It is currently Tue Mar 19, 2024 4:22 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: POLITIET FORTSETTER KRIMINELLE HANDLINGER FOR "BARNEVERN"
PostPosted: Fri Aug 26, 2011 9:02 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Politiinspektør Alf Rune Nilsen, Trondheim fortsetter sine kriminelle handlinger for såkalt barnevern.
Politiinspektør Alf Rune Nilsen har nå også ødelagt sommerferien til mine barn. Dem hadde gledet seg til å reise til sin far for å reise på strandtur, sette garn og fiske. Det ble ingen ferie, mine barn måtte begynne skolen igjen uten å ha vert noen plass, det er vondt for dem.

Politiinspektør Alf Rune Nilsen har aktivert Florø politistasjon for å utføre barnepining og familieterror.
Litt før St. Hans 2011 ble jeg flere ganger opp ringt av politimann Jan Tor Sunde, Florø politistasjon med trusler om at vist ikke jeg kom, skulle dem komme å hente meg. Dem skulle ha DNA, test av meg, d.v.s., tappe blod av min kropp med tvang og vold. Politimann Jan Tore Sunde ble opplyst av meg at det gjalt et justismord og karaktermord fra såkalt barnevern og deres støttespillere i politi og rettsvesen.
Politiet utførte følgelig kriminelle handlinger. Det var ingen som hadde rettigheter i min kropp, det er en krenkelse på høyde med voldtekt. Jeg fikk et morskt svar fra politimann Jan Tore Sunde at det var BESTEMT.

Jeg hadde besøk langveies ifra. Vi måtte reise på fisketur hver dag for ikke å være hjemme, politiet kunne troppe opp når som helst, Dette satte så mørke skyer over besøket at dem reiste igjen før tiden, måtte kjøpe ny returbillett til full pris.
Jeg tok ikke kjangsen på ha mine barn hos meg i sommerferien og det ble ingen sommerferie på mine barn.

10/8 2011 kl. 09.40 så jeg at politiet hadde ringt til min mobil, da var vel dem ferdig med ferien sin.
25/8 2011 kom det politibil med uniformerte politier opp til mitt hus. Jeg lukket ikke opp ytterdøren for dem, men opnet i stedet opp vinduet på WC. Dette likte dem ikke, dem ene politien gjemte seg bak husnåva for ikke å bli video filmet.
Jeg skjønte ærlig talt ingen ting, dem sa at dem kom med en forkynning av en anke. Den anken var utsendt 24 april i år og jeg har mottatt den 2 ganger sa jeg, en gang fra høyesterett og en gang kom den slengenes som kopi i posten fra politiinspektør Alf Rune Nilsen. Da hadde altså politiinspektør Alf Rune Nilsen på pur ondskap sendt anken ennå en gang da med politi.

Jeg har fått innkalling til Vik fengsel, Vik i Sogn for soning av et justismord og karaktermord fra såkalt barnevern og deres støttespillere i politi og rettsvesen.
Mine gjester fra i sommer kjøpte ny billett i juli for å komme til meg i oktober på nytt.
Da sitter jeg i fengsel og hele deres billett på ca. kr.6000,- går tapt. Jeg har fått trusler om at vist ikke jeg møter opp i fengsel får jeg 4 måneders ekstra fengsel + bot.
Jeg klarer ikke å stå å se på at mine gjester på toppen av det andre skal miste kr.6000,-
Dette er bare en del av den kriminelle ondskapen politiinspektør Alf Rune Nilsen, Trondheim utfører for såkalt barnevern.


viewtopic.php?f=301&t=6640

Blant mange må desse kriminelle personene få sine Nurnenbergprosser, politikvinne Elisabeth Kvaløy, Heimdal politistasjon Trondheim. Holdt voldsoppvisning med 8 uniformerte politifolk forann øynene til mine mindreårige barn, løyet i øst og vest, løyet i tiltalebeslutning og sagt at jeg skulle voldta henne og skjære av henne hodet.

Statsadvokat Per Morten Schjetne, Trondheim, konstruert en 100% falsk tiltalebeslutning på oppdrag av såkaldt barnevern.
Statsadvokat Per Morten Schjetne er " barnevernets" nyttige IDIOT.
Politiinspektør, aktor Alf Rune Nilsen, Trondheim fremførte den falske tiltalen i retten.

" Barnevern" konsulent Beate Blom, Lerkendal bydel barnevern, Trondheim. Sosialdiktaturisk pint mine barn så dem ble syk av det, fekk vondt i magen kaldsvettet og klarte ikke gå på skolen.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]