It is currently Sat Apr 27, 2024 11:48 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Re: Årets idiot 2006 - kom med forslag
PostPosted: Thu Feb 15, 2007 3:38 pm 
Offline

Joined: Sun Nov 26, 2006 7:18 pm
Posts: 40
Location: finnmark
Arild Holta wrote:
agrippa wrote:
...Skal "Årets Idiot 2006" velges blant de 12 månedlige eller kan man lansere en helt ny kandidat?


Velg fritt blant gamle eller nye.

En liten føring kan være slike som går igjen eller er aktuelle mer nasjonalt.



er så sjelden oppe på sidene
så jule idioten fra karasjok er litt sent ute.
Historien er slik: j er forhindret teoretisk å sende gaver t ungene mine da de teoretisk er på sperra adresse. Jeg bor jo ikke lengere på den plassen som startet m overgrepene mot oss. vel, den nye kommunen har jo adoptert dokumenter og fortsatt med overgrep. Begge kommunene har hatt et godt samarbeid,deler advokat og argumenter.
I sommer hadde jeg en heftig diskusjon som gikk ut på at jeg ikke får sende post til barna.Fosterforeldrene fikk problemer i tilknytningen (barna har bodd der i 5 år).
Når jula kom og julegavene skulle avgårde ringte jeg bv 1 og spurte om jeg kunne levere alle julegavene på bvs kontor hvor jeg bor. "Bare gjør det" svarte den hyggelige sekretæren.Hun mente bv ville klare å samarbeide om dette.
Som sagt så gjort.
Like før klokka 16 ringte lederen på bv2 å sa at de ikke kunne ta ansvar for noe de ikke visste hva inneholdt.De hadde bare ansvar for den sisste ungen og ville bare sende hans pakke. Han hadde snakket med postkontoret og bv1. Jeg sa jeg ikke ville blande meg inn i samarbeidet til bv1 og bv2 men forklarte han at han måtte kjøpe smartesker på posten.
Bv1 ringer dagen etter å forteller meg at den hyggelige sekretæren ikke hadde myndighet å si noe slikt til meg. Jeg sier at j har overlatt ansvaret til bv med å sende julegavene.
På julaften når jeg snakker med ungene sier de at jula hadde ikke vært noe moro. selv om julenissen hadde vært der. De forteller at julegavene fra bror og mamma ikke har kommet fram.
29 desember er jeg på besøk i kommune 1og blir oppringt fra bv1 , beskjeden lyder at jeg må hente pakkene hos bv2 å sende pakkene til bv1. Jeg blir jo lei meg at ungene ikke enda hadde fått presangene sine.
Like over nyttår får jeg brev fra bv2 om at de ikke har noen intensjoner å sende pakkene til ungene,ikke til de eller til bv1!
Jeg drar ned å henter gavene å postlegger de. Jeg har jo i virkeligheten adressa til barna. unntatt til minstemann,som bv2 har ansvaret for. Den var heller ikke sendt.
Dette er jo virkelig virkelig. Tenker disse på barna?
Navnet til disse er karen-marie Joks bv1
erna Bakken bv2

_________________
vilje-mor


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Feb 15, 2007 3:58 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Dette siste innlegget bør Arild flytte vekk fra denne tråden for 2006, og over til Månedens Idiot for februar 2007. Jeg er enig i at det egentlig er litt for sent, men når bv er så pass sene med å IKKE levere julegaver, så kan juryen kanskje denne gangen akseptere 2 kandidater som kommer med i februar-avstemningen istedenfor i januar-avstemningen? I januar ville de jo kommet med, med god margin.

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]