It is currently Tue Mar 19, 2024 10:10 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: HVORDAN GÅR DET ?
PostPosted: Fri Jan 20, 2012 2:03 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Jeg lurte på hvordan det går med min annmeldelse av "statsadvokat" Per Morten Schjetne, Trondheim statsadvokatembete. "Statsadvokat" Per Morten Schjetne ble annmeldt for dokkumentforfalskning m. m.
Det er allvorlige saker dere har i hendene !
Jeg og min familie, mine barn har gjennomgått et sant helvete i over 2 år. Jeg har måttet sitte i fengsel, er registrert som en kriminell med de følgene det innebærer. Alle desse lidelsene og smertene har vi måttet gjennomgått på grunn av den falske tiltalbesluttningen fra " statsadvokat" Per Morten Schjetne.

Du, Jan Egil Presthus og denne såkalte Spesialenheten for politisaker er i virkeligheten en politiforening hvor politiet kan få støtte og medhold. Dette vet politiet. Å lese løynen politiet sender til dere er ikke etterforsking i det hele tatt. Å skrive standard svar som at: Dere finner ikke grunn til videre etterforsking er en enorm kriminell forbrytelse fra dere mot folket og i dette tilfelle Meg, min familie og mine barn. Jeg ser frem til den dagen dere blir satt bak lås og slå. "Riksadvokat" Tor Aksel Busch legaliserer forbrytelsene til Dere, politiet, statsadvokater. Den norske stat har allerede betalt ut 1 milliard i erstattning for justismod. Og hvor mange selvmord følger ikke i kjølvannet til såkalt barnevern som "statsadvokat" Tor Aksel Busch er en pådriver for. "Spesialenheten" samarbeider med dem andre kriminelle i det offentlig. Det er bare i det offentlig dem kriminelle har krav på beskyttelse.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]