It is currently Thu Mar 28, 2024 2:27 pm



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: BV.ANSATTE HENGES UT PÅ NETT
PostPosted: Sun Apr 29, 2007 9:31 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Thu Aug 10, 2006 11:11 pm
Posts: 206
Location: Fredrikstad
Nå har jeg vært inne på barnasrett og surfet igjennom
forskjellige linker.Klikket på enkeltsaker og:
Barnevernsansatte henges ut på internett:Ja,stakkars dem,
vi begynner å bli ganske mange motstandere av dette barnevern-
systemet nå ,slik at det merkes godt

Direktør Ann-Marit Sæbønes i Barne -ungdoms-og familie-direktoratet(Bufdir) er visstnok svært bekymret over at personer med tilknytning
til barnevernsaker henges ut på nett.
Hva er årsaken til det tro?Når gjør barnevernet noe som er bra for barna?

Og hun ønsker at kritikk stilles direkte til barneverntjenesten eller til
Fylkesmannen.Joda ,den har vi hørt før og vi har benyttet oss av det,
men ingenting skjer,de innenfor systemet beskytter hverandre.

Og hun sier:Vi vet gjennom brukerundersøkelser at det store flertallet
av barnevernets brukere er fornøyde.
Ja ,de gir seg aldri med å komme med uriktige opplysninger dette
barnevernet.Det store flertallet av barnevernets brukere under tvang
er livredde for bv.
Når de snur slik som vi få har gjort å kommer på banen og legger ut sakene
sine offentlig,da vil nok bv slite betraktelig.

Og den kommentaren om at barnevernsbarn tar avstand fra listene,
er det største pisspreiket jeg har hørt,det må isåfall være de som bv
har klart å hjernevaske totalt.

Bv vil nok slite med å rekruttere fosterforeldre etterhvert,de tjener
jo gode blodpenger på å oppbevare barna våre i fangenskap.Men er
det verdt det for disse folka,de må være klare over at de også blir å
havne på en svarteliste til slutt.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BV.ANSATTE HENGES UT PÅ NETT
PostPosted: Sun Apr 29, 2007 8:37 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
FREDRIKSTADSAKEN wrote:
Direktør Ann-Marit Sæbønes i Barne -ungdoms-og familie-direktoratet(Bufdir) er visstnok svært bekymret over at personer med tilknytning
til barnevernsaker henges ut på nett.


Ann-Mari Sæbønæs er en "tyskertøs". Hun har omgang med pengemakten som bevilger stadig mer til det motbydelige "barnevernet". I 1945 ble tyskertøsene skamklippet og internert. Sæbønæs fortjener samme skjebne for sitt forræderi mot Norges barn. Hun er en ille-luktende overløper som får godt betalt for sin skitne krig mot barnefamilier i Norge.

Barnevernsinstitusjonene som idag huser barn som er tatt med vold fra sine foreldre fordi hysteriske psykologtupper får betalt av det offentlige for å skrive løgn-rapporter om barn og foreldre, bør omgjøres til interneringsleire for barnevernere. Bare slik kan Norge få et rettferdig oppgjør med det brune maktpakket som har infiltrert alle norske kommuner.

Fredridstadsaken wrote:
Og hun sier:Vi vet gjennom brukerundersøkelser at det store flertallet
av barnevernets brukere er fornøyde.


Sæbønæs bør vaske munnen sin med Zalo. Det fordervede kvinnfolket lyver så det renner av henne. Kan hun dokumentere påstandene sine? Det betviler jeg sterkt. I tilfelle så er resultatet av brukerundersøkelsene forfalsket og hun gjør seg skyldig i dokumentfalsk. Hvem er det som tror at foreldre, som blir truet med tvangsfjernelse av barna, vil uttale seg ærlig og oppriktig om sin egentlige mening om "barnevernet"?

Sæbønæs bør selv oppleve hvordan det er å bli brukt av gestapistene i "barnevernet". Det er nemlig de forhatte barnevernspedagogene og -psykologene som er brukerne, ikke barna og foreldrene.

Fredrikstadsaken wrote:
Ja ,de gir seg aldri med å komme med uriktige opplysninger dette barnevernet.Det store flertallet av barnevernets brukere under tvang er livredde for bv.


Barn og foreldre er like redde for "barnevernet" som for Gestapo. Det sier litt om hvilke forbrytelser disse vemmelige "vernerne" av barn har gjort seg skyldige i.

Fredrikstadsaken wrote:
Bv vil nok slite med å rekruttere fosterforeldre etterhvert,de tjener jo gode blodpenger på å oppbevare barna våre i fangenskap.Men er det verdt det for disse folka,de må være klare over at de også blir å havne på en svarteliste til slutt.


Fosterpersonene gir seg ikke før de blir svartelistet og utsatt for samfunnets åpne forakt. De er som svartebørshaier under krigen, som tjente grovt på salg av antibiotika og andre livsnødvendigheter.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 30, 2007 10:05 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Jeg synes Sæbønes' oppførsel mot individer er langt verre enn den til norske kvinner som ble forelsket i tyske soldater under krigen. Riktignok er det under krig et absolutt lojalitetskrav om ikke å fraternisere med fienden. Men norske menn som tok jobber, f.eks med bygging, for tyskerne, ble langt mildere ansett enn kvinnene som ble glad i tyske soldater. Der dreiet det seg tross alt om forelskelse og kjærlighet, og de ble da hårdt nok tuktet. De av dem som giftet seg og fulgte sine menn tilbake til Tyskland, ble fratatt sitt norske statsborgerskap. Det ble ikke norske menn som arbeidet for tyskerne.

Jeg synes ikke om betegnelsen "tyskertøs", og i sammenhengen her ser jeg slett ingen relevans. Aller mest går den fortsatte bruk av det begrepet ut over barna, og vi vet hvordan de har vært behandlet av "dydige", selvgode nordmenn.
  
Marianne

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: "Tyskertøs"
PostPosted: Mon Apr 30, 2007 10:34 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
MH Skånland wrote:
Jeg synes ikke om betegnelsen "tyskertøs", og i sammenhengen her ser jeg slett ingen relevans. Aller mest går den fortsatte bruk av det begrepet ut over barna, og vi vet hvordan de har vært behandlet av "dydige", selvgode nordmenn.
  
Marianne


Overløper, renegat eller sviker er kanskje bedre ord?

Når du ser Ann-Mari Sæbønæs på fjernsyn så har hun alltid det superiøre smilet fra øre til øre mens hun belærende forteller om all "omsorgssvikten" i samfunnet som nødvendiggjør barnevernets inngripen.

Det jeg vil frem til er noen som fortjener samfunnets forakt. Jeg kan vanskelig tenke meg noen som fortjener forakt mer enn nettopp de barnevernspedagogene og-psykologene samt alle barnevernsdirektørene som tjener sitt levebrød på andres ulykke.

De barnevernsansatte møter foreldre med dyp forakt, men de kaller det for "verdighet og respekt", noe som selvfølgelig er løgn.

Jeg synes det bør stilles krav til kvinner at de kontrollerer følelelseslivet sitt i krig når mennene er ved fronten og risikerer sine liv. Kvinner er ikke hjelpesløse nikkedukker som det ikke kan stilles krav til.

Når det er sagt, så er jeg enig med deg i at kvinnene som hadde fraternisert med fienden ble unødvendig stygt behandlet, ikke minst barna deres. Barna var nå ihvertfall uskyldige!

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue May 01, 2007 2:33 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Denne nasjonalromantikken...

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]