It is currently Sat Apr 27, 2024 11:59 am



Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Månedens Idiot januar 2007
PostPosted: Fri Feb 09, 2007 8:45 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[face=Arial]
Månedens Idiot Jan 07, nr 1 og "2"[/face]


:D Endring i artikkel: Nå er anti-diplomet til Vefsn kommune sendt (se nederst). Takk til forumsmedlemmene som gjennomførte dette.

Som oftest ender vi en plass rundt et dusin "GODE" kandidater. Så også denne gangen. Denne gangen har valgene vert vanskeligere enn noen gang. Heldigvis har forumets deltakere vert til stor hjelp. De kårer like godt sine egne idioter i tillegg til idioten den svært hemmelige og sagnomsuste juryen velger. Og jeg applauderer henrykt!

Sånn bortsett fra inhabilitetsproblemene, så var det en kandidat som stod i særstilling. HVEM DET VAR, tar jeg lengre ned.


1Q=) Barnevernet tar grep - kulturovergrep
Rasisten Linda Nymann synes ikke overgrepene mot den samiske befolkning, sigøynere og tatere er nok.

Hun vil ha flere overgrep mot sigøynere.
- Ta barna fra dem tidligst mulig, er hennes oppfordring.

Hennes forhold til fylkesnemnda er at den er et problem. Selvsagt ikke fordi organet for sandpåstrøing gir de nærmest automatisk medhold. Nei, problemet hennes er at ikke barnfjernerne har frie tøyler til å ta barn som det passer dem. I dette tilfellet søte små sigøynerbarn til fosterfjolsene.

På r-b-v.net skjønner vi hvorfor hun ikke foreslår å tvangssterilisere sigøynere. Det gir jo ikke arbeidsplasser i barnefjernsindustrien.

Nyttig lesning:
Menneskerettighetsjurist Siv Westerberg
Marianne H Skånland



1Q=) Toppen i GFSR har hatt møte med et par forvirrede utsendte.
Det resulterte i et forslag fra Skånland til Månedens Idiot:
Spesialkonsulent Margrete Røkkum og rådgiver Anne-Lise Hornæs.

Det sies at gode råd er dyre. Det kan for så vidt også dårlige råd være.

Tenk, de visste hvordan vi har det! Hvorfor lager de ikke bråk av en annen dimensjon da. Jeg mener, det kan da vel ikke være en politisk nytelse at folk går og henger seg, eller... :shock:



1Q=) Lege Christian Anker i fri flyt
Quote:
"Foreldrene har som hovedregel rett til å se alle sakens dokumenter og til å møte i fylkesnemnda og si sin mening. De har også krav på advokatbistand der utgiftene betales av barnevernstjenesten."
Kilde

Tror han virkelig at det undskylder overgrep?

Som fru D. U. Manglerud sa:
- Jeg leste løgnene til barnevernet. Advokaten vår også. Derfor sa jeg til fylkesnemnden at det var helt greit at jeg aldri fikk se barna mine igjen. :shock:

Foreslått av Skånland.
Tipset kom fra Hugo Olsen via Nina fra BarnasRett.no.



1Q=) Nina Bolstad: Mer maktbruk mot barne"vernets" fanger
Ikke nok med at ungdommen er fanger. De skal herses med mest mulig. Her er det ikke noe som heter menneskerettigheter. Til "barnas beste", må vite!

Foreslått av Skånland



1Q=) Barnefjernsfantastene Anne Lise Bangsund og Venche Abel er foreslått.
Dette sammen med hele kommunen!

Vefsn kommune - ET STEG BAK

Jeg tipper Vrangsund og Babel er veldig glade! For første gang i historien er det noen som mistenker at de kan ha IQ over 110! :lol: (Vi fortsetter å late som...). Tro det eller ei - de satser stort på å bli Månedens Idiot også i februar.

Tro om ikke NRK Nordland gir de en håndsrekning? Ser ikke bort fra at Helgeland Arbeiderblad også kan komme på banen. Men det var dette med krav til IQ. Vi kan ikke ha for mange brudd på reglementet. Innsatsen imponerer imidlertid. Nå har også rådmannen gått ut offentlig for å forsvare en barnefjernsfantast som (sit:) "skårer høyt på psykopati". Utrolig! Den nåværende galskapene kan skyldes at de ikke takler presset?

Som den drevne barnefjolsmotstander Mona Lygre er, så hadde hun øyeblikkelig forutsett at parhestene ville prøve å vinne også i februar. Den gang som fotografer.

Her foreslo først agrippa at de skal få "vinne" til tross for at jeg er inhabil.

Er det dem Mona Lygre skriver om? Vefsns svar på Pompel og Pilt!

Tro hvorfor Bjørn Erik er enig?

Så kommer et forslag en skikkelig akademiker verdig! Er ikke dette fintenking, dere.
Prisen deles.

Ja, hvorfor ikke. Idioter er det da nok av blant barnefjernsfjolsene. Håper bare ikke listen er lagt alt for høyt mht til IQ>110.



1Q=) Eli Rygg er stygg! Hun er stygg mot foreldre.
Så herved er skravlebøtta foreslått av Skånland.

Hun har falt Nina i ryggen, den styggen.

Jeg så henne i et debattprogram om fedme for mange år siden. Da gikk det opp for meg at hun var gal. Hun satt der og nærmest disset av både fedme og raseri og spurte en "slankeprofet": Synes DU at JEG er for feit?!

Vel, jeg synes jeg er for feit. Og jeg er ikke SÅÅ feit!! Som kjent tiltrekker barnefjernskontorene seg galne som møkka tiltrekker seg fluer.

- Jeg glemmer aldri blikkene, sier hun.

Barnevernsofrene kommer ALDRI fra blikkene! ALDRI!



1Q=) Laila Dåvøy går stadig i dørene på r-b-v.net.
Denne gangen i to rettninger samtidig. Klask! Hun traff seg selv i døren!
Andre vil hun høre på. Barnevernsofrene er imidlertid ikke-mennesker i hennes sjelsliv.



1Q=) Regionleder Rolf Waage i Fylkesnemndene Region Vest synes ikke det er et rettsproblem at man tar barn fra uskyldige.
Er det ikke flott med menneskerettigheter som slike samfunnsødeleggere kan drite i?



1Q=) Sylvi Listhaug (Fr.p.), byråd for velferd og sosiale tjenester i Oslo kommune, er foreslått.
Av agrippa
"Allerede etter tre dagers fravær skal skolen sette inn i gang en rekke tiltak for å finne eleven ved blant annet å gå på hjemmebesøk. Hvis disse tiltakene ikke gir resultat, skal skolen skrive en bekymringsmelding til barnevernet."
Var hun medlem av Sosialistisk Baklengsparti? Noe er galt når Rød Voldsallianse (RV) vil applaudere uttalelsene hennes.


Image

Månedens Idiot da?

Jo, Linda Nymann, helt øverst, som skriker etter flere familie- og kulturovergrep mot sigøynere. Med all dokumentasjon om overgrep mot folkegrupper, både fra psykiatrien, barnefjernere og andre maktgalne fjols, så tar den kaka, jeg mener idiotprisen! Linda Nymann er en stjerneidiot! Anti-diplom blir sendt.


[face=Arial]Vefsn Kommune ved Anne Lise Bangsund og Venche Abel
fikk "reserve-pris"/idiot-diplom fra forumets brukere.
[/face]

Her er anti-diplomet til allmenn skue.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Last edited by Arild Holta on Sun May 11, 2008 6:02 pm, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Feb 11, 2007 10:40 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Idiot-diplomet er på vei

Anti-Diplomet:
http://idiot.r-b-v.net/lindanymann.pdf

Quote:
leder for barnevernets ungdomsteam i Søndre Nordstrand, Linda Nymann.
Kilde

Da søkte jeg i Gule Sider på Linda Nymann, Søndre Nordstrand.

Det gav følgende adresse:
Rosenholmveien 7, 1252 Oslo.

Skulle det være feil person, så mottar jeg gjerne informasjon om det. (http://mail.r-b-v.net)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 7:43 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Hvis "på vei" betyr at diplomet er sendt, så ok. Hvis ikke, ville jeg ønsket at du skrev i en begrunnelsen – en sånn som du pleier å sende med – at det dreier seg om familier som SELV har tatt kontakt fordi de ønsker skolegang og ikke kriminalitet for sine barn. Men det er vel kanskje for sent å sende et vedlegg?

Marianne

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Feb 15, 2007 7:04 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:53 am
Posts: 90
Kordan blei det? Skulle ikke begge diploma, det til di i Vefsn og det til ho andre, presenteres samla her med begrunnelser? Denna juryen er kanskje ferdig, men sekretæren demmes da? Bare velte han sei i kvitlauk og puster? (Det va vist i ein an tråd i dag at han snakka om at det ville han anbefale alle å gjør, så då praktisera han vel, han da.)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Feb 15, 2007 8:15 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Har bare ventet på at de som ville skulle få skrive under. Men det er vist ikke særlig med folk som leser den tråden lengre. Jeg har da også fått støtte fra de mest profilerte. Videre var det en del som foregikk rundt saken. Men nå har det stilnet. Det er bare kommunens anke som ikke er ferdig.

Så da er det for så vidt bare å utgi også Månedens Idiot nr 2.

Jeg tipper Vefsn kommunes topper og barnevern gleder seg så det kribler i magen.

Anmeldelsen av kommunens usaklige anmeldelse, er henlagt. Fikk den i dag. Bla, bla, bla ..."ikke å være rimelig grunn til å undersøke"... bla bla... Altså helt som ventet. Til tross for at lovens bokstav var klinke klar.

Vi fikk også fire andre henleggelser:

For kort tid siden - 3/1-07 og 8/1-07 - er min kone og jeg anmeldt for "telefonskikane". Skikanen skal være fra 1/8-05. Det er henlagt "fordi det ikke er straffbart".

Hvordan kan politiet henlegge en handling som lovlig, når handlingen aldri har hendt? Er de galne hele gjengen? :shock:

I denne forbindelse ønsker jeg vite:

    ETTERLYSNING:
    Hvem har vi telefonskikanert på en lovlig måte uten å ha brukt telefonen? :shock:

    Hvem er offeret for denne fæle, men dog så lovlige "ikke-handlingen"? :shock:
Det ER for mange tullinger som er løse!

All den tid den påståtte skikanen er anmeldt i to omganger, ser jeg det som mulig at det kan være to personer som står bak? Tidspunktet for anmeldelsene hentyder også sitt i disse oppkavede tider. Er det fullstendig galne mennesker i kommunen? Eller er det andre vi har gjort en fæl lovlig ikke-handling mot? :shock:

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Feb 15, 2007 11:14 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Når det gjelder diplomet til Vefsn, det som skal påføres våre nick, så er det ikke umulig for meg å sende det fra min private mail-adresse, hvis Arild synes det er mere passende at det sendes fra en av nick-ene enn fra en mail-adresse som forbindes med en inhabil.

I så fall må sendingen med lenker og begrunnelse og pdf-filer som skal klikkes og sånt, gjøres ferdig for meg på forhånd, please.

MHS
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Feb 23, 2007 11:09 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
kan jeg meddele at diplomet til

Månedens ekstra-idiot i januar 2007: Vefsn kommune

avgår i posten her fra Bergen. Kommunen blir sikkert rørt over å få brev helt fra Bergen, med så mange fine nick-underskrifter.
  
Jeg håper diplomet blir lagt ut her også, til almen beundring? Det kan "Bergens-avdelingen" ikke sørge for.
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Feb 23, 2007 11:35 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Så hyggelig da!

Har endret litt øverst og nederst i trådens første innlegg.

Bl.a lagt til denne lenken:
http://idiot.r-b-v.net/Vefsn-kommune-Abel-Bangsund.pdf

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]