It is currently Sun Apr 28, 2024 2:32 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Overgrep
PostPosted: Thu Dec 21, 2006 10:37 pm 
Offline

Joined: Tue May 16, 2006 4:36 pm
Posts: 16
Location: Porsgrunn
Klart jeg kan legge ut mye av det jeg skriver her!!!
Dette brevet har jeg sendt til flere politikere jeg kjenner.

Kortversjon av vår verden.
Etter 40 år på Grünerløkka i Oslo flyttet jeg inn i et sameie få meter fra mitt barndomshjem i Brevik, Porsgrunn kommune. I mitt barndomshjem bor min datter som er hjertesyk sammen med sine to barn. I sameiet er det 20 enheter. I sameiet er det en mistenkelig person(?) som var venner med en barnevernsassistent og en lærer. Disse gikk sammen for å bygge garasje i strandsonen foran mitt hus, på min tomt. De var alle godt kjent i kommunen, og fikk byggetillatelse. Jeg stoppet det, og de tapte. Like etter kom barnevernet og ville plassere gutten vår i fosterhjem. Barnevernet hadde da plassert den mistenkelige personens stedatter i psykiatrisk sykehus.
Vi forsvarte gutten vår over for barnevernet og hevdet at § 4-4 i BV-loven ikke hadde blitt fulgt. Vi fikk da i møte med Størksen og Haukelid i BV beskjed om at da gikk de til retten for å ta gutten. Vi tapte i fylkesnemnda. De sendte da en stor politistyrke for å hente gutten til tross for at vi hadde anket og gutten nektet å flytte. De dengte min svigersønn og slo meg helseløs da jeg prøvde å stoppe mishandlingen, og anklaget meg, 62 år gammel krøpling, for vold mot politiet. De fant gutten og stengte han inne på et kott i fosterhjem ved Arendal. Han rømte til USA etter 6 dager. Vi tapte i tingretten 10. august. Anket, og får beholde gutten hjemme til lagmannsretten skal dømme ham 1.mars. Gutten ter seg eksemplarisk, BV er fly forbanna, sprer rykter om at jeg er pederast, haha. Alt sikkert kjent historie for mange og ikke stort å skrike om.
Det jeg derimot vil skrike om er at barnevernsassistenten med garasjen, er godt kjent av dommeren som ga tillatelse til å hente gutten med vold, og som også dømte oss i tingretten, og kollega til Størksen og Haukelid i BV. Størksen som er konst. BV sjef, har samme etternavn og bopel som en politisjef i Porsgrunn. Det var også samme politikammer som etterforsket saken min om vold mot politiet fra sitt eget politikammer. Læreren er nærmeste nabo til pederasten, og lærer på skolen som har sendt mange løynaktige og uriktige bekymringsmeldinger til BV om gutten. Her har mafiaen mye å lære.
Fosterfamilien har hatt inntekt av rommet til gutten fra april til i forrige uke, 20.nov, antagelig kr. 25 000,-/mnd. Haukelid kommer antagelig fra samme bygda.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]