It is currently Tue Mar 19, 2024 11:07 am



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: "BARNEVERN"S BARN INNELÅST GRÅ OG UTTRYKKSLØS I ANSIKTET
PostPosted: Tue Oct 18, 2011 8:28 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Innelåst i tortur på en røykfylt celle i Vik Fengsel lukket avdeling, med ekstrem hodepine og muskelsmerter grunnet røykelukten.
Justismord utført av "barnevern" med politi og rettsapparat som støttespillere.
Hovedaktører : Politikvinne Elisabeth Kvaløy, Heimdal politistasjon Trondheim, "barnevern" konsulent Beate Blom, Lerkendal bydel barnevern Trondheim, Politiinspektør Alf Rune Nilsen, Trondheim, Statsadvokat Per Morten Schjetne, Trøndelag statsadvokatembeter. Riksadvokat Tor-Aksel Busch, Dommer Bjarne Vidar Kjølmoen, Trondheim tingrett (dø).

Når jeg kom inn i gangen i Vik Fengsel snerpet det seg i nasen på grunn av røykestanken. En halv time etterpå hadde jeg en knakendes hodepine med muskelsmerter.

I alle statens hus er det strenget røykeforbud, den som ikke respekterer det blir hentet av politiet. Påtaleansvarlig Tor Teige og etterforsker Thien Ngo, Sogn og Fjordane Politidistrikt henla anmeldelsen min mot Vik Fengsel.

Vik Fengsel er også statens hus, men dær blir folk innelast på en celle i røyestanken slik at dem blir torturert med ekstremt sterk hodepine og muskelsmerter.


Jeg kontaket fengselsvakt Henriette v/ fengselsleder Roy Stavheim, Vik Fengsel. Sa at jeg hadde en knakendes hodepine og muskelsmerter nedover nakken som skyldes røykestanken, jeg var ikkerøyker og ømfintlig mot røyk, dette var et rent helvete og tortur, jeg forlangte å komme ut. Til svar fekk jeg: DU KAN BARE TA DEG EN RØYK PÅ CELLA.
Jeg syns du er ganske frekk sa jeg til hun. Da reparerte hun det til at jeg kunne vaske ned cella. Det var ikke min jobb å vaske ned hæslig røykebelegg fra flere 10 år. Dessuten hadde det ikke hjulpet, Alle dem innsatte var storrøykere å røyken kom veltendes fra 14 celler ut i gangen.

Denne fengselsvakt Henriette var av samme slaget som politikvinne Elisabeth Kvaløy, Heimdal politistasjon Trondheim. : Frustrert tenking, Forsøker å være autoritær "handlekraftig" kvinne, Hær kommer jeg, jeg har har masjoyrke. Politikvinne Elisabeth Kvaløy er en engstelig og psykisk skadelig kvinne, hun har redsel og dærfor prøver hun å kontrollere andre, hun har ingen skrupler for å ødelegge familier og barn.



Fengselsleder Roy Stavheim, Vik Fengsel 6893 Vik i Sogn henviste til lege. For å komme til lege måtte det gå gjennom psykriatrisk sykepleier.
Trodde det var en pengeinnkrever, torpedo 2 meter høy, han presanterte seg for psykriatrisk sykepleier Terje Solberg. Han treiv stolen som stod på gulvet med ei hand, svingte den rundt å slengde seg ned til skrevs over stolen, bøyde seg ned og så meg frekt inn i øynene og sa: JEG VIL GJERNE HA EN PRAT MED DEG. Hvem i hel.........kan tillate deg å fremtre på denne måten sa jeg til han. Dette var tydelig vis en fremtreden som var normal for han.
jeg fortale om hodepinen og muskelsmertene jeg hadde på grunn av røykestanken. Svar: hvordan jeg kunne vite at det var røyken som var årsaken, han sa også at det det var lov å ta seg en røyk.
Jeg ba psykriatrisk sykepleier Terje Solberg dra seg ut av cella.

Jeg ba personalt om å få snakke med en lege. Psykriatrisk sykepleier Terje Solberg kom igjen ennå en gang, da så han ut som en maursluker han stod i døra. Dra deg ut sa jeg til han.

50 % av de innsatte var yngre og eldre ungdom som "barnevern" hadde overtatt omsorgen for fra dem var helt små, dem gjekk rundt bleke og helt uttrykksløse i ansiktet. dem sa at dem var vant med å spise mange kameler. Psykriatrisk sykepleier Terje Solberg og fenselsvakter a la Henriette hadde tydeligvis eksponert seg på dem + kr. 450 000 i lønn sa dem selv.

Jeg kom omsider til lege Alexander Sossman, han snakket svensk og sa selv at han var fra Polen.
Jeg sa at jeg satt fengslet på lukket avdeling for et justismord. Jeg var ikkerøyker, vegitarianer og svært ømfintlig for røyk, jeg var innelåst på en røykfult celle som hadde gitt meg en non stop knakendes hodepine med smerter ned over nakke og skuldrer, søvnproblemer. Problemet er enkelt, jeg må ut av denne røykestanken i fengselet sa jeg. Du er lege sa jeg og du har avgitt løfte i Guds navn om å hjelpe folk.
Lege Alexander Sossman fekk en varm potet i fanget. forstod at han gjerne ville være kristelig og.
Han ba meg komme igjen 2 dager senere, jeg måtte tilbakers til cella i tortur.





Da jeg kom tilbakers til lege Alexander Sossman 2 dager senere hadde han det klart. Jeg hadde 3 alternative sa han , slik var regelverket og remset opp med fingrene.
1.) Bli innlagt i vanlig sykehus, men da måtte han sjekke lunge, hjerte og blodtrykk. (Dær ville han ikke funnet noe)
2.) Bli innlagt i psykriatrisk sykehus (sinnsykehus), da måtte jeg ha suspekte tanker og være deprimert.
3.) Gå tilbakers til cella.

Lege Alexander Sossman ville løse problemet med hodepine fra røykestanken i fengselet med å opne for innleggelse i psykriatrisk sykehus, sinnsykehus.
hodepinen og muskelsmertene trengde ikke komme fra røyken i fengselet sa han. Spurte meg flere ganger om jeg hadde suspekte tanker, jeg så veldig deprimert ut sa han.
Jeg har søvnproblemer på gunn av ekstrem sterk non stop hodepine og muskelsmerter, løsningen er er enkel, jeg må ha legeattest for å komme ut av dette røykfulle fengselet sa jeg. Jeg kan ikke gå med på å legge meg inn i psykriatrisk sykehus, sinnsykehus.

Lege Alexander Sossman sendte meg tilbakers til tortur med ekstrem hodepine og muskelsmerte innesperret på en røykfult celle.
Jeg spurte han om han handlet fra sitt hjerte eller regelverket. Han handlet fra sitt hjerte sa han.


viewtopic.php?f=301&t=5894

Norges Astma-og Allergiforbund var ikke interessert i saken, dem ville sende meg en innbetaling giro. Dem også har en plass og være å få penge. Se nedenfor:

Hei

Du finner informasjon og råd for bedre inneklima på våre hjemmesider; http://www.naaf.no/no/inneklima/10_gode ... inneklima/



For videre informasjon kan du se på http://tobakksfritt.no/





Takk for din henvendelse til NAAFs rådgivningstjeneste.

Medlemskap i NAAF gir mange fordeler! Du får mange rettigheter, tilbud og fordeler samtidig som du støtter Norges kanskje viktigste organisasjon. NAAF gjør Norge friskere og det som er godt for personer med astma og allergi er godt for alle andre!

Meld deg inn eller støtt vårt arbeid; http://stott.naaf.no

Medlemmer prioriteres på e-post grunnet stor pågang på tjenesten.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: "BARNEVERN"S BARN INNELÅST GRÅ OG UTTRYKKSLØS I ANSIKTET
PostPosted: Tue Oct 18, 2011 4:08 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
De fleste med litt makt og og mulighet til ansvar i vårt samfunn er systemidioter. Det er vel medvirkende årsak til at de får posisjonene.

Selv om de ikke har makt til å gjøre mye for de innsatte, så burde de få det ned skriftlig at situasjonen er skadelig, og uoppfordret gi kopi av slikt til den det gjelder.

Slik de agerer så gjør de seg medskyldige i justismordene.

De burde gjøre det som står i deres makt til å avhjelpe og belyse overgrep. Det gjør de normalt ikke.

Fra de to månedene jeg var i fengsel, så husker jeg kun to som ikke var systemidioter. Legen sa til meg at hadde det vert opp til vedkommende så skulle jeg kommet meg derfra øyeblikkelig. En prest (tror jeg det var) viste også stor forståelse uten å kunne gjøre mye. Resten av de jeg relaterte til virket være mer eller mindre nyttige idioter for systemet, uten en klar selvstendig moralsk tenkning relatert til de innsatte. Men jeg kan selvsagt ta feil med noen...

Anne Lise Bangsund i det såkalte barnevernet ville ha fengselet til å vurdere om jeg var en god far, og fikk klar beskjed om at slike vurderinger drev man ikke med i et fengsel. Underlig mangel på virkelighetsorientering på den damen! (Vi vant saken, men jeg er ikke ferdig med den damen!)
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: "BARNEVERN"S BARN INNELÅST GRÅ OG UTTRYKKSLØS I ANSIKTET
PostPosted: Wed Oct 19, 2011 12:33 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Anne Lise Bangsund i det såkalte barnevernet ville ha fengselet til å vurdere om jeg var en god far, og fikk klar beskjed om at slike vurderinger drev man ikke med i et fengsel. Underlig mangel på virkelighetsorientering på den damen! (Vi vant saken, men jeg er ikke ferdig med den damen!)
-rom-


Det er et eller annet som virker utrolig teit her. Hvorfor ikke be fengslet vurdere om du er en god elsker eller en god kokk?

Denne Anne Lise Bangsund høres ikke ut som noen "dame". Dame er en hederstittel som fordrer at man har et minstemål av dannelse. I samfunnet idag er det blitt mer og mer vanlig å omtale kvinner generelt som "damer" mens menn stadig omtales som "menn", og ikke som "herrer". Dette er etter min mening et utslag av den fordummende ekstremfeminismen, som har gitt kvinner som Anne Lise Bangsun utforholdsmessig mye makt; Makt som har korrumpert henne og som brukes til skade for andre, ikke minst barna.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]