It is currently Tue Mar 19, 2024 12:22 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Politiet ødela også sommerferien til mine barn.
PostPosted: Sun Aug 21, 2011 6:48 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Florø 28 juni, 2011.

Til: politimann Jan Tore Sunde, Florø politistasjon 6900 Florø

Du ringte meg gjenntadde ganger i forige uke og fremsatte trusler som er familieødeleggelse og terrorisering, dette på toppen av justismord, karakterdrap og åndelig ydmylse til til de skyldiges nytelse og behag.

Jeg hadde besøk av familie langveis fra og du satte så mørke skyer over besøket som vi lenge hadde gledet oss til at dem reiste hjem igjen før tiden og det var like godt, det kostet også ekstra penger. Det var svært lite hyggelig å sitte å vente på at det skulle komme politi med makt og vold å hente meg for å tappe blod av meg.
Du ble opplyst om at det var ingen som hadde rettigheter i min kropp, jeg fekk et bøst svar fra deg at det var BESTEMT.

Jeg la ved følgende linker for at du skulle forstå at det var rein kriminalitet du gav deg ut på.

viewtopic.php?f=301&t=5894

viewtopic.php?f=301&t=6648

Bare den ene linken er det nesten 6000 lesere til.

Jeg fekk oppringing igjen 13 august 2011 kl. 09.40 fra Florø politistasjon, da var dere ferdig med ferien.
Mine barn fekk ingen ferie på grunn av denne terroriseringen og måtte begynne skolen igjen uten å ha vert noen plass. Dem hadde gledet seg til å reise til sin far for å være med på fisketurer. Jeg tok ikke sjangsen på å ha mine barn hær, det var nokk med at mitt besøk ble ødelagt.

For ca. 14 dager siden fekk jeg oppringing fra en Østerrisk T.V. stasjon om hva som virkelig forgikk seg hær i norge.

Elisabeth Meze
congratulations so much!!! we had to kidnapp our daughter ourselves from barnevern in Norway and fled to Austria, i know it is not easy to do, but it is possible. you did a great job, there are many more children who need help, but what can be done that the system itself (!!!), the childcare system gets cleaned up through the Norwegian state, so that one does not have to do such drastic measures to get the children back to their families. many families who's children are taken are psychologically so destroyed by the childprotection that they do not have neither....

Blant mange må desse kriminelle personene få sine Nurnenbergprosser, politikvinne Elisabeth Kvaløy, Heimdal politistasjon Trondheim. Holdt voldsoppvisning med 8 uniformerte politifolk forann øynene til mine mindreårige barn, løyet i øst og vest, løyet i tiltalebeslutning og sagt at jeg skulle voldta henne og skjære av henne hodet.

Statsadvokat Per Morten Schjetne, Trondheim, konstruert en 100% falsk tiltalebeslutning på oppdrag av såkaldt barnevern.
Statsadvokat Per Morten Schjetne er " barnevernets" nyttige IDIOT.
Politiinspektør, aktor Alf Rune Nilsen, Trondheim fremførte den falske tiltalen i retten.

" Barnevern" konsulent Beate Blom, Lerkendal bydel barnevern, Trondheim. Sosialdiktaturisk pint mine barn så dem ble syk av det, fekk vondt i magen kaldsvettet og klarte ikke gå på skolen.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]