It is currently Fri Apr 19, 2024 7:55 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Det er frelse i barnevernet!
PostPosted: Sat Apr 29, 2006 1:11 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[font=Arial, sans-serif]
"Fredrikstad-saken"
Det er frelse i barnevernet!
[/font]


[font=Times New Roman, serif]Anti-diplomen


Det mest fantastiske i denne historie er at alvorlige medfødte sinnslidelser og alvorlige miljøskader blir helbredet av fosterfamilie nærmest over natta! Man blir nærmest religiøst stemt. Det gir ny mening for sosiologisk troende. Det er frelse i barnevernet! Døve hører og lamme går! Psyko-babbel rår. Dette er større enn New Age! Ikke minst grunnet statsstøtten...
[/font]



[font=Arial, sans-serif]Virkeligheten er hvor psykologen har sitt hode[/font]

[font=Times New Roman, serif]De som har lest litt av mine filosofiske lekmanns-betraktninger, vet at jeg er allergisk mot det jeg kaller "platonisme". Ole Texmo's kommentarer til rapporter/dokumenter, undertegnet spesialist i klinisk idioti Bjørn Roald Larsen, er nærmest en estetisk opplevelse. Ole Texmo påviser at det finnes ikke skille mellom fakta i saken og hva som foregår i psyko-bablerens hode.

Vi kan altså trygt konkludere med at når hodet dro ble virkeligheten en annen.[/font]



[font=Arial, sans-serif]På jordet[/font]
[font=Times New Roman, serif]
Videre demonstrerer Bjørn Roald Larsen både kunnskapsløshet, intoleranse og tro på at han kan overprøve menneskerettigheter.


Familien i "Fredrikstadsaken" levde livet på sin måte, mente psykologen. Noen store avvik er det ingenting som tilsier. Ikke hengte de barna opp etter ørene, heller ikke var det pedofile forhold og ingen truet med å drepe hverandre. (I familien vel og merke! Det var jo noen i det offentlige som kom med noen rare uttalelser...) Det er altså normale mennesker. Imidlertid lot de barna ta mat med seg rundt i huset!!! Tenk å skrive slikt i psykolograpporter! Skulle han på død og liv henge seg opp i uvesentligheter, så synes jeg - som den matglade person jeg er - at han kunne lagt ved oppskriften.

Familien var ikke enig med psykologen. (Hvem er vel det!) Dette synes tydeligvis Bjørn Roald Larsen er for tungt å svelge. Stakkar Larsen. Livet kan være hardt. Folk flest er ikke så veldig glad i psyko-babbel.

Familien virket ikke til å planlegge hva barna skulle gjøre. Det er veldig viktig å detaljstyre barn. De skal jo vokse opp å bli detaljstyrte i sentralstyrte Norge. Dette skal foreldre venne barna til for å ødelegge evnen til initiativ og selvstendig tenkning. Videre skal foreldrenes underholdning av barn være stimulerende. For slik lever mennesket i naturlig tilstand. Barna blir for eksempel lest for. Naturfolk har også en mengde stimulerende pedagogiske aktiviteter for barna sine. Dette er nemlig medfødte instinkter hos mennesker. Barn blir helt snåle om ikke slikt stadig prakkes på dem.

Psyko-bableren klarer neppe å forstå at i et hus med 7 barn, derav flere små, så rotes det- og skitnes det til kontinuerlig. (Undertegnede har 9 barn.) Dette kan selvsagt hindres ved å ta barna bort fra hjemmet i barnehager, fritidsklubber, sport etc. Da skitner barna til der. Det er jo mest "in" i vår tid å trø av seg sanden alle andre plasser enn i hjemmet. Men hvorfor hindre at folk heller skitner til hjemme? I Norge er folk så renslige at immunforsvaret går amok og skaper astma, allergier, fordøyelsesproblemer etc. Er det denne standarden som er Bjørn Roald Larsens sammenligningsgrunnlag? Har barna blitt syke av påstått skitt? Utrolig at slike kulturelle broilere, med sine hjernevaska enfoldige sjeler, slippes løs på mennesker som er litt annerledes!

Bjørn Roald Larsen forsøker problematisere morens barnetro. Hva skal vi med menneskerettigheter når psykologer og barnevern kan drite i dem? Foreldrene har avvikende verdioppfatninger, skriver han. Og så? Det har jeg også. Jeg er en storkjefta kristen libertarianist som synes det er ok å vitse med et galent barnevern og skrullete psykologer. Dette avviker kraftig fra politisk korrekte sosialdemokrater. Tro det eller ei: Det har vert til behandling i fylkesnemnda!

Den kliniske forstå-seg-påeren er klin kokkus. Han hentyder at far er syk fordi han sluttet med alkohol uten å be psykiatrien om hjelp. Bra psykologen ikke er komiker. Folk kunne jo ledd seg i hel.

Foreldrene likte ikke store mengder med offentlig innblanding. Også her er de altså helt normale. Problemet er bare at det å være normal på dette punktet betyr at man er en psykologisk avviker. All den tid det er psykologen som avviker fra normalen, så burde det jo være han som skulle diagnoseres.

I hjemmet hvor den påståtte psykologen var en trussel ville ikke barnet som skulle analyseres og bortføres ha noe med han å gjøre. Når jeg var barn ville jeg heller ikke hatt noe med folk som kunne ødelegge familien min og stikke av med meg. På barnehjemmet, når denne var eneste håp om å komme hjem, var ikke gutten ignorerende lengre. Barnevernets nyttige idiot synes dette tydet på elendige foreldre. Det tyder på realitetsbrist og nedsatt selvkritikk hos denne kliniske greia.

Når gutten resignerte og innfant seg med å være fratatt sitt hjem, synes psykobableren at gutten ble normal. Hvilken storartet og genial konklusjon! Det er bare å ta hatten av for det høye intellektuelle nivå.

Videre kan vi lese i Bjørn Roald Larsen sine rapporter/dokumenter at inhabile fosterforeldre, et inhabilt barnehjem og en inhabil skole hevder at når de får gjøre sitt, så blir alt bedre. Ja, da er det nok slik, tenkte spesialisten i klinisk idioti.

Mannen mente det var skadelig for gutten å ha med foreldrene å gjøre. Den stakkar gutten ble urolig av det. Denne sprø psykologen virker ikke til å tenke et øyeblikk på at det kan være savnet av foreldrene som gjør han urolig. Hvor dum får man bli?


Her har vi altså en riktig god kandidat til Månedens Idiot!


Han skulle vert tvangsplassert i bushen i 10 år. Mulig han da hadde oppdaget at det finnes et liv bortenfor stat, kommune og det sedvanlige. Skjønt jeg tviler.[/font]

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]