It is currently Thu Mar 28, 2024 11:40 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Tvangsnevroser blandt ansatte
PostPosted: Wed Nov 22, 2006 10:50 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Sat Nov 04, 2006 12:12 pm
Posts: 80
Som dere sikkert forstår var oppholdet mitt på mödrehjem svärt traumatisk.
Her kommer enda en historie fra aglo familiesenter.
Tok med sönnen min på tur.Bare måtte ut av huset.Kom oppover veien,der mötte jeg en ansatt på tur med 3 barn i 2 til 3 årsalderen.hun sto 20 meter unna barna å ropte strengt at de skulle komme.de kom selvfölgelig ikke.de hadde det for morro,da de sto med fingrene inn i et ilderbur,(ilderen hadde unger)sier seg selv at dette kunne blitt svärt smertefullt for små fingre,derfor tok jeg barna vekk fra buret.spurte så.hva tenkte du?du må da ikke slippe dem bort til buret!hvorpå hun svarte,jeg klarer ikke pelsdyr.er så redd til og med de små.da spurte jeg,hva hadde du gjort om jeg ikke hadde kommet,å barna hadde blitt bitt?en ilder slipper ikke taket lett,den biter jo tvers igjennom?
hun svarte jeg har jo med telefon å kunne ringt etter hjelp.
Slike personer setter de til å passe små barn???for å ikke snakke om da hun sprang fra barn ned i ettårsalderen ute alene pga at det kom en katt.der satt de å lekte på veien opp til byggefeltet alene.PÅ GRUNN AV EN KATT...
Det var så ille at et av barna som hadde hamster jaget den ansatte rundt på mödrehjemmet med hamsteren,mens hun skrek i panikk..
Ikke for å kritisere de som er redde for slikt,alle er vi redde for noe.Men poenget var at de dömte oss for forskjellige tvangsnevroser som de mente vi hadde.Men ingen av oss sprang fra barna vi passet.en overkommer frykten når det er barn innvolvert,GJÖR MAN IKKE????
:twisted:
ps tenkte jeg måtte pröve å leke hobbypsykolog slik som de gjorde å pröve sette diagnose på dem.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]