It is currently Thu Mar 28, 2024 5:38 pm



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: erfaringer fra mödrehjem
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 10:05 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Sat Nov 04, 2006 12:12 pm
Posts: 80
hvordan er det på mödrehjem.eller i mitt tilfelle aglo familiesenter.
tenk deg det å måtte sitte å lese alt det gale du har gjort hver dag.
samtat skal du handle mat,må du ha med en ansatt.du kommer til kassa å oppdager at å hjelp jeg glemte grillpölser,går til kjöttdisken å skal ha det.der kommer den ansatte(sier det da jeg ikke husker navnet)hun sier skarpt til damen i kjöttdisken,legg de tilbake hun skal ikke ha.jeg sier jo,ta de hit.nei du har ikke klarert kjöpet med oss så du får ikke kjöpe noe.selfölgelig kom noen mindre fine gloser fra meg da.det endte med at den ansatte sa,dette rapporterer jeg.damen i disken så på meg å sa.stakkars dere,visste dere hadde det vanskelig,men at det var så ille kunne jeg aldri trodd.
eller tenk deg barnet ditt får feber.du har ikke lov til å ha slikt som paracet en gang.å feberen stiger til 40,6 barnet er slappt å ikke helt med,måtte da be om febernedsettende flere ganger,men fikk beskjed om å vente til ann jorid kom(var vel syke eller helsesöster)det endte med at den eneste gode der snek til meg en stikkpille da jeg sto å gråt i fortvilelse fordi de nektet kjöre til lege samt å gi meg paracet.flere med lignende historier?er dette vanlig praksis.snakker om nedbryting av et individ.


Last edited by m.paulsen on Tue Nov 21, 2006 12:18 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Aglo familiesenter i Nord-Trøndelag
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 10:44 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
Aglo familiesenter ligger ikke akkurat særlig sentralt: langt utenfor tettbebyggelse uten bussforbindelse, etter hva jeg har forstått. Én gang i uken var det fellestur til Stjørdal, stemmer det? Snakk om å fengsle folk uten lov og dom!!
:evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject: aglo
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 11:39 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Sat Nov 04, 2006 12:12 pm
Posts: 80
jepp det stemmer.å da jeg var der måtte vi pakke de små barna inn i en buss,feste 3 punkts stoler med magebelter,samt at de etterlengtede turene gikk som regel til rosegartneriet hvor de ansatte kjöpte roser,eller langt utpå potetlandet,barna syntes sikkert det var hysterisk morsomt å kjöpe roser eller sitte i bil.tror du ikke?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Aglo familiesenter i Nord-Trøndelag
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 1:09 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Nina wrote:
Snakk om å fengsle folk uten lov og dom!!
:evil:


Fengsel uten lov og dom er såkalte mødrehjem i et nøtteskall, virker det som! Hva i all verden er hensikten med å ta familier ut av hjemmet og inn på en hybeltilværelse i regi av barnevernet? Tantene i barnevernet mangler vett og forstand. De burde selv sperres inne, og nøklen til cellen deres kastes langt av sted.

Til alle dere som vurderer barnevernets "forslag" om opphold i barnevernsfengsel (Aglo, Aline, Viktoria med flere): Du er ikke kriminell. Det er de som vil fengsle deg uten lov og dom som er kriminelle. Ikke la dem sperre deg inne. Det har de ingen som helst rett til. De tenker kun på egne arbeidsplasser, men ingen har rett til å frihetsberøve andre for at de selv skal ha nytte av det.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: erfaringer fra mödrehjem
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 4:46 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
m.paulsen wrote:
tenk deg barnet ditt får feber.du har ikke lov til å ha slikt som paracet en gang.å feberen stiger til 40,6 barnet er slappt å ikke helt med,måtte da be om febernedsettende flere ganger,men fikk beskjed om å vente til ann jorid kom(var vel syke eller helsesöster)det endte med at den eneste gode der snek til meg en stikkpille da jeg sto å gråt i fortvilelse fordi de nektet kjöre til lege samt å gi meg paracet.flere med lignende historier?er dette vanlig praksis.snakker om nedbryting av et individ.

Laverestående idioter, er passende på slike fangevoktere!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 21, 2008 7:46 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Her er min erfaring fra Aline Spedbarnsenter:
http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?t=4885

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]