla G. Holter sitt
utrolige avisinnlegg
[/face]


Image

Quote:
«Barnevernet brøt seg inn med brekkjern» var forsiden på OA lørdag 22. april. Jeg tolker dette som at OA klart hentyder at barnevernet har gått for langt.
Tja, skal vi gå for dette vi også? :lol:

Quote:
det var politiet som brøt opp døra
Han skylder på politiet som det innbilte barnevernet regelrett utnytter som nyttige idioter. :shock:

Etter syting over avisens uttrykksformer skriver han:
Quote:
fremstiller entydig barnevern og politi som brutale overgripere som tar barn fra sin mor uten forvarsel eller grunn. Hva ønsker dere å oppnå med en slik fremstilling?
Dette er fantastisk! Hvordan er det mulig å stille et så forskrudd spørsmål etter at barnevernet har fratatt en mor barna fordi hun forlot de sovende i bil noen minutter. Jeg tror rett og slett ikke det er bryet verd å forsøke forklare dette for barnevernspedagogen!

Quote:
Til informasjon: At akuttvedtak blir avvist i fylkesnemnda betyr ikke at saker er avsluttet.
I kjent stil gir de ikke opp familien. Klarer man ikke å beskylde de for noe, så lykkes de med oppkonstrueringen på andre, tredje eller tiende forsøk. Vi vet, vi vet!

Quote:
Med et slik oppslag ... vil ryktene gå om hvem som er omtalt og mange flere får vite det. Jeg ser ikke at dette kan være positivt for de berørte.
Her forsøker han redde familien fra pressen som publiserte skandalen. Den er ikke dårlig! :roll:

Quote:
har sagt opp mitt abonnement.
Vil man absolutt ikke være et opplyst menneske, så hjelper det neppe med aviser. Avisen tåler helt sikkert å miste barnevernspedagogen som kunde.

En ting å si:
Utrolig idiotisk!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernspedagog S Holter sitt utrolige avisinnlegg
PostPosted: Fri May 26, 2006 8:57 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
[face=Arial]Sturla G. Holter sitt
utrolige avisinnlegg
[/face]


Image

Quote:
«Barnevernet brøt seg inn med brekkjern» var forsiden på OA lørdag 22. april. Jeg tolker dette som at OA klart hentyder at barnevernet har gått for langt.
Tja, skal vi gå for dette vi også? :lol:

Quote:
det var politiet som brøt opp døra
Han skylder på politiet som det innbilte barnevernet regelrett utnytter som nyttige idioter. :shock:


Tidligere har jeg lest at barnevernet nektet for å ha brutt opp døren med brekkjern. Jeg forstod det da slik at det overhodet ikke var blitt brukt brekkjern på døren. Imidlertid forstår jeg ovennenvte sitat dithen at det var politiet som brøt opp døren med brekkjern, altså ikke ikke barnevernsmennene eller -kvinnene. Men politiet var jo der for å hjelpe barnevernet mot moren som hadde begått den store feil å etterlate barna i bilen noen minutter mens hun så etter sin eks-mann.

Det er helt utrolig at barnevernerne kan påstå at de ikke brukte brekkjern på døren når det var politiet som gjorde det. Om det rent fysisk var en politimann eller en barnevernsmann som håndterte brekkjernet må jo være fullstendig likegyldig så lenge de to instansene samarbeidet om tvangsfjernelsen av barna. :!:

Barnevernets omskrivning av sannheten er utrolig - og illevarslende. Det er utrolig at de kan påstå at de ikke brøt opp døren når det var politiet som gjorde det, og det er illevarslende at de kan fremstille det som om døren ikke ble brutt opp når den faktisk ble det. Det tyder på at barnevernet har en svært lemfeldig omgang med sannheten.

Barnevernspedagog Sturla Holter wrote:
Med et slik oppslag ... vil ryktene gå om hvem som er omtalt og mange flere får vite det. Jeg ser ikke at dette kan være positivt for de berørte.

..har sagt opp mitt abonnement.


Har du virkelig det, herr grønnskolling?

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]