It is currently Thu Mar 28, 2024 9:01 pm



Post new topic Reply to topic  [ 216 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Next

Er Bergen Mødrehjem = Et kvinnefengsel
Ja 100%  100%  [ 3 ]
Ja 0%  0%  [ 0 ]
Nei 0%  0%  [ 0 ]
Nei 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 3
Author Message
 Post subject: 61 Uke Bergen mødrehjem
PostPosted: Thu Oct 25, 2007 1:57 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Spiralen jeg har fått satt inn medfører konstante blødninger og den blir nå endelig fjernet. Jeg blir nå overtalt til å bruke noen P piller som ikke har konsekvenser som blodpropp (som jeg er i risiko gruppe for) Legen mener disse nye P piller er så bra, selv synes jeg de er forferdelig dyre og sier ja - men kjøper dem ikke mer en en gang da jeg ikke har økonomi til dette. Kondom er også et udmerket prevansjonmiddel om det først gjelder.

Jeg ser at jeg på denne tid nok ikke er mye i leiligheten på bønes og har begynt å flytte alt innbo ut til min nye leilighet. At jeg lar vindu stå åpent for å lufte ut før jeg skal vaske denne ned vekker forferdelse og masse kjeft etter at bestyreren av mødrehjemmet er på uanmelt inspeksjonsbesøk i treningsleiligheten og selv låser seg inn uten at jeg er tilstede.

Jeg har også et siste besøk til heksen på helsestasjonen på Bønes, hun er som vanlig sur og vemmelig og jeg tar vanlig opp hele samtalen og møte opp på kassettebånd. Da ingen setter pris på disse kassetopptakene og er så voldsomt opptatt av hvor jeg oppbevarer dem har jeg valgt å oppbevarer orginal kassetter i en bankboks utenfor hjemmet, bare forsikkerhet skyld. Etter det uanmeldte besøk av bestyreren Tove der hun låser seg inn i treningsleiligheten er jeg veldig glad for at jeg forutsende nok til dette har fjernet eget bevismateriale fra steder der pakket har innpass. Det eneste som er tilbake er kopiert der jeg har lagt "høydepunkter" inn på to kassetter. Disse spiller jeg av for utvalgte personer, slik at de vet hva de står ovenfor ved Bergenspolitiet mm.


61 Uke Bergen Mødrehjem

22.02.93 Kontaktregister, helsestasjon

Mottatt av Slåtthaug skolehelsetjeneste etter skriftlig forespørsel om innsyn i egne sakspapirer i henhold til § 18 og § 19 i forvaltningsloven den 10.05.06

Dato for undersøkelse: 22/2-93
Barnets alder: 11 mnd
Helsestasjonens initialer: MHP
Legens initialer:
Ledsager: mor

Barnet

Sykdom: V
Aktivitet: V
Søvn: V
Morsmelk:
Ernæring: T
Fluor:
Generell utvikling: T
Bekymring/problem: V

Familien

Trivsel/helse: V
Kontakt familie/venner:
Bekymring/problem:

Helsesøsters vurdering

Trivsel: V
Generell utvikling:

22.02.93 Helsestasjonen, journal

Notater, resymé av viktige sykdommer, skader
Mottatt av Slåtthaug skolehelsetjeneste etter skriftlig forespørsel om innsyn i egne sakspapirer i henhold til § 18 og § 19 i forvaltningsloven den 10.05.06


22.02.93

Er blitt lei av grøten. Spiser skiver og middag, men drikker mer melk nå. Holde en liten pause med grøten, prøve igjen senere. Står og vugger i lestebbeposisjon. Åler seg fremover på magen. Bra humør på barnet, nysgjerrig og utforskende ved undersøkelse i dag. Mor holder på å skaffe seg leilighet, skal muligvis flytte til Nesttun nær foreldrene sine. Mor virker oppglødd ved tanken på ny bolig og det virker som hun trives med dette å jobbe med.

24.02.93 LEGE HILDE FRISTAD
ANAMNESE: Blødd nesten kontinuerlig etter spiralinnsettelsen. Smerter i ve regio iliaca. Tidligere kvalme med oppkast på p-piller men vil prøve på ny.
FUNN: BT 110/70. C/P/M ua. GU: Rikelig tynn hvit fluor, ellers VVP ua. Fjerner ukompl spiralen.
MEDIKAM.: Rp Tab Synfase no 3x21 dssn Følg bruksanv Reit lll ter p 0.
DIAGNOSE: Familieplanlegging/P-piller

Journalutskrift – utskrift 04.08.05 – Fastlege

24.02.93 NESTTUN ALLMENPRAKTIS
LABORAT.: Hb: 13,8
LABORAT.: HS HCG: < 5.

25.02.93 Bergen Mødrehjem, dagsrapport

Mottatt 29.08.05 av Bergen Mødrehjem, fylkesarkivet, etter skriftlig forespørsel om innsyn i egne sakspapirer den 14.06.05 i henhold til § 18 og § 19 i forvaltningsloven.

Bergen mødrehjem
Dagsrapport
Dato: 25.01.1993

Sett ring rundt: dag/kveld/natt

Navn på
mor: Agnethe
barn: OT

Formiddag:

Tove var oppe i leiligheten. Ingen hjemme. Det så ut som leiligheten var forlatt i all hast. (Rot på kjøkkenbenken, vindu åpent etc). Vinduet ble lukket og det ble skrevet lapp om at vi hadde vært der. Ringt far til Agnethe, han fortalte at Agnethe og OT hadde overnattet hos dem fra i går. De passet OT.

Atik

Agnethe ringte hit kl 17. Sa hun hadde gitt beskjed (til ny virkar) for flere uker siden om at hun skulle til legen, og være hos sine foreldre.

MK

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: 62 uke Bergen mødrehjem
PostPosted: Fri Nov 02, 2007 7:37 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Det virker utfra rapporter som jeg har mottatt at det er denne uke jeg får beskjed om leilighet å Nesttunkollen 1, så det er mulig jeg har tatt feil av måned som dette skjedde på i ettertid. Slik er det når det er lang tid siden noe har skjedd. Begivenheter forskyver seg i tid. Uansett er det nok denne uke jeg får meg leilighet og går i gang med å pusse denne opp slik at meg og min sønn kan snarest flytte ut fra treningsleiligheten og ut av barnefjernindustriens omsorg ved tvangstiltak...

62 uke Bergen mødrehjem

28.02.93 Bergen Mødrehjem, dagsrapport

Mottatt 29.08.05 av Bergen Mødrehjem, fylkesarkivet, etter skriftlig forespørsel om innsyn i egne sakspapirer den 14.06.05 i henhold til § 18 og § 19 i forvaltningsloven.

Bergen mødrehjem
Dagsrapport
Dato: Søndag 28.02.1993

Sett ring rundt: dag/kveld/natt

Navn på
mor: Agnethe
barn: OT

Formiddag:

Agnethe og OT ned hit ca 12:00. Begge virket i fin form. Agnethe og jeg har hatt oss en ok prat. Mor og barn spiste middag sammen med oss. De gikk ca 15:15. Ny avtale: Agnethe ringer hit tirsdag kveld for å si om de får tilsagn på leilighet på Nesttun. Agnethe og OT kommer hit på onsdag.



01.03.93

Innsyn i egen saksdokumentasjon etter §§ 18 og 19 utlevert fra Folketrygd for utenlandssaker, bidragavdeling den 22.04.2005

Avskrø 000393 950.00 -950.00
Forsk Agnethe 000393 -950.00 950.00

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: 63 uke Brgen Mødrehjem
PostPosted: Fri Nov 02, 2007 7:47 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Det er ingen sakdokumenter forløbig ved denne uke, men innlegget her vil bli oppdatert med disse om det kommer noen i ettertid.

Min sønn har fødselsdag den 16.03 og jeg arbeider dag og natt på å få leiligheten ferdig slik at vi kan flytte inn og mine foreldre hjelper med barnepass. Jeg har gitt beskjed om at jeg vil i opp treningsleiligheten fra neste huslei, og at jeg kan klare meg økonomisk uten sosialkontor da rente og avdrag er betydelig mindre enn husleien ved treningsleiligheten. På mødrehjemmet er de mest opptatt av min mangelfulle formelle utdannelse - da det viser seg at de 2 timer jeg mangler ved et valgfag ved Fana Gymnas, medfører at jeg ikke har Gymnas og ikke kan starte med videregående utdannelse. De snakker da mye om noe de kaller voksengymnas (Kronsminde Dagskole) hvor jeg kan ta opp enkeltfag slik at jeg kan få jobb etter videregående utdannelse.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: 64 uke Bergen mødrehjem
PostPosted: Fri Nov 02, 2007 7:52 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Ved denne uke har jeg heller ikke nedskrevet sakdokumentasjon enda, men jeg lager et innlegg he slik at det kan oppdateres med dette på et senere tidspunkt.

Min sønn har fødselsdag og den blir feiret med bløtekake i egen leilighet og gjester er besteforeldre (mine foreldre) og 4 stk oldeforeldre samt min nye nabo Fru Dean som lever i 1 etg.

Flytting av møbler har jeg fått hjelp til slik det er beskrevet i innlegg ovenfor.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: 65 uke Bergen mødrehjem
PostPosted: Fri Nov 02, 2007 8:01 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Denne uke er jeg med på "pliktig" utflukt til en utdanningsmesse med mødre på mødrehjemmet og det har vært et møte med samtale der mine foreldre er tilstede. Jeg kan ikke huske denne samtale, men jeg antar den går utpå at mødrehjemmet sier farvel til mine foreldre og gir beskjed om at de mener at jeg fortsatt trenger et weekendhjem til ( Datatilsynet krevde sletting av fornavnet ) da jeg ikke har noen far som stiller opp med samvær og avlastning, noe mine foreldre sikkert er uenig i og viser hvor flinke de har vært til å stille opp nå da jeg pusset opp leiligheten.

65 uke Bergen mødrehjem

19.03.93 Bergen Mødrehjem, dagsrapport

Mottatt 29.08.05 av Bergen Mødrehjem, fylkesarkivet, etter skriftlig forespørsel om innsyn i egne sakspapirer den 14.06.05 i henhold til § 18 og § 19 i forvaltningsloven.

Bergen mødrehjem
Dagsrapport
Dato: 19.03.1993

Sett ring rundt: dag/kveld/natt

Navn på
mor: Agnethe
barn: OT

Agnethe var sammen med oss på utdanningsmesse i dag.

Gerd

22.03.93 Bergen Mødrehjem, dagsrapport

Mottatt 29.08.05 av Bergen Mødrehjem, fylkesarkivet, etter skriftlig forespørsel om innsyn i egne sakspapirer den 14.06.05 i henhold til § 18 og § 19 i forvaltningsloven.

Bergen mødrehjem
Dagsrapport
Dato: 22.03.1993

Sett ring rundt: dag/kveld/natt

Navn på
mor: Agnethe
barn: OT

Agnethe og jeg har hatt samtale med foreldrene hennes i ettermiddag. En ok samtale.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 03, 2007 12:37 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Tue Jul 31, 2007 2:05 am
Posts: 206
Location: Haugesund
Lurer litt på hva som menes med "en ok samtale"...

Og ok for hvem?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re
PostPosted: Sat Nov 03, 2007 1:27 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Vel, på dette tidspunkt er jeg opptatt av å komme meg vekk fra barnefjernet og mødrehejmmet så jeg sier nok ingen ting. Det nok mine foreldre og hovedkontaktene mine på mødrehjemmet som har en ok samtale fordi jeg nå virker som den føyelige og lydige datteren mine foreldre ønsker seg. Det vil si usynlig for omverden og uten egne vilje. Jeg har informert om at jeg ikke skal skal reise tilbake til teaterskolen i Danmark som selvfølgelig var en av betingelsene mine foreldre var meget engstelig for.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: 66 uke Bergen Mødrehjem
PostPosted: Mon Nov 05, 2007 3:39 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Det står her notert at vi flytter inn i den nye leilighet etter påsken...
Det innbærer nok at treningsleilighet er sagt opp fra dette tidspunkt. Det er avsluttende møter ved helsestasjon mm og jeg får beskjed om at saken "overflyttes" til Nesttun og Fana bydel. Jeg tenker ike så mye over dette før jeg har mistet min sønn og fått innsyn i hva "sakdokumenter" de flytter rundt på. Har fått beskjed om at siden jeg nå eier egen leilighet mister jeg all mulighet til sosialhjelp og blir anbefalt av hovedkontakter ved mødrehjemmet om å holde meg langt unna Fana sosialkontor i all fremtid.

66 uke Bergen Mødrehjem

01.04.93

Innsyn i egen saksdokumentasjon etter §§ 18 og 19 utlevert fra Folketrygd for utenlandssaker, bidragavdeling den 22.04.2005

Avskrø 000493 950.00 -950.00
Forsk Agnethe 000493 -950.00 950.00

01.04.93 Kontaktregister, helsestasjon

Mottatt av Slåtthaug skolehelsetjeneste etter skriftlig forespørsel om innsyn i egne sakspapirer i henhold til § 18 og § 19 i forvaltningsloven den 10.05.06

Dato for undersøkelse: 01/04-93
Barnets alder: 12,5 mnd
Helsestasjonens initialer: MHP
Legens initialer: HB
Ledsager: mor

Barnet

Sykdom: V
Aktivitet: V
Søvn: V
Morsmelk:
Ernæring: V
Fluor:
Generell utvikling: V
Bekymring/problem: V

Familien

Trivsel/helse: V
Kontakt familie/venner: T
Bekymring/problem:

Helsesøsters vurdering

Trivsel: V
Generell utvikling: V

Leges vurdering

Hud/slimhinner: V
Øyne, skjeling: V
Ører: V
Munnhule, svelg: V
Hals/brystkasse: V
Hjerte. V
Lunger: V
Mage: V
Kjønnorganer: VV
Rygg, hode: V
Hofter, Ekstremiteter: V
Reflekser, tonus, motorikk: V
Generell utvikling: V

Oppfølgingsgruppe

Gruppe 0-1-2-3 (se veiledning)

01.04-93: 0

01.04.93 Helsestasjonen, journal

Notater, resymé av viktige sykdommer, skader

Mottatt av Slåtthaug skolehelsetjeneste etter skriftlig forespørsel om innsyn i egne sakspapirer i henhold til § 18 og § 19 i forvaltningsloven den 10.05.06


01.04.93

Flytter inn i ny leilighet etter påske. Nesttunkollen 1, 5050 Nesttun. Krabber, reiser seg med støtte. Står på venteliste til barnehage.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: 67 uke Bergen mødrehjem
PostPosted: Mon Nov 05, 2007 3:47 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
I øeblikket har jeg ikke nedskreve sakdokumenter for denne uke, men vil oppdater dem her når de kommer noen.

Jeg har hatt fødselsdag og siden jeg har fått egen leilighet har Tina (en tidligere vennine) overtalt meg til åpent hus og innflyttingsfest. Folk jeg kjenner og deres venner kommer i en gjevn strøm gjennom hele natten og festen går fint - jeg har meldt fra til naboer på forhånd.

Arthur komme som en av de første og han vil gjerne lese dagbøkene miine fra tiden på teterskolen i Danmark (dette til tross for at den viktigste er forsvunnet, noe jeg har snakke med han om). Han er veldig fornøyd etter å ha lest dem og jeg lover han å gjemme dem godt vekk for de vil som han sier en dag bli meget vedifulll.

Jeg kommer nok i forbindelse med dette bokprosjektet starte bokserien med bl.a en bok basert på disse dagbøker.

67 uke Bergen Mødrehjem

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Last edited by Ama on Mon Nov 05, 2007 4:18 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: 68 uke Bergen Mødrehjem
PostPosted: Mon Nov 05, 2007 3:50 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Siste samtale med sosialkurator ved Fana sosialontor. De trekker seg nå ut av mitt liv da jeg med egen bolig ikke har krav på sosialhjelp. PÅ dette tidspunkt er jeg også opptatt av å skrive på en del dikt som jeg i etertid har utgitt i USA med stor suksess. Jeg opptrer improvisert med noen som spiller Jam på Hulen, noe som gir mersmak - men det tar mange år før jeg gjør dette igjen. Faktisk er dette noe jeg ikke gjør igjen før i 2005 da jeg er flyttet tilbake til Danmark og opptrer på tilsvarende måte ved Holstebro festivalen arrangert av Odin Teateret.

http://www.odinteatret.dk/

68 Uke Bergen mødrehjem

19.04.93
Journalnotat Barneverntjenesten i Fana: OT. F. 160392 Mottatt av Fana barneverntjeneste 11.01.06 etter brev vedrørende manglende saksdokumenter ved innsyn i henhold § 18 og 19 i forvaltningsloven den 07.11.05.

Dokument 21

Referat fra samtale med AMA 19.04.93

1 Avslutning

Hun flytter i dag til egen leiliget. Har den siste tiden bodd hos foreldrene, og jobbet i leiligheten om kveldene. Hun leverer nøkkelen til mødrehjemmet neste uke. Hun får oppfølging fra mødrehjemmet ut juni.

Foreldrene har begynt med å ha OT i helene, foreløpig en helg i påsken. Hun tror dette vil gå bra, særlig fordi hun bor så nært foreldrene. Hun føler ikke hun har behov for annet weekendhjem.

Hun mener at overgangen til egen leilighet har vært gradvis hvor hun ikke trenger mer oppfølging etter at mødrehjemmet avslutter sin jobbing. Dersom noe skulle dukke opp, noe skulle bli vanskelig, vil hun ta kontakt med dem, hun vet at det gjør andre mødre som har flyttet ut.

Hun fremhever oljemaling som viktig for at det går bedre. Der treffer hun andre, lærer masse, har en viktig hobby. Hun har ikke kommet inn på skole, har heller ikke hørt noe om barnehageplass. Hun vil prøve å bli feierlærling fra høsten av hvis hun får barnehageplass – da slipper hun studielån, får godt betalt, får fast jobb i kommunen, og vil greie seg selv.

Jeg informerer om at jeg slutter i juni. Vi avtaler å ha to møter sammen med mødrehjemmet før det.

2 ØKONOMI

Vi går gjennom vedtak på sosialhjelp. Gyldig fra til 01.07.93. deretter regner hun med at hun vil greie seg selv. Hun har sett på økonomien selv, og mener at hun har mer disponibelt nå enn da hun bodde i treningsleilighet.

Unni Grønås

Signert

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Dikt
PostPosted: Mon Nov 05, 2007 4:24 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
En ring av ild

Jeg stiger ut igjennom ringen av ild.
Vil jeg treffe på deg, på min vei.
Jeg åpner opp de svarte hull…
Ser meg selv vandre erindringens vei.

Her dannes en vandrers nedtråkkede rute.
Her kan jeg prate med gamle bekjente.
Vi er medlem av alle regnbuens farger.

Det siste hull, det sorte siste dyp av uendelighet.
Vår kraft er lyset som deles opp i agape,
…det store tomme rom.

I vårt siste øyeblikk, deler vi uret i to,
skiller av dag fra natt
…og deg fra meg.

Den andre siden av oss selv, elsket vi.
For her blir nye verdener skapt av solen.
Mange blir opplyst av din rene tankekraft.
I evig kjærlighet til deg, forlater jeg deg.

I lys av din kraft ser jeg mitt mål…
Skaperen av liv på de nye planeter.

The Ring of Fire

I am arriving through the Ring of Fire.
Maybe I meet you on my ego journey.
It is you, who give me the extra hand opening the black hole in my memory.
Let me recognize my path so clear.
So I can make my escape through this moment of memoriam.

I will talk with old acquaintance to last hole in infinity.
Our light is eternal power, spitted in the end of all time.
It is a moment that separates time as day from night and you from me.
As we fall in love in our other half.
The one who is essence in our universe.

I am you and you are me.
Our love is clearing the way of loyalty to you.
Are we not all enlightened of the same thought, in eternal love to you?
Though you have many names, will I find you inside myself?
Are you in me now?
I believe I have fallen in love with you, without knowing who you are.

Copyright Agnethe Mehn-Andersen 1992

Omskrevet på senere tidspunkt:

The Ring of Fire

I am increase through the Ring of Fire.
Will I meet you on my journey.
I open the black hole …
See me wander the way of reminiscences.

Here is a traveller’s route formed.
I may talk with old acquaintance.
We are all member of the colour of the rainbow.

The last hole,
the black ending deep
of eternity…

our power is the light
that divides up in Agape.
...the blank space.

Our last moment,
divide sundial into two,
which separates day from night
…and you from me.

As we fall in love in our other part of ourselves.
For here is new worlds created by the Sun.
Many are enlightened by you pure mind.
Eternal love for you makes me desert you.

Enlightened by your creative power I see my new goal…
You are the creator of life on the new planets.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: 69 uke Bergen Mødrehjem
PostPosted: Fri Nov 09, 2007 3:08 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Denne uke er det forløbig ikke nedskrevet sakdokumenter men jeg lager et innlegg her slik at det kan oppdateres senere med dokumentasjon fra denne uke. Fana sosialkontor og barneverntjeneste har nå "avsluttet" saken med begrunnelse av at når jeg har kjøpt egen bolig så har jeg ingen rett på sosialhjelp. Noe som passer meg bra. Det jeg ikke forstår på dette tidspunkt er barnefjernindustriens lange armer ved bruk av andre offentlige etater som NAV trygd og arbeid, helsestasjon og barnehagekontor mm.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: 70 uke Bergen Mødrehjem
PostPosted: Fri Nov 09, 2007 3:13 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Heller ikke denne uke er det mottatt sakdokumentasjon, noe som kan stemme overens med min dagbok, for jeg nyter å få være i fred. Legeavtaler ungår jeg for jeg har mistet tilitten totalt til alt som har med leger og tilsvarende mennesker.

70 uke Bergen Mødrehjem

01.05.93

Innsyn i egen saksdokumentasjon etter §§ 18 og 19 utlevert fra Folketrygd for utenlandssaker, bidragavdeling den 22.04.2005

Avskrø 000593 950.00 -950.00
Forsk Agnethe 000593 -950.00 950.00


Journalutskrift – utskrift 04.08.05 – Fastlege

04.05.93 NESTTUN ALLMENPRAKTIS
DIAGNOSE: IKKE MØTT
Regning sendt

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: 71 uke Bergen Mødrehjem
PostPosted: Fri Nov 09, 2007 3:20 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Dette er også en uke hvor jeg ikke har nedskrevet sakdokumentasjon ennå. Jeg mener jeg muligvis her får beskjed om at jeg har mottatt barnehageplass og får krav om at jeg MÅ på skole å ta ferdig gymnas (dvs to manglende timer) fra NAV. Psykolog Rigmor Dyrkorn som jeg fortsatt MÅ gå til (Når det ikke er mine hovedkontakter og barnevernet på Fana som utsetter slike ordre, så er mine foreldre også veldig flink til å utsette denne form for ordnre. Trusselen er fortsatt den samme: om du ikke går mister du ungen din.)

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: 72 uke Bergen Mødrehjem
PostPosted: Fri Nov 09, 2007 3:22 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Dette er også et innlegg jeg vil oppdaterer senere når jeg har nedskrevet all sakdokumentasjon.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 216 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]