It is currently Tue Mar 19, 2024 10:34 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Facebook venn til politiinspektør Alf Rune Nilsen, bare litt
PostPosted: Sat Jul 30, 2011 12:51 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
MITT HAT OG RASERI...
av Øystein Skogrand den 30. juli 2011 kl. 11:46
MITT HAT OG RASERI: Hvis det er funnet en gapestokk - har jeg villet spyttet og i så fall hvor mange ganger før jeg har vært fornøyd? hvis dødstraff fantes, ville jeg vært med å skutt, satt dødssprøyten eller trykket på knappen på den elektriske stol? Hvis giljotinen fantes, hadde jeg trukket i spaken så hodet har blitt kuttet av? Hvis steining var tillatt, hadde jeg kastet en stein og hvor mange før jeg var fornøyd? Jeg vil holde fast på at vi er født grunnleggende gode og at vi OVERLATER HATET TIL DE SOM ER FOR SVAK TIL Å ELSKE....

LikerLiker ikke · · Del

Facebook venn til politiinspektør Alf Rune Nilsen, bare litt etterpå ble han slettet fra facebook.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Facebook venn til politiinspektør Alf Rune Nilsen, bare
PostPosted: Sat Jul 30, 2011 12:59 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Politiinspektør ALF RUNE NILSEN, Sør Trøndelag Politidistrikt, Gryta 4 7005 Trondheim har lagt seg på rygg for "barneverns" kjærringene.
Han og politikvinne ELISABETH KVALØY, stasjonssjef ved Heimdal politistasjon Trondheim ødelegger for dem andre og undergraver politiets respekt.

Politiinspektør ALF RUNE NILSEN, har konstruert en falsk "TILTALEBESLUTTNING" som er et bestillingsverk fra Lerkendal bydel barnevern Trondheim.
Hele !Tiltalebesluttningen" er falsk og konstruert på ondskapsfull løyn, hørt gjennom flere personer som er full av fanen.
For dem som ser denne "Tiltalebesluttningen" ser det jo helt fint ut. Det er klart vi må ta denne personen og han må straffes skikkelig.
Dette vil gi oss "GOD SELVFØLELSE" for at vi har tatt ansvar og gjort noe godt for samfunnet.

I oktober 2009 trengte politikvinne ELISABETH KVALØY og hennes politigutt SNØRRE LØVSETH seg inn i hjemmet med politimakt eksponerte seg til de grader, skjult for folk. Det var ingen andre voksne vitner enn meg selv. Mine barn som kom inn ble ved selvsyn vitne til deres voldsopptreden og foraktelige nedsettende snakk.
Det var 2 gang på mindre enn et år at politi kom på falskt grunnlag. Første gang hadde det ikke vert folk hjemme en gang, det hadde vert stilt som i en grav, jeg var nettopp kommet inn døren.

I september i år, 2010, altså nesten 1 år etter mottok jeg en "Tiltalebesluttning" som var konstruert av politiinspektør ALF RUNE NILSEN, Sør Trøndelag Politidistrikt Trondheim.
Det som var NYTT i denne "Tiltalen" var at: Jeg skulle ha truet med å voldta og skjære av hodet til politikvinne ELISABETH KVALØY og hennes politigutt SNORRE LØVSETH.
Dette er også løyn hva du byr.

Trondheim Tingrett oktober 2010.
Politikvinnne Elisabeth Kvaløy og politigutt Snorre Løvseth møtte ikke opp i retten. Løvseth var på treningsleir. Politikvinne Elisabeth Kvaløy ble av dommeren kontaktet pr. telefon .Hun ble spurt om hva jeg hadde sagt til hun. Svar: Hun husket ikke sa hun. Hun ble spurt en gang til om hun kunne nevne noen eksempler på stygge ord jeg hadde sagt til hun. Svar: Nei, det var vel ord som kuk og fittte og slikt sa hun. Hun var tydelig irritert i stemmen. (Det er langt fra kuk og fitte til det som stod i tiltalen)

Politikvinne Elisabeth Kvaløy sin kommentar til deres voldsoppvisning i hjemmet med små barn som tilskuere var: HAN VAR IKKE STERK.
I rapport til blandt annet barnevern hadde hun skrevet: Han satte seg kraftig til motverge og det måtte 6 politier til for å få han ut av huset.
SANNHETEN: Jeg satt stille og fredelig i en stol med øreklokker på og hørte på musikk, klassisk piano. Politikvinne ELISABETH KVALØY og hennes politigutt satte i gang et helsinges hus vel vitende om at det var ingen voksne vitner tilstedes.

Jeg ble dradd av stolen og ble kastet i gulvet og påført håndjern. Trakket på så jeg har mein for livet. Det kom en patrulje fra sentrum å hentet meg. Jeg stod ferdigstilt, iført tøfler, kjøkkenforkle og håndjern Mine barn var tilskuere.
Politikvinne Elisabeth Kvaløy var frustrert og hadde frustrert tankegang.

MOTSATTE.
Hele voldsoppvisningen som Elisabet Kvaløy og hennes politigutt laget, snudde hun til det motsatte og sendte "bekymringsmelding" til barnevern.
En kan jo bare tenke seg hva hun har skrevet i denne "bekymringsmeldingen ".
Hun har ingen skrupler om hva hun påfører barnefamilier av lidelser.
Saken var at hun ble blodig fornærmet for at hun ikke oppnådde den underdanighet hun ønsket seg og trenger. Hun fekk korrekte svar. Ved å gi henne noen andre svar , eller svar som hun ønsket seg, ville være en forbrytelse mot min egen person og verdighet, også mine barns verdighet.

DET SPETAKKELET HUN LAGET TIL, BRUKTE HUN TIL Å BEKREFTE DE FALSKE BESKYLDNINGENE DEM ANGIVELIG VAR KOMMET FOR. NÅR HUN SOM POLITI SKRIVER DETTE PLUSS LØYN I SINE RAPPORTER ER DET JO SANT........HUN HAR OGSÅ SKREVET ANNEN ONDSKAP HØRT AV ANDRE.
ELISABETH KVALØY er svært psykisk skadelig.

Politiinspektør ALF RUNE NILSEN, hadde i sin iver for å konstruere "Tiltalebesluttning" fremskaffet en "barnevernsak" på meg fra, tro det eller ei, 1965, altså for 45 år siden. Det var heller ingen barnevernsak , det var bare at jeg hadde stjelt noe tobakk da jeg var 15 år gammel.
Alf Rune Nilsen vil ha 60 dagers ubetinget fengsel for meg underbygget av hans falske konstruerte bestillingsverk fra Lerkendal bydel barnevern Trondheim.
"Saken" ble anket på stedet.

"Barnevern"Lerkendal bydel Trondheim ved BEATE BLOM sitter å venter på at dem skal få seg en dom underbygget av sitt eget bestillingsverk til politiinspektør ALF RUNE NILSEN . BEATE BLOM skal hevne seg for hun er kommet på nettet om sannheten. Hun har diktaturisk pint mine barn i lang tid, Dem hadde vondt i magen og fekk ikke sove, mistet skolegang. Et sant helvete for hele familien.

En dom som er underbygget denne falske tiltalebesluttningen fra politiinspektør ALF RUNE NILSEN vil bli et gullkantet papir for "barnevern" . Dem kan da angripe mine barn . Barna mine er lik sin far, dem lar seg ikke fjerne fra hjemmet av dette kriminelle krapylet uten å gå til motangrep.
Jeg vet at barn som har gått til motangrep mot dette kriminelle krapylet er blitt plassert i lukket avdeling.
Deres far blir plassaer i fengsel.

Mine barn vil bli vrak før dem blir voksen . Skulle dem komme så langt som å få barn selv, vil deres barn bli fjernet av "barnevern" med påskudd om at dem selv
er barneversbarn.

Denne falske konstruerte "TILTALEBESLUTTNINGEN" som er et bestillingsverk fra "barnevern" gir politiinspektør ALF RUNE NILSEN en god følelse.
Han har ingen skrupler.
KAN DET BLI NOE MER GROTESK.
Folk vil ikke tro det, ja , men det må da være noe i det. Det er ingen ting i det. Vi er en fredelig familie som er blitt angrepen.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]