It is currently Thu Mar 28, 2024 11:14 pm



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: björnen sover er traumatisk
PostPosted: Sat Nov 18, 2006 3:29 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Sat Nov 04, 2006 12:12 pm
Posts: 80
ville bare fortelle at björnen sover er en traumatisk å svärt skremmende lek for barn.visste dere dette?ikke jeg heller.men var så heldig at jeg fikk läre dette på aglo familiesenter.derfor unngikk jeg å psykisk traumatisere flere barn enn jeg allerede hadde gjort.
jeg lärte dette da jeg lekte med flere barn på senteret.uheldigvis grep personalet ikke inn för jeg hadde traumatisert barna flere ganger(de stakkars barna visste ikke at dette var traumatiserende,så de kom stadig tilbake for å liste seg rundt den store skumle björnen,altså meg.)personalet hörte til slutt gjennom kaffedrikkinga at barna hylte av fryd å gjemte seg,mens björnen jaktet uhyggelig på dem(stakkars barn,de visste ikke at de ble skremt)heldigvis kom det en streng dame som kjeftet på björnen å stoppet uhyggen for barna... :evil:

fikk også läre at barnelärdommen min var feil.
for når et barn legger hånden på varm kokeplate så må man gjöre som de ansatte på aglo man tar barnet,hiver det over vasken å tapper på varmtvann.man må selfölgelig ignorere at barnet skriker mere,samt kjefte på den som hiver seg frem å skrur på kaldtvannet(meg).for selfölgelig visste de 2 voksne ansatte som tviholdt hånden til 2 åringen under glovarmt vann mye bedre enn meg.å selvfölgelig skulle jeg aldri blandet meg inn i fagfolks gjöremål...

lärte også at når en kasserolle med smeltet smör tar fyr,skal man ikke stoppe personalet når de vil kaste vann på,heller ikke ta grytelokk å kvele flammene med.tenk på alt fagfolk kan som vi ikke vet..
skjönner ikke hvor de får plass til all kunnskapen jeg nei???? :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 19, 2006 10:49 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
De har jo ingen annen kunskap så noe må det jo være oppe de hodene også :twisted: :twisted:

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: grusom hjerteskjærende lesning!
PostPosted: Sun Nov 19, 2006 1:35 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Dette er forferdelig grusom hjerteskjærende lesning! Og jeg er glad for at jeg leser dette om dagen og ikke om kvelden, for ellers så hadde jeg ikke fått sove.

Men please, fortsett å skriv! Vi / dere trenger denne dokumentasjonen. Se på barnehjemsbarna fra "forrige århundre" - nå får de erstatning for den terroren de ble utsatt for.

Og, PLEASE, så langt dere kan huske; legg ut fullt navn på disse terroristene!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Erstatning?????????????????????
PostPosted: Sun Nov 19, 2006 3:33 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Thu May 04, 2006 4:36 pm
Posts: 107
Location: Fakse.DK
Kære Mona
Barnhjems barn fra forige århundred jo det er jeg, Men erstatning? nej du.Bare det at få myndighederne til at påtage sig NOGET ansvar for den tids mishandlinger er en kamp med selvmord til følge for mange.
I gennem de mange år der er blevet kæmpet og bevist i 1000 tals reporter bliver vi stadig mishandlet og voldtaget til morskab for staten og dets lakejer vi er stadig fulde af løgn,utroværdig og bliver stadig ikke regnet for det drit de træder på.

Se. www.sfm.no der er historier og repoter til 100 bøger fra den gang og der vil være stof til 100 bøger i dette århundred. Så erstatning det er en by i Rusland. ( men endnu vi er IKKE døde)

_________________
svend-aage
Godhavnsdreng


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]