It is currently Fri Mar 29, 2024 12:54 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: hva gjör jeg nå?
PostPosted: Sun Nov 05, 2006 2:10 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Sat Nov 04, 2006 12:12 pm
Posts: 80
har hatt bv inne siden 1 barnet ble födt.14 år siden.har blitt trakasert,hatt telefonterror,tvangsplassert på mödrehjem.gutten min ble plasert i fosterhjem,de gikk til sak da jeg nektet å frivillig skrive han fra meg,selv om de var enige i at han hadde det godt å trygt,men de hadde en paragraf de ikke hadde fått prövd i retten som gikk på barnets fremtid.det endte med at de trakk saken da de så de kom til å tape.det var bedre at de ikke hadde dom i saken sa de,for da kunne de ta den opp senere.ble tvunget til abort,jeg fikk velge hvem jeg ville ha.flyttet komune etterpå ble gift å fikk nytt barn.da begynte det på nytt.de hadde sendt over papirene.hjelp...da mannen min fikk arbeide en annen plass flyttet vi igjen.da han traff ei å flyttet fra oss,satt jeg på fremmed plass med 2 barn å helsesöster mente jeg trengte psykriatisk sykepleier.dette selv om jeg hadde det mye bedre etter at han flyttet,hadde så besök av noen venner som jeg sjelden ser.de ga gutten noen tomflasker som han kunne pante,deriblandt ölflasker. för han rakk pante disse kom sykepleieren stormende inn,spurte om jeg hadde begynt å drikke.jeg forklarte saken,hun ga seg ikke 5 gangen hun tok opp d,ble jeg irritert å spurte om hun skulle gjöre jobben å höre på meg hvis ikke trengte hun ikke komme tilbake.dagen etter ringte hun å sa hun måtte melde meg.hun å bv dama kom å satt å kryssforhörte meg.de spurte om jeg brukte 14 åringen som reservefar,om d at han var blitt roligere ikke betöd at han var redd meg(han er större enn megå kunne tatt meg under armen å gått..hjelp)sykepleieren sa jeg hadde dyp angst å depresjon etter at min mann flyttet(andre sier de ser jeg har det bedre etter han dro) å hun nektet for oppförselen sin.hun ble trodd selvfölgelig.ble innkalt til möte par dager senere av bv da satt bv dama å sa hun trodde jeg var for snill å at de måtte sette inn sakkyndig observasjon over flere dager.hjelp hva kan man gjöre????når tar det slutt?kan de virkelig holde på sånn i så mange år?enda det har värt observasjoner samt sak tidligere å alle har vist ingen grunn til omsorsovertakelse!!!!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Viktig dokument.
PostPosted: Sun Nov 05, 2006 6:41 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg har lest innlegget ditt, og det er et VIKTIG DOKUMENT for oss, som atter en gang til beviser hvilken galskap bv utsetter barn og foreldre for.

Beklageligvis, så har jeg hørt din historie litt over 600 ganger, og den er helt ordinær. Kun variasjon over samme tema.

Jeg håper at du vil lese mange innlegg her, for via dem vil du få kunnskap om hvordan du kan "mestre" bv på best mulig måte. Jeg anbefaler deg selvfølgelig å lese de rådene jeg har beskrevet tidligere. Da bare klikker du på mitt navn og finner alle mine innlegg.

HUNDEN MIN HADDE KANSKJE LUKKET INN TYVER - MEN DET GJØR IKKE JEG. DERFOR: IKKE LUKK BV-FOLK INN I HJEMMET DITT. IKKE SAMARBEID. VÆR VANSKELIG. DU FÅR INGEN BEDRE DEAL OM DU SAMARBEIDER. KUN FLERE LØGNAKTIGE JOURNALNOTATER Å FORHOLDE DEG TIL. SKAFF DEG VITNER. BÅNDOPPTAKER. OSV. TRENER AVTALER.

Forhåpentligvis vil også mange andre kjekke folk her inne komme med konstruktive råd og vink til deg.

Du kan også gå inn på "ABC mot barnevernsgalskap" og finne mange fine tråder der.

Ha det fint så lenge, ved godt mot og lykke til!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]