It is currently Tue Mar 19, 2024 12:27 pm



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: NAV. OG "BARNEVERN" OFFERE FÅR EGEN AVDELING VED VIK FENGSEL
PostPosted: Wed Aug 24, 2011 9:23 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
VIK FENGSEL, VIK I SOGN

Vedrørende innkalling, soning , tvangsfullbyrding av justismord fra såkaldt barnevern og deres støttespillere i politi og rettsvesen.

Jeg bekrefter å ha mottatt 24/8 2011 innkalling til tvangsfullbyrding av fengselstraff for justismord, samt en rekke trusler om jeg ikke møter opp, blandt annet bot og 4 måneders fengsel i tillegg.
Det stod ikke et ord om penger til reisen. Jeg skal ha dekket og forskudtert reisen.

Jeg venter besøk langveis fra i 14 dager akkurat når jeg ble innkalt til tvangsfullbyrdingen av fengselstraff for justismordet, dette gjør at hele besøket er spolert og billetten, kjøpt i mai d.å. ca, 6000 kr. går tapt.
Hvem skal betale ? jeg kan i anstendighetens navn ikke stå å se på at mine venner betaler for dette og jeg har ikke råd til å betale.

Denne familieterroren fra politi og såkalt barnevern har pågått nå i 2 år.
Tidligere i sommer hadde jeg også besøk. Politiet satte så mørke skyer over besøket med sine trusler om at dem skulle komme å hente meg for å tappe blod av meg at dem reiste igjen før tiden. Ny retur billett måtte kjøpes og det ble dyrt.

Mine barn hadde gledet seg til å komme til sin far for fisking å strandturer i sommer. Jeg tok ikke kjangsen på å ha mine barn hær grunnet terroren og truslene fra politiet. Det ble ingen sommerferie på mine barn. Dem måtte gå i samme dralten hjemme og begynne skolen igjen. Nå blir det heller ingen høstferie på dem. Når politiet var ferdig med ferien sin fortsatte dem med terroriseringen og truslene.

" Barnevern" konsulent Beate Blom, Lerkendal bydel barnevern Trondheim, har tidligere pint mine barn sosialdiktaturisk så dem ble syk av det, fekk vondt i magen kaldsvettet og klarte ikke gå på skolen.

Politikvinne Elisabeth Kvaløy, Heimdal politistasjon Trondheim. Holdt voldsoppvisning med 8 uniformerte politifolk forann øynene til mine mindreårige barn, løyet i øst og vest, løyet i tiltalebeslutning og sagt at jeg skulle voldta henne og skjære av henne hodet.

Statsadvokat Per Morten Schjetne, Trondheim, konstruert en 100% falsk tiltalebeslutning på oppdrag av såkaldt barnevern.
Statsadvokat Per Morten Schjetne er " barnevernets" nyttige IDIOT.
Politiinspektør, aktor Alf Rune Nilsen, Trondheim fremførte den falske tiltalen i retten.

Dommer Bjarne Vidar Kjølmoen, Trondheim tingrett som dømte meg til justismord døde bare rett etterpå. Dette viste jeg før det var noen som sa det til meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: VIK FENGSEL, SOMMERLEIR FOR BARNEVERNSOFFERE I NORGE
PostPosted: Thu Aug 25, 2011 5:51 am 
Offline

Joined: Sat Dec 19, 2009 10:27 pm
Posts: 10
The system, which is actually a communist regime from the perspective of East Europe, is clearly demonstrating its power to be the only holders of justice.

Bernar's family torture for two years now has shown that the regime wants him on his knees - the imprisonment is meant to teach Bernar a lesson to keep quiet, agree with the oppressors, respect the police, social workers, judges, psychologists, in other words - elite of the regime.

Unfortunately it's done by the taxpayers money. Isn't it too expensive to keep an innocent man in prison because he is not afraid of the regime in Norway and keeps fighting? The elite spend without counting, it's always been like that in all communist countries.

Enormous amounts of police who were not very fast when children on the island were crying for urgent help, social workers and psychologists who torture families and take away children placing them in foster homes and families.

It really doesn't matter to them what happens to these children or their families, or if they can have normal summer ( of course nobody offers them nice camps on islands ).

Brainwashed and blinded by the old communist idea of collective upbringing of children, which had died its natural death in many former Soviet countries long time ago, these people are the real threat to the Norwegian society and future, but not Bernar!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: VIK FENGSEL, SOMMERLEIR FOR BARNEVERNSOFFERE I NORGE
PostPosted: Thu Aug 25, 2011 9:50 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
En svært god kommentar fra Silva!

Alle gode ønsker, Bernar!!

Å leve et helt liv trakassert av maktpakk er totalt uakseptabelt! Men slik er menneskenaturen. Holder man ikke makten i tømme, så blir det farlig. For makt har i hovedprinsipp aldri vert utstyrt med mye selvkontroll eller selvkritikk.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: VIK FENGSEL, SOMMERLEIR FOR BARNEVERNSOFFERE I NORGE
PostPosted: Sun Aug 28, 2011 3:48 pm 
Offline

Joined: Sat Dec 19, 2009 10:27 pm
Posts: 10
My heart is frozen in pain that Bernars has to go to prison - lonely and cold place. They are imprisoning you like a dangerous criminal, i hate them! Children welfare officers will harm Bernar's children even more - take away and imprison their father. Justice must cry of pain over such cases!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]