It is currently Tue Mar 19, 2024 6:36 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Dommer manipulerte dommeravhør
PostPosted: Tue Jan 29, 2013 4:51 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Til Frostating lagmannrett, Munkegt.20, 7013 Trondheim
Hvorfor vil dere ikke ut med navnet på denne skjeggebusten. Denne skjeggebusten var en dommer som bevist manipulerte et dommeravhør våren 2011 for å få ønsket resultat.
Dem som ble avhørt sa klart og tydelig på slutten av avhøret at det var ikke sant og flirte, men denne dommeren lot som han ikke hørte det. Det ble opptatt på lydbånd, har dere slettet det.

Det hele var et bestillingsverkverk fra Lerkendal bydel "barnevern" Trondheim.
Dem skulle bare få han dømt.
Aktørene:

Statsadvokat Per Morten Schjetne, Trondheim, konstruerte en 100% falsk tiltalebeslutning på oppdrag av såkaldt barnevern.

Politiinspektør, aktor Alf Rune Nilsen, Trondheim fremførte den falske tiltalen i retten.

" Barnevern" konsulent Beate Blom, Lerkendal bydel barnevern, Trondheim, har påført mine barn et HELVETE, LIDELSE OG GALSKAP. Sosialdiktaturisk pint mine barn så dem ble syk av det, fekk vondt i magen kaldsvettet og klarte ikke gå på skolen.

Elisabeth Kvaløy, Heimdal politistasjon Trondheim. Holdt voldsoppvisning med 8 uniformerte politifolk forann øynene til mine mindreårige barn, løyet i øst og vest, løyet i tiltalebeslutning og sagt at jeg skulle voldta henne og skjære av henne hodet.
Brutt menneskerettighete og brutt barnekommisjonen.

Jeg har gjentatte ganger bedt dere om navnet på denne sjeggebust dommeren, men dere har ikke svart en gang. Jeg ber dere gi meg navnet på denne personen. Det var en lang fyr med sjegg og lang bart, syns jeg har sett han avbildet fra Trondhjæms bartefoerning eller hva det heter.
Dommer Bjarne Vidar Kjølmoen døde plutselig rett etter den falske dommen


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]