It is currently Tue Mar 19, 2024 3:59 am



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: HAR YDMYKET, PINT OG TORTURERT MINE BARN SÅ DEM FEKK VONDT I
PostPosted: Tue Jan 22, 2013 2:56 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
"Barnevern" konsulent Beate Blom, Lerkendal bydel barnevern Trondheim har ydmyket, pint og tortureret mine barn så dem fekk vondt i magen og klarte ikke å gå på skolen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: HAR YDMYKET, PINT OG TORTURERT MINE BARN SÅ DEM FEKK VON
PostPosted: Thu Jan 24, 2013 11:51 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed May 05, 2010 12:41 am
Posts: 698
Bernar wrote:
"Barnevern" konsulent Beate Blom, Lerkendal bydel barnevern Trondheim har ydmyket, pint og tortureret mine barn så dem fekk vondt i magen og klarte ikke å gå på skolen


Beate Blom burde lese dette; publisert på Norsk Helseinformatikk (nhi.no) 21. jan 2013; Skilsmissebarns mentale helse:

"En ny studie fra Universitetet i Bergen viser at barn som mister kontakten med en av foreldrene sine etter en skilsmisse, oftere sliter med psykiske helseplager."

Mange barn som mister kontakten med foreldre og familie etter "barnevernets" hjerteløse herjinger, er enda verre stilt enn skilsmissebarna.

Skilsmissebarn mister vanligvis bare kontakt med en forelder, de fleste barnevernsbarna mister kontakt med begge foreldre og hele sin familie.

"Tidligere studier har vist at for barn som mister kontakten med en av de biologiske foreldrene, hjelper det ikke nødvendigvis på plagene om det kommer inn en steforelder. Disse barna opplever likevel lavere grad av velvære sammenliknet med barn som har bevart kontakt med begge foreldrene. Det kan derfor synes som om biologiske foreldre er særlig viktige."

Greier Beate Blom å lese og forstå ?

Det ser ikke sånn ut. Det ser ut som hele det "barnefaglige" miljøet er vaksinert mot seriøs kunnskap og forskning. Pansrede treskaller, som hverken kunnskap eller fornuft er i stand til å trenge igjennom.

I stedet virrer Beate Blom rundt med psykobabbelet sitt, et psykobabbel som normale mennesker blir syke bare av å høre på.

Synd Beate Blom har så stor makt, kombinert med så lite vett.

Men aller verst er Beate Blom når hun trakasserer og skremmer uskyldige barn.

_________________
Never, never, never give up!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." (Churchill)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: HAR YDMYKET, PINT OG TORTURERT MINE BARN SÅ DEM FEKK VON
PostPosted: Fri Mar 15, 2013 9:20 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Feb 02, 2013 11:46 pm
Posts: 76
Barnevernets brutale inngrep i små barns liv fører med seg både psykiske og fysiske skader.

faktisk risikerer man alvorlige sykdommer når barna opplever denne frykten, og det ser ut til at forskning på området ikke når frem.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4081785.ece

og når små barn opplever dette stresset så produseres så mye av stresshormonet kortisol at de faktisk blir fysisk syke og må medisineres.

denne artikkelen sier at barn helt ned til 3 års alder kan gjenfortelle overgrepet ved senere intervjuer, og jeg VET at jeg selv har MINNER fra før jeg var 2 år. og dette er minner og ikke erindringer om ting jeg har blitt fortalt.

så at ditt barn får vondt i magen er overhode ikke overraskende.

Bare metodene de bruker ved å gå og informere barn om at de skal flytte FØR en sak har vært i fylkesnemda sier noe om hvordan de skaper frykt hos barn, og jeg klarer ikke se barnas beste i deres metoder

_________________
sannheten skal ropes ut over hustakene


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]