It is currently Tue Mar 19, 2024 4:09 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: ANMELDELSE AV HEIMDAL POLITISTASJON TRONDHEIM
PostPosted: Fri Jan 06, 2012 4:34 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Spesialenheten for politisaker.

Anmeldelse av politiet i Trondheim.

Jeg anmelder hær ved politimann ------ og politikvinne Else, begge fra Heimdal politistasjon Trondheim.
... Anmeldelsen gjelder, trusler, vold, misshandling og maktmissbruk mot min --mindre årige sønn ORDET BRUKES MEST AV SPAMMERE. MELDINGEN ER MENT Å HINDRE DEM. BEKLAGER OM ANDRE BERØRES! xxxxxx xxxxx xxxxx
Hendelsen fant sted Flatåsen- Trondheim sentrum politistasjon 11/12, 2011.

Min sønn hadde merke på armen etter at håndjern på han ble strammet til, Han hadde smerter i nakken Han hadde smerter hele natten og måtte ta smertestillende tabletter.
Politikvinnen kalte han for en dritunge.
Politiet var føre var for seg selv og skrev i rapport at han ikke hadde merker.
Politiet løy på gutten til barnevern og politiet løy til adresseavisen som publiserte løynen blant folk.
Adresseavisen sier at politiet kan ikke lyge, den samme oppfatningen har barnevern og bygger på det.

Guttene ble tatt i halsen av politiet og drylt opp etter en murvegg med beskjed om å holde kjeft da dem skulle forsvare seg. Min sønn og en annen gutt løp og gjemte seg for dem var redd.
Min sønn xxxxxx ble truet med pepperspray i ansiktet av politikvinne Else mens hun holdt på sprayflaska. Min sønn har allergi.
Politiet lyger på guttene og sier at guttene truet dem med stokker Dette er ikke sant, det var bare noen stokker som lå dær. Politiet lyger og sier at dem ble truet med kniv, dette er heller ikke sant.
Min sønn sier at det ble ikke nevnt navnet kniv en gang, dem hadde heller ikke kniv på seg.

Jeg forlanger dommeravhør av min sønn snarest.

Min sønn xxxxxx og hannes kammerat ble kjørt med håndjern i hver sin stor politibil til Trondheim politistasjon og satt på hver sin glattcelle uten beskyttelse eller verge tilstede. Da mødrene til guttene kom etter 2 timer forandre politiet tone til guttene.

Noen gutter hadde ringt på i et boligkompleks med 24 leiligheter og spurt om å få komme inn å varme seg, det fekk dem og det ble opplåst og dem fekk komme inn.
Dem satte seg på en benk. En stund etter kom det en leieboer og startet brudulje med guttene som hadde fått lov til å være dær ,hans kone ringte til politiet som kom med en gang.
Guttene hadde ikke gjort noe gale.
Denne leieboeren skriver i Adresseavisen dagen etter at “saken” var sterkt overdrevet av politiet. Det var ingen sak i det hele tatt.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]